1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in het hele spel volgens mij maar 3-4 lockpicks opgebruikt, het is echt zonde om daar geld aan uit te geven, of mooie items mis te lopen door gelockte kisten/kamers niet te openen. Het eerste wat je moet doen als je aan oblivion begint, is de skeleton key halen, google daar maar op.

2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen het is nogal jammer dat je niet op level 10 begint hè? :)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Inderdaad. Maar goed, als je het slim speelt zit je na een dagje gamen al op level 10 en kan je de volgende dag die quest doen. Ik geloof dat je geen offer nodig hebt voor deze Deadra god. ;):9

4. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Om te levelen ben ik gaan slapen. Dan blijkt dat een vampier mij gebeten heeft :mad:
    Na gelezen te hebben dat ik moet gaan bidden bij altar of the nine. Ga ik naar dat altaar in Chorrel, staat er activate. Dan ben ik nog niet van vampier af ofzo. Ik ga naar de volgende stad, Skingard en daar krijg ik het zelfde. Is het wel de bedoeling om dat activate te doen of heb ik de verkeerde altar?
    Ik ben nog geen 3 dagen in game vampier.

5. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook. ik heb maar die vamp quest gedaan. dat is echt een vuile kkut quest

6. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    oke bedankt, dan moet ik die ook maar doen.
    Maakt het uit of je hoog bent in levels, want ik ben nog maar level 5 (omdat ik geen vampier wou zijn) Bedankt voor de reacties voor mij (eigenlijk toch wel) noob vragen. Het is mijn eerste RPG.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je die quest gewoon doen op lvl 5. Het is vooral dingen verzamelen.

8. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daarom is het kut.
    ik zou ff op internet zoekke wat je in totaal allemaal nodig heb. dan kan je alles te gelijk zoekken anders moet je eerst weer wat inleveren voor je weet wat je daarna moet hebben.
    ik heb hem trouwens uitgespeelt, teminste de main quest dan. was minder lang dan ik verwacht had 32 uur of zo aan gezeten.
    ik ga hem nog wel is opnieuw doen maar dan als magier dat lijkt me wel veel moeilijker, iemand hier ervaring mee en mss nog wat tips voor me

Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  9. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.401
    Als magier betekent dat je ook staffs gebruikt, dan is het makkelijk. Als je echt puur alleen spells doet is het lastiger

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Het moet gewoon lukken door binnen drie Tamriel dagen bij een Altar of the Nine te zijn geweest. Je moet die gewoon activeren en dan moet het klaar zijn. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad. Ik heb die vampier quest wel eens een stukje gedaan, maar daarna ben ik overnieuw begonnen en weer verder gegaan zonder gebeten te worden. Als ik wel werd gebeten dan ging ik gewoon naar een altaar en dat werkte. Je moet ook beslist niet buiten slapen en een hotel is ook niet echt veilig. Koop het huis in The Imperial City en slaap daar voortaan. Als je wel weer gebeten word, dan moet het bezoeken van een altaar voldoende zijn. Als dit niet werkt dan weet ik het ook niet meer, want bij de meeste mensen hier werkt het wel. ;)\o/

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens gemerkt dat je daar lvl 10 voor moest zijn, maar zoals Yellow al zei ben je binnen een paar uurtjes al wel lvl 10...

Ik heb nu trouwens echt bergen geld, alle vijanden hebben Glass of Daedric items bij zich. Mercantile maar lvl 30 ofzo, maar toch bijna onbeperkt geld...

12. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook echt een gigantische stapel geld, ik weet niet echt wat ik er mee aan moet alles wat je kan kopen is toch al minder goed als de spullen die ik al heb.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Koop een huis in Skingrad, dan ben je zo door je geld heen.

Tips voor mensen die snel alchemy willen levelen: Sla tonnen eten in, planten en andere fauna rotzooi en ga eten wat je eten kunt. De meeste giftige dingen hebben geen effect, maar die appels van Lucian Lachance wel en die verneuken je hele personage voorgoed. Maar goed, de rest kan je allemaal wel normaal en in grote hoeveelheden eten. Ik heb zo mijn alchemy in no-time omhoog gekregen.

O en als je snel journey men wilt worden in speechcraft: Button bassen met die handel. Vermoei jezelf niet met dat minispelletje, maar laat die ratel lekker heen en weer ratelen met je linker analog stick en zo krijg je in een half uurtje al 50 voor speechcraft.

Yellow 13
    Oblivion Goeroe. ;):lol:

Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    huis in skingrad ftw!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    ftw??? Ja, een huis in Skingrad om geld uit te geven en je spullen te laten jatten door je slet die je kunt inhuren. ;)_O_

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

eten?! 8)

dacht dat je juist potions moest maken? :confused:

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan 't ook gewoon vreten. ;)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en als het eenmaal hoog is kan je een beetje ok potions maken?

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad. Je kan je skill naar 100 halen met alleen maar te eten. Als je dat in het begin doet, om je skill boven de 50 te halen is dat erg leuk. Daarna kan je namelijk allerlei leuke potions maken omdat je over meerdere effecten per ingrediënt beschikt!

Wat hier staat is niet waar! :eek: Wanner je het bericht krijgt gebeten te zijn in je slaap, heeft dat niks met waar en wanneer je slaapt te maken. Laad je spel maar eens terug net voordat je dacht gebeten te zijn en slaap ergens waar een vampier onmogelijk zou kunnen komen. Je krijgt het bericht toch. Het zit namelijk zo:
    Als je met een vampier vecht is de kans groot dat deze je besmet. Er staat dan: 'You have contracted <blabla>' (de naam van de besmetting is me ontgaan). Dán moet je binnen 3 dagen bij een Altar geweest zijn. Krijg je het bericht dat je gebeten bent, dan is het al te laat.

Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    *dubbelpost

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina