nope, geen uitbreidingen meer,
en dat van die MMORPG van elderscrolls, is toch niet meer dan een gerucht? of heb ik iets gemist?
maar er komen geen uitbreiding meer, en een nieuwe elderscrolls is volgens mij ook niet aangekondigt,
wat er wel aankomt is fallout3
@ renegade,
Bioshock is idd geen RPG, lijkt er niet eens op, ik zou namelijk niet weten wat het met een RPG temaken heeft,
die minpunten die jij noemt, teveel keuzemgelijkheiden bv, zijn voor mij juist de grootste pluspunten,
dit is de eerste RPG van mij, en ik vond het geweldig, ik ging gewoon die bossen in, gefascineerd door een guard die met een vogel zat te vechten, gefascineerd door die bandieten, te praten met iedereen, had gewoon dikke lol, zonder ook maar verder te gaan met de main-quest,
daarna deed ik de dark brotherhood en toen begon de fun pas echt,
deze game was voor mij ook het welkoms matje die aan de deur ligt van het huis van de rpg's,
Ik vond het geweldig dat je met iedereen kon praten, iedereen kan vermoorden, je kan gewoon doen en laten wat je wilt, en de wereld aws eidneloos, en de graphics waren echt heel erg mooi, van de verten kon je nog die grote toren zien,
zover je kon kijken waren er bomen, bergen met ijs,
je gaat er heen, en je kan er allemaal komen, niet zomaar een 2d achtergrondje gemaakt met photoshop, je kan er echt heen!
geweldig deze game
Laatst bewerkt: 11 mrt 2008