1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de major skills gewoon zo gelaten zoals ze stonden, dus:

Blade
    Block
    Blunt
    Hand to hand
    Heavy armor
    illusion
    Speechcraft

Ik heb net die martin afgeleverd en heb de fightersguild en de arena questline uitgespeeld.
    Ben nu bezig met de mage guild en ben nu wizard. Heb nog geen moeite mee gehad dat ik alleen maar vecht technieken heb.

Is dat nog verder in het spel ook zo of krijg ik dan wel problemen?

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dan post ik mijn stats ook ongeveer:

Redguard
    The Warrior
    Level 48

Heavy Armor 110
    Marksman 98
    Sword 110
    Destruction 98
    Block 97
    Endurance 100
    Armor 100

Voor mij eigenlijk de perfecte skills.
    Alleen misschien jammer van de birthsign omdat ik blade al heel snel op 100 had staan.

Weet iemand wat je extra kan als je Marksman op 100 hebt staan? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Zo wat zal jij eens verbaasd staan kijken wat voor mensen toch mmo's spelen

4. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk is in je boekje wat in de hoes zit zou ik zeggen

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    A Novice (marksman < 25) suffers normal fatigue loss when drawing a bow.

An Apprentice (marksman 25-49) suffers no fatigue loss when drawing a bow.

A Journeyman (marksman 50-74) has the ability to zoom when drawing a bow by holding the block button.
    This can be particularly useful in dark environments, like caves or outdoors at night.

An Expert's (marksman 75-99) successful hit has a chance of knockdown.
    This is especially useful against melee fighters, since it will send them flying back, providing you more time to do some damage.
    The knockdown is not guaranteed, so it should not be relied upon.

A Master's (marksman 100) successful hit has a chance of paralysis.
    When you paralyze your opponent you can use a secondary melee weapon to quickly inflict a lot of damage. When they start to get up, you still have enough time to back off and take another shot.
    Paralysis is not guaranteed

6. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een +/- level 50 wood elf met bijna alle skills op master.

ff een vraagje die niet echt verband houd met oblivion maar ik post hem hier toch even:
    ik heb oblivion destijds uitgespeeld op mijn oude account en nu heb ik dus een andere voor men xbox live waar ik ook al de nodige achievements en savegames op heb gehaald. mijn vraag: is het mogelijk om de achievements van mijn oude account over te hevelen naar mijn nieuwe account zonder dat ik daarvoor men nieuwe achievements moet inleveren of resetten?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je een nieuw account willen?

9. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ingewikkeld verhaal maar hier komt hij. Ik heb destijds xbox op xbox.com men xbox live account aangemaakt en daarbij men verjaardagsdatum ingevuld. die was toendertijd 17 dus moet je van microsoft een validatie email adres van je ouders op geven. Dat heb ik een paar keer geprobeerd maar men ouders zitten bij allemaal gekke mailservices die xbox maar moeilijk te verteren vindt ( planet enzo) . ik had een paar keer geprobeerd voor mezelf een 2e email adres aan te maken die kon dienen als validatie account. nouja dat werkte om allerlei redenen niet en om van het gezeur af te zijn heb ik dus een compleet nieuwe xbox live account aangemaakt met een valse geboorte datum. Nou speel ik alweer een tijdje met die account en heb dus ook 1000/1000 op onder andere cod 4, halo 3, assassin creed gehaald en die wil ik dus niet opgeven. Ik wou dus weten of er een manier is om mijn achievements+savegames over te zetten naar men nieuwe account

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Je kan je mail van je Gamertag veranderen hoor sinds de laatste Update. Dus stel je hebt nu een Child Account met een Hotmail die onder de 18 is dan kan je gewoon een andere Hotmail nemen die aan je Gamertag is verbonden, zorg er dan wel voor dat die nieuwe Hotmail wel boven de 18 is. Zo hoef je dus helemaal geen nieuwe gamertag te maken, heb ik ook gedaan! ;)

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja weet ik :cool: alleen nu zoek ik een manier om accounts samen te voegen. Is er waarschijnlijk niet want anders waren achievements ook vrij verhandelbaar en dat is vooralsnog niet het geval dus ik denk dat ik nog maar een keer oblivion opnieuw ga uitspelen. het was me namelijk vooral om men oblivion savegames te doen

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als jullie nog eens relaxte grot willen, dan moeten jullie even naar Anvil gaan. Niet de stad in, maar er omheen en dan een water inhammetje zoeken waar planten in het water groeien. Hier speelt een uitbreiding zich af, maar je kan er ook een geheime deur naar het kasteel van Anvil vinden. ;)_O_

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik blijf elke keer verbaast van de hoeveelheid content die in deze game zit..
    Al die dialogen, die grote wereld, al die ontdekkingen. Ik reis bijna liever door de wereld heen dan dat ik quests doe en levels up ga. Echt ziek.

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

Vind ik leuke uitbreiding trouwens, is met dat schip toch?

15. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vanmorgen even Oblivion gedaan op de PC. Het spel sprak me eerst nooit echt aan. Toch maar even gedaan vanmorgen.

Gelijk al een fout met het spel. Na 5 minuten stopte mijn toetsenbord+Muis met werken. Moest alle (background) Music vewijderen, toen werkte het weer.

Vindt het wel een leuk spel, maar weet niet als het waard is om op de Xbox te spelen.

16. mike0000

mike0000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook ooit begonnen met oblivian op de pc, maar op de xbox is toch veeeeel leuker. lekker op de bank hangen en de controller is gemaakt voor dat spel. werkt erg goed

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Vandaag weer is gespeeld, liep in de Imperial City en je raad nooit wie ik daar weer zag. Adoring Fan! was terug! :'-( Had hem echt heel lang geleden weggestuurd en nooit meer gezien en vandaag was hij terug. Heb hem meegenomen naar mijn kasteel en dan in mijn private quaters heb ik hem in die geheime kamer gestopt. Heb mijn Grey Fox Masker opgedaan en hem daar vermoord. Muhwawaw! :cool:

18. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja nu ik er zo over na denk. als ik de hele tijd achter mijn pctje zou moetten zitten om het te spelen zou het toch veel minder chill zijn. lekker onderuit zitten en lekker opgaan in die wereld die Oblivion heet :)

19. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gvd dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb, wat heb ik een bloed hekel aan dat vervelende kut mannetje

20. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan het grote verschil tussen Xbox Oblivion en PC oblivion? Qua Controls etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina