1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat ie je met z'n vuisten aanvalt. Of met een 2-handen Axe. 1 van de 2.
    Bij mij ligt ie ook nog mooi te rotten, voor de kerk. Maar het rare is.. Z'n ogen knipperen nog :{ Nogal vaag.

Ik moet dit spel echt kopen op de Xbox. M'n Laptopje kan hem net aan. Met welk niveau kan ik Oblivion op de Xbox 360 vergelijken op de PC?

p.s De game liep eerst altijd vast op mijn laptop. Elke 5 minuten werkten m'n Muis+Toetsenbord niet meer op het spel. Ik kon nog wel ALT+TAB/CTRL+ALT+DEL. Maar kon niet aanvallen en/of lopen. Ik werd nog wel gewoon aangevallen. Dat is nu gefixxed door de Muziek uit het spel te vewijderen. Wel jammer. Weet iemand misschien een fix daarvoor? Een andere fix in ieder geval. Ik wil de Background Music wel eens horen. Bij voorbaad Dank

Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Elke keer als die weer levend wordt, vermoord ik hem weer, altijd een gratis torch en 14 gold.

Ik heb de hele tijd een volger van de Dark Brotherhood achter me aanlopen die onzichtbaar is, echt super handig!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik heb de meeste mensen in district Waterfront vermoord en in het water gegooid. Heilig, al die gasten in het water. Muhwawa _O_

4. Ashavan

Ashavan Guest

Stuiptrekkingen, gewoon even na trappen ;)

5. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij stuip trekt al zo'n 2 dagen? :x

6. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn meestal bandietten met redelijk goeie spullen dus waarom niet doden die lui.

ik heb oblivion niet meer gespeelt sinsds ik de hoofd quest heb uitgespeeldt. ik heb het idee dat ik het nu niet meer ergens voor speel omdat ik toch niet stekre hoef te worden enz. maar mss moet ik het maar weer is oppakken of juist helemaal opnieuw beginnen.

7. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat heb je er nog meer aan dan. hij kan toch ook wat shit voor je tillen.
    en houd hij zun bek wel als die met je mee loopt want veder is het maar een K*T kind.

hoe donder je die lui in het water dan?

Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Je kan ze toch op een of andere wijze alles meeslepen met ik dacht 'RB'. Kan ook met mensen! :cool:

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt. :cool:
    Ik had een keer een paar scrolls geglitched zodat het er enorm veel waren. Vervolgens nog een keer gedaan en me 360 was iets van 4 keer vast gelopen elke keer als ik daar langs kwam. Maar nu had ik van een afstand die hele berg (serieus echt een enorme berg) scrolls laten vliegen d.m.v. een enorme firebolt. Prachtig gezicht. Overal in de stad lagen wel scrolls, op daken, in het water enzovoort.
    Prachtige tijden beleeft met deze game !

10. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he dat wist ik niet. zo meteen maar meteen ff uit testen.

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik een record met oblivion heb gevestigd, het is mij gelukt om 4mensen samen volledig in een open haard te drukken/slepen, en dan bedoel ik een standaard open haard zoals je die veelal in taverns aantreft :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol, kun je daar een fotootje van maken? misschien kunnen we een wedstrijdje houden, "prop zoveel mogelijk lijken in een zo klein mogelijke ruimte" :d

13. Ashavan

Ashavan Guest

Is weer eens wat anders dan tig mensen in een telefooncel :D

14. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    hee is het al mogelijk om morrowwind op de 360 te spelen?

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja. :)

Mits je Xbox Live hebt!

16. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    silver account genoeg? creditcard opgezegd, nooit meer gold genomen eigelijk.. maar dan leen ik m ff van een vriend van me, even kijken of morrowwind beter is dan oblivion. Gameplay en verhaal dan he. :)

17. Melancholy

Melancholy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond zelf Morrowind minstens zo goed als Oblivion. Oblivion is wel toegankelijker, dat wil zeggen, het kompas bestaat bijv. niet in Morrowind. En ook geen paarden enzo, en geen fast-travel (alleen de silt striders maar die brengen je alleen van stad naar stad.)

Morrowind daarentegen heeft wel andere dingen. Enchanting is een eigen skill, je hebt spears, unarmed als armor class, e.d. Zeker minstens zo'n goede sfeer als Oblivion. En de main quest ook, echt strak verhaal (net als in Oblivion).

18. Ashavan

Ashavan Guest

Silt Striders rule. Heb dat altijd beter gevonden dan dat domme simplistische fast travel. Haalde veel van de immersie weg. Morrowwind is in wel meerdere manieren vele malen beter dan Oblivion. Het enige irritante waren die kut vogels :p

Oblivion is een enorm versimpelde versie voor het groter publiek. Het is nog steeds leuk, maar wel minder omdat ze het echt enorm simpel hebben gemaakt dat zelfs de grootste bosmongool het nog kan begrijpen.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2008
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vond het vechten in Morrowind anders een gruwelijk stuk slechter dan in Oblivion. Oblivion is inderdaad echt makkelijk, maar voor de rest zou ik Morrowind niet als betere bestempelen. ;):9

20. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet, ik gebruik hem alleen als wandelende lamp.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina