1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha dat had ik ook :9 Ik deed een heel stuk met paard en dan ga je onderweg dood en mag je dat pokke eind weer lopen! Wou het spel toen echt net weg doen maar toen kwam kameraad ermee...was ook eigenlijk best wel simpel om er achtertekomen als je eenmaal terug denkt....Naja blond he :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Mijn hemel, ik moet deze game eens uit het stof halen zeg. Ik heb hem allang op 1250/1250, maar hij blijft leuk. ;)_O_

3. mike0000

mike0000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel net. hoe doe je fast travel?

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Via de map kan je naar de andere steden travellen.

5. Ranger

Ranger I bleed blue.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit in Shivering Isles wél de add-on Knights of Nine. Staat zelfs voor op het doosje.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    En als je 'm download?

7. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je ze apart downloaden :9

8. Ranger

Ranger I bleed blue.

Leuk Bevonden:
    0
    Correct, waardoor het zich loont om Shivering Isles even op schijfje te halen. Toch weer 50 uur gameplay extra. :thumbs:

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ok, dat ga ik dan binnenkort maar even doen! ^^

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je het zat dan meld ik me aan als eerste koper :+

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nou, sinds dit m'n tweede gamertag is, en ik nu al m'n 1000 puntjes kwijt ben, zal het wel even duren. :9 En bovendien weet ik geeneens óf ik 'm ga kopen.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    maakte maar geintje ;) Ik ga hem bovendien denk ik zelf wel kopen zodra ik 100% zeker weet dat Knights of the nine er ook op zit.

13. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de GotY edition haalt krijg je the shivering isles en knights of the nine erbij. (eigen ervaring)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Snap niet waarom je zou willen fast-travellen. Vind het wel lachen om een beetje rond te struinen.

maar welk gedeelte is nou Knights of the Nine?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is niet echt een nieuw gebied, alleen een aantal nieuwe quests rond een soort tempeliersorde. leuke quests dat wel, zeker goed voor een paar middagen xtra tes plezier. Ik moet wel zeggen, de DLC is alleen interessant als je het gewone spel al helemaal grijs hebt gespeeld 't is toch min of meer allemaal meer van hetzelfde

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ga maar naar de kerk van Anvil en spreek die priester ervoor aan of de wachter die de kerk bewaakt. ;):9 Je moet ze toch allebei hebben, maar je kunt ook gewoon een priester in bijvoorbeeld een andere stad zoals Bruma vragen. ;)O-)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Oblivion-goeroe ;)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ken alle goede plekjes. Als je de beste grot uit de game ook wil hebben, moet je iets van 200 of 300 MP betalen en dan heb je Mehrunes Razor. Het wapen waar die stomme quest omdraaid stelt niks voor, maar die grot is wel zo ontiechelijk groot en mooi en vooral bizar. Wat een talent hebben die lui van Bethesda! ;)8)

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nu bezig met de main quest, dat je iets van 7 oblion gates moet sluiten om versterking voor bruma te krijgen. IK loop vast, jawel, in een Oblivion gate. Namelijk in die vlakbij Anvil. Dit staat op een walktrough site.

When you first emerge from the gate, you can see the main tower ahead of you on top of a hill. In order to ascend the hill, you will need to go through a series of caves. If you follow the path in front of you around to the east side of the hill, you will find the Nether Tunnels, which leads into a set of random oblivion caves.

Die Nether Tunnels zijn bij mij nergens te bekennen! Ik zie alleen een pad dat na een tijdje doodloopt. Kan iemand me vertellen waar ik heen moet in de Oblivion gate bij Anvil?

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahah, dat ken ik.. als je die oblivion vlakte binnekomt, moet je het pad lopen, en hele tjid de rechter muur volgens, dus er tegen aan lopen, heel erg goed opletten, want die deur is heel erg sneaky geplaatst

edit: dit wil ook wel helpen

http://www.f10.be/web/images/desktops/wortel-1024.gif

Laatst bewerkt: 11 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina