1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    MMORPG? Als ze dat doen breek ik mijn GOTY disc van Morrowind doormidden. Schandalig als dat het zou worden aangezien de hele serie sterker is in het singleplayer wezen dan het ooit zal zijn als multiplayer. Ik vind niet dat ze een WoW achtig genre moeten nagaan, dat zou ik het stomste van allemaal vinden. Alle mensen die ik ken en MMORPG spelen zijn zo verslaafd dat ze niet meer beseffen dat er ook een buitenwereld is met mooie vrouwen bijvoorbeeld. Echt, als de nieuwe Elder Scrolls een MMORPG word haak ik direct af. Ik wil beslist niet met WoW vergeleken worden. ;):9

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, de 360 verpest mijn speelplezier. Iedere keer loopt ie nu vast, bij games waar ie veel van vraagt (als Oblivion) gebeurt het extreem regelmatig, maar ook bij COD4 loopt ie nog al eens vast.

Wachten op 3 rode lampjes..

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ben t helemaal met je eens,.. TES is de enige ECHT goede westerse single player RPG van dit moment wat mij betreft terwijl je doodgegooid word met mmorpg's..... net als bioware die nu voor EA waarschijnlijk een of ander mmo in elkar moet draaien kan ook bethesda de verleiding van de geweldige kapitalen die WOW opbrengt niet weerstaan. Jammer,... lijkt erop dat er voor de ouwe lullen rpg liefhebber zoals ik niks anders opzit dan Baldurs gate II en morrowind af en toe maar weer uit de kast te halen.

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    cache clearen helpte bij mij altijd wel om oblivion wat soepeler te laten lopen

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, en ze te koesteren en aaien over hun bol. Ik zou zeggen: Sorry dat ik jullie nooit meer gespeeld heb, zal ik nu wel weer doen. Nee echt, ook jij hebt volkomen gelijk. Zinloos zou het zijn, maar die PU gasten zouden het prachtig vinden, dat heb ik destijds bij de release van Oblivion wel gezien. Zijn opzich wel aardige en slimme gozer, maar soms doen ze zich zo achterlijk voor. Iets volwassener en serieuzer op onderwerpen zoals Oblivion reageren mag wel. ;):9

6. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb op www.uesp.net gekeken en daar staat een quest die ik niet gedaan heb, namelijk: Mysterie at Harlun's watch.

Ben ook eens een keer teruguit gezakt in rank (weet niet of dat er iets mee te maken heeft).

Ik wil graag oblivion echt helemaal uitspelen, dus kan iemand me helpen?

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd, dat werkt helaas niet. Het probleem is dat dit eigelijk al een half jaar zo is, ik krijg alleen geen 3 rode lampjes.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zakken in rank klopt wel hoor. Het niet uitspelen of beginnen van een laatste quest is natuurlijk dom. Gewoon even een oude save laden, die quest doen en de rest volgen nadat je gezakt ben in rank. Komt allemaal wel goed hoor. ;):9

9. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    oke dan weet ik dat ook weer. Ik had niet in de gaten dat er nog een quest was dus daarom...
    Heb gelukkig nog een oude savegame\o/\o/\o/

edit: Hoe maak je die Will-o-the-wisps dood??

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Met magie. Ze zijn immuun voor normale wapens dus. Ook is het handig om ze een beetje op afstand te houden want hun spells zijn vaak "On Touch".

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    silver weapons werken toch ook op will-o-the-wisps?

12. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Normaal doe ik dat niet maar omdat ik na 13 keer proberen met een
    silversword, er schijtziek van werd, heb ik de moeilijkheidsgraad
    helemaal naar links geschoven.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en enchanted weapons ook geloof ik.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die dingen kunnen je idd aardig drainen, vond t zon beetje de enige lastige tegenstanders in heel tesIV

15. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben nu wel champion geworden, heb dus alle achievements van de fighter guild.:b:

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog altijd de laatste 2 achievements van de Fighter's Guild voor de rest ben ik klaar. Helaas heb ik daar geen zin in 8)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Graag gedaan hoor. Deze Goroe gaat even mediteren. ;):lol:

Voor die wip dingen kun je al heel snel in het spel gif vinden dat je op je zwaard moet zetten. Als je dat gedaan hebt kun je ze verslaan. Ik heb echter een slimmere en snellere oplossing. Zodra je rond level tien zit, beslist niet lager, moet je naar een alyeid ruin ten zuiden van de Imperial City. Als je dat gedaan hebt, weet de exacte ruin niet uit het hoofd, dan moet je daar een vrouw in Zwart Harnas tegenkomen. Dood haar, maar vergeet niet ff totdat zij dood is de moeilijkheidsbalk naar links te schuiven, en pak alles wat ze aan heeft. Umbra is nog altijd het beste en sterkste zwaard in het spel en op latere levels word het Harnas ook stukken beter in gebruik. Doe dit en gebruik dat tegen die wipwap dingn en je verslaat ze sneller dan je denkt. O, neem ook ff een soul gem mee als je magisch ingesteld bent, dan kun je die zielen ook vangen. Pas heel veel later in de game kan dat met mensen. ;):9

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Die grot heet Vindasel :thumbs:

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol,, umbra ftw!

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, op ongeveer 7:00 uur van The Imperial City. Met uur bedoel ik dat j ALS EEN KLOK moet kijken, in graden. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina