1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie hiervan?

Ras:
    Khajiit
    Birthsign:
    The Thief
    Major skills:
    1. Blade
    2. Armorer
    3. Light armor
    4. Marksman
    5. Sneak
    6. Security
    7. Block

Ik zelf zat dus met het idee om een Stealth, Close Combat char te maken. Met Marksman voor de openingszet. Toch zit ik te twijfelen om bijvoorbeeld een skill te vervangen voor Restoration. Mis ik nog een hele handige Major Skill?

2. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou security laten vervallen aangezien je er na level 10 niets meer aan hebt, aangezien je dan sheogaraths missie kan doen. Alchemy en archers gaan wel goed samen, en anders endurance om je health omhoog te krijgen. Archers zijn een beetje slap in oblivion, tis niet dat ze met 3 a 4 pijlen neer zijn... dus beetje health is altijd handig, voor de rest lijkt char me wel uitgebalanceerd

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft ook Sneak, dan zijn Archers met zo'n stealth attack wel vrij sterk.

4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.378
    Als ie in beide skills een beetje sterk is zal hij niet eens meer met zn zwaard het karwei af hoeven maken. Enige probleem is dat als goblins e.d gaan springen dat ze moeilijk te raken zijn

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zou ook nog magie erbij nemen.

Weet even de naam niet, maar dat je sloten kan open toveren of dat je mensen kan beinvloeden in gesprekken. Altijd handig, od door muren kijken

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Download ze dan maar. Met die GOTY moet je ze toch naar je HDD kopieren. ;):mad:

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0

Waarom krijgen ze op de PC alle coole shizzle :'-(

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is wel erg cool idd! :eek:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bruut, wil ik ook! :'-(

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar kan ik dat krijgen? Ik heb de GOTY van zowel de PC als de Xbox 360 hier liggen? ;)8)

En hoe zit dat met die 10.000 meloenen, kan ik dat ook ergens krijgen? ;)\o/

11. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tering ik wil ook draakje reiden

voel me gebeert. mss komt het ooit nog op xboxlife te downloaden

12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    reiden of rijden?

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gebeert?? Xboxlife?

:9

Wat is gebeert? Klinkt Friesch..

14. Ashavan

Ashavan Guest

Me nieuwe personage is een sadistische drow. Drow is Dungeons and Dragons term voor de elven met donkere huid. Hij is droog tijdens de Arena. Schiet zijn destruction magic en zonder 1 voet te verzetten, zonder 1 schrammetje, loopt hij weer terug naar beneden. Als het wat moeilijker wordt summoned hij wat beesten en ondoden en klaar. Of als de tegenstander bijna dood is even nog steken met zijn zwaard van dichtbij terwijl hij relaxt in de ogen van zijn slachtoffer kijkt. Ziet er goed uit met een simpel outfit met rode hood en zijn donker gelaat met vuurrode ogen.

Zoals gewoonlijk wordt zijn soort met de nek aangekeken en bij hem is dat niet anders. Hij dood iedereen voor geld en misbruikt zijn vergaarde status om anderen op een verkeerd been te zetten. Beetje in de stad rondlopen alsof hij bereid is ze merchants te helpen, maar ze na afloop leeg te roven als ze niet opletten. Met de "fame" even een simpel huisje kopen om me zooi in te verzamelen en me plannetjes te smeden.

Met een donkere huid kun je makkelijk gebruik maken van de schaduwen en de nacht. Niemand die de pijl of dolk aan ziet komen. Mocht er onverhoopt iemand in slagen mij te zien, dan ben ik verdwenen zodra hij met zijn ogen knippert. Chameleon spreuken zijn geweldig ;)

Tja ik ben een roleplayer...

15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.378
    wow jij neemt methodgaming er serieus. Wel cool verhaal though.
    Mijn Nord is een verbannen strijder omdat hij liever met magie en pijl en boog zijn tegenstanders te lijf ging. Hij kijkt glazig voor zich uit en probeert op het goede pad te blijven, toch is hij meester in zakkenrollen en blijft het kwaad verleidelijk :) Nee die van jou is beter

16. Ashavan

Ashavan Guest

Verhaal? Dat was een relatief simpele opsomming. Vroeger schreef ik verhalen, maar nu niet meer. En tja...The Elder Scrolls delen bieden nu eenmaal een wereld met vrijheden waarin je ruimte krijgt te doen wat je wilt. Om elke keer een personage te maken en simpelweg het spel uit te spelen...dat is grinden en doe ik wel met hack 'n slashers. Verzinnen van personages met achtergrond en persoonlijke eigenschappen, gedrag en manier van reageren vind ik vaak nog leuker dan het daadwerkelijk spelen er mee :p

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Haha, leuk Ashaven. Ik maak ook verhalen in mijn hoofd als ik Oblivion speel. Zo was mijn persoon een prachtige held, hielp mensen en zorgde ervoor dat de Great Gate kapot ging, ik werd de held van Bruma. Een paar jaar na dit ging het alleen maar slechter met mij, ik begon mensen te vermoorden en dingen te stelen. Niemand kende mij nog, de held van vroeger was verdwenen. Volgens sommige mensen leeft hij nu in een kasteel ergens bij Chorrel. Ook word er gefluisterd dat is veranderd in een vampier!

Whoot! :)

18. Ashavan

Ashavan Guest

Wel vaag. Had nog nooit de quest voor de Grey Prince gedaan. Blijkt dus dat die orc geen flikker doet als je die quest wel gedaan hebt. In de burial chambers liep ik vampierisme op, even gecured in een kerk.

Ben lid van the Dark Brotherhood. Geen idee hoe *kijkt onschuldig*. Heb die Adoring Fan naar me huisje aan het water meegenomen en hem in 1 klap neer gelegd. Nu ligt ie naakt aan me voeteinde van het bed. Het is dat de cottage me persoonlijk slachthuis is en ik er niet slaap anders was dat erg nichterig :p

Even Burma leeg geroofd voor het eerste deel van de Thieves Guild. Alles loopt lekker dusver :D

19. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er in the elder scrolls geen lightsabers zijn.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mods wel, voor de pc dat wel. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina