1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Oke thanks. Want ik heb nu alle Deadric armor maar ik moest nog greaves hebben. De rest had heb ik afgepakt van de Orc die lid is van de Dark Brotherhood.

2. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zat ik weer eens even op me Laptopje. Lekker verder gaan met Oblivion. Ik kwam ene "Glarthir" met een quest. In Skingrad. Ik genoot echt van de quests. Want ik had nog nooit eerder een sidequest gedaan, nooit echt in het spel gedoken.

Ik vondt het echt hilarisch wat hij mij wou laten doen:
    Moest ik eerst een 3 aantal mensen gaan spioneren. en later moest ik er 1 gaan vermoorden.

Ik ging maar naar de guards toe om het te melden. Had geen zin om opgepakt te worden.

De guards maakten hem af. En ik stond bij z'n corpse, en om eerlijk te zijn. Vondt ik het nogal jammer dat de Quest nu afgelopen was :mad:

Weet iemand anders nog leuke, intressante, grappige (side)quests? _O_

3. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje:
    Hoe kan ik een voorwerp enchanten met chameleon?
    ik heb een grand soul gem met grand soul level en ik heb de chameleon spell maar als ik naar de enchant altar ga staat chameleon niet bij mijn effecten.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt ook aan het voorwerp. Je kan wapens niet enchanten. Met alle kleding moet het echter wel lukken, tenzij deze al magisch bewerkt is.

Misschien moet je spreuk eerst eenmalig gebruiken. En als het een scroll is weet ik niet zeker of het werkt.

5. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52

Ja die quest heb ik ook gedaan. Die gast dacht echt dat alles tegen was
    Ik had gezegd dat geenm van drieen er iets mee te maken had. Ik had al mijn wapens in mijn huisje liggen en hij komt daar met zo'n twee handige bijl aan. Maar dan komt zo'n speciale guard helpen. Was wel grappig

6. Ashavan

Ashavan Guest

Dat was achter het kerk gebeuren en had ook gezegd dat er geen fuck aan de hand was. Viel ie me aan, dus maakte ik hem af.

7. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.377
    lol ik had er de 2e keer echt geen zin in. Meteen mn zwaard in zn nek gelegd

9. Ashavan

Ashavan Guest

Ga ik dit keer ook doen. Simpel en efficient :p

Wilde een personage maken welk een bastaard kind was uit een mens/dwerg/orc driehoeksrelatie. Maar zo customizable is oblivion helaas niet :mad: Bedoel maak een half-orc en heel klein of een dwerg/groen en 2m lang ofzo, maar helaas...

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2008
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bij mij ligt het lijk van die glarthir nog steeds bij de oospoort van skingrad, terwijl het al wel zo'n 180 uur spelen is dat ik hem heb vermoord :p hij ligt daar midden op straat en steeds zien mensen hem weer liggen,.. denk dat ie daarom niet verdwijnt. (of misschien ligt ie te dicht bij mn huis)

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ligt ie ook nog achter de kerk(afgeslacht door die ene guard) Echt al heel lang. 8) Geweldige quest was dat.

12. Ashavan

Ashavan Guest

Me Adoring Fan leefde weer. Schrok me dood toen ik me hut aan het waterfront in ging hehe. Schrok zo erg dat ie weer dood ging ;)

13. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat de Adoring Fan altijd leven en me volgen. Gratis licht in de duisternis :)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb een keer een wandeltje gemaakt van Leyawiin naar Anvil en weer terug. Onderweg kwam ik echt tientallen beesten en sprekende dieren tegen. Allemaal gedood zonder erbij na te denken. Toen ik van Anvil weer terug ging kwam ik tussen Bravil en Leyawiin een spoor van lijken tegen die daar al een aantal uren flink lagen te rotten. Maar goed, het is wel de beste game als het er op aankomt dat lijken blijven liggen. Vond dat in heel veel games zo slecht. Had dat bij MOH Airborne ook wel gewild, nog even die Duitsers doorzeven voor het eind van de missie. In ieder geval een geweldig game om op stroop- en moordtocht te gaan. ;):9

15. Ashavan

Ashavan Guest

Sprekende beesten? :eek:

16. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, wtf?

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767