1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Level 3 nog maar? Dan toen je toch wel iets fout. Ligt aan de skills die je gekozen/gekregen hebt. Welke zijn dat dan en gebruik je ze wel goed?

2. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ja ik heb ook er wel een paar honderd uur inzitten. wat nou lullig is, dat heb ik op mijn oude (niet xbox live account gedaan) en ik denk niet dat je savegames+achievements over kan zetten van de ene account naar de andere zonder dat je de achievements op de nieuwe account verliest(ik heb ook al de odige achievements op men nieuwe account) (of iemand moet mij nu gelukkig gaan maken en zeggen dat het wel kan).

maarja ik heb er nou honderden uren inzitten en nog steeds heb ik niet elke cave, dorp etc gevonden. ik ben inmiddels wel master in blade, heavy armor, conjuration,illusion,alteleration ( of zoiets), destruction, die diplomatiek skill en in boog

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Eigenlijk wat ik vooral doe is verkennen, beetje stadjes rondlopen lekker lullen met iedereen beetje van het uitzicht genieten en de muziek.. van de huisjes. Eigenlijk die hele mainquest niet mee bezig gehouden haha ;).. Maar ik denk dat ik idd opnieuw begin want ik heb volgens mij niet echt de goede skills gekozen:
    Birthsign: The Thief (zit ook bij thief guild nu)
    Major Skills: Athletics, Bladde, Conjuration, Acrobatics, Marksman, Security, Sneak
    Eigenlijk een beetje dubbel dus. Want het is lijkt me meer marksman óf blade... en die Conjuration zit er ook een beetje fout bij (volgens mij was dat ook een foutje van me).

Maar probleem is dat ik niet echt weet wat ik moet kiezen. Moet beetje voor jezelf nagaan wat het leukst is, maar er is zoveel keuze.. Ik weet nou niet of ik als sneaky door het spel heen wil gaan met pijl en boog.. of gewoon wil raggen met zwaard en schild... Magic wordt 'm denk ik sowieso niet.

Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ben het verst gekomen met mijn full orc warrior. was wel nice. beetje timen met je shield in het begin wil je niet dood gaan, en daarna door het landje rondhuppelen met full deadra armor en 100% (zal wel niet zo hoog geweest zijn maar goed:p) damage reflection.

5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste armor in oblivion= ik heb een set armor ge enchant met camouflage stones uit die daedra torens . elk was 20% camo dus met een volledige set ben je volledig onzichtbaar en kan je nog steeds ongezien iedereen neer knuppelen. het maakt het spel stukken makkelijker en daarom heb ik de set nadat ik hem eindelijk af had in een hoekje van men huis gedondert. Ik heb hem slechts één keer gedragen en dat is in de allerlaatste missie van de mainquest omdat ik niet wilde dat al die lui doodgingen en voorgoed uit het spel zouden verdwijnen

6. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet nog 2 achievements en dan heb ik de normale Oblivion achievements...krijg ik RROD...

7. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik had restoration en destruction, daarnaast, blade , blunt, armorer , athletics en eentje waar ik ff niet op kon :p hiermee kun je van alles wat. sneaken kun je hoe dan ook leren of de juiste equipment voor kopen.

9. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja armorer had ik ook, als je gaat vechten met wapens en armor kan je zowat niet zonder.

10. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Im wist niet dat nog zoveel mensen deze game spelen

Ik heb hem tijdens de release uitgespeeld ( 2 jaar geleden ofzow ) maar ik had er moeite mee om hem opnieuw te spelen... duurt zo lang...

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op het begin van het spel heb je niet veel aan magica inderdaad behalve dan een heal spel hier en daar. naarmate ik verder vordende in het spel heb ik ondervonden dat magica je het een stuk makkelijker maakt. ik ben in min of meer alle magic skills master en dat is toch vreemd als je bedenkt dat ik warrior,knight signs heb gekozen en eigenlijk alles op het raggen had geconcentreerd. enkele voorbeelden, invisibility, paralyze en bepaalde destruction skills zijn erg handig naarmate je vordert in het spel, persoonlijk vind ik het ook handig dat ik niet meer met pic locks hoef te klooien omdat ik gewoon een open lock alteleration spel kan gebruiken. Ik kan rustig stellen dat het spel héél erg moeilijk wordt naar verloop van tijd als je ,je onthoudt van magica.

12. Ashavan

Ashavan Guest

Bepaalde destruction skills waren erg handig inderdaad. Laat het los en de vijand komt naar je toe, zwaard pakken en neer meppen. Al die subtiele shit is nooit wat voor mij geweest ;)

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil geen MMO :'-(

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    nou dat lijkt mij dus echt wel gaaf, zeker als je kan kiezen om offline of online met dezelfde character te spelen.
    imagine... een MMO met TES graphics.. TE PROOOOOW

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Was al eerder bekend ja, ik zie het ook niet echt zitten. Vervelende 12jarige jochies die de spelwereld komen bederven.

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het juist wel bijzonder dat dit spel zo groot was, en toch niet online. MMO's zijn voor dikke kinderen met puisten, Oblivion is voor iedereen leuk\o/

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nee, ik speel liever alleen. Hoop trouwens wel op wat meer veldslagen met grote legers. De grootste veldslag die ik gezien heb bij Oblivion was voor die Great Gate en om dat nou groot te noemen. =(

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk ben ik wel te porren voor een multiplayer maar niet voor een MMO. Het lijkt me ubervet om met men vrienden via xbox live Oblivion te spelen zonder dat je zoals bij GTA bij elkaar in de buurt moet blijven.ik zou sowieso de single player willen behouden met multiplayer optie. Alleen in hoef geen vreemden in míjn Cyrodill

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    juist,.. MP = cool, MMO = no thx

20. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind dat juist irritant, als je met meerdere lui gaat vechten dan sla ik nog wel is perongeluk die mannetjes dood die bij me horen en dan krijg je weer gezijk met die bewakers enzo. ben ik weer al mijn gejatten spullen kwijt :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina