1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, weg die MMO zooi, gaat alleen maar ten koste van het verhaal,
    en de vrijheid, in Oblivion kon je iedereen vermoorden, en dan kwam ie niet meer terug, als je er een mmo van gaat maken, dan kan je niet iedereen meer vermoorden, de verhaallijnen hebben minder impact op de omgeving, ( dus geen gigantische draak die een stad verwoest)
    als ik een mmo wil, ga ik wel world of warcraft of guildwars spelen.

en ik denk dat het veel geloofwaardiger is als je de enigste ben die de zeldzame schat terugbrengt die duizende jaren is vermist,

in plaats van dat je vijf mensen ziet die de quest complete:p

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
  3. Melancholy

Melancholy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft Bethesda weleens aangegeven dat ze liever de single-player kant op blijven gaan, en daar ben ik ook blij mee! Co-op zou eventueel wel vetjes zijn, omdat je dan niet afhankelijk bent van de online wereld en in een eigen spel kunt blijven. MMO word me net iets te groot, vooral bij een elder scrolls spel.

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet ie echt tering lang mee bezig zijn geweest. Weet je hoeveel werk dat is 8) Die gast heeft teveel vrije tijd

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben laatst ook weer opnieuw begonnen. Ben intussen level 28 en ben Orc.
    Ik heb gister de laatste shrine opdracht gedaan. Moet zeggen vind de shrines nog het vetste in het hele spel.
    De items die je daarbij ontvangt zijn super handig.

Daarnaast heb ik al mijn wapens en armor zelf gemaakt in arcane university. Alles van deadric natuurlijk:cool:

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe maak jezelf wapens dan als ik vragen mag? Ik zou dat wel willen weten, want ik ben ook net overnieuw begonnen. Level 10 nu met Skeleton Key in bezit. Je mag het me gerust vertellen, want dit ken ik niet en zelf armor maken mag natuurlijk niet onbreken. ;)_O_

9. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Arcane University in kan kun je het daar maken. Moet je wel geladen soulgems hebben en de spells die je op je wapens kan zetten.

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Zelf maken in de vorm van eigen krachten er aan toevoegen. Dat je bijvoorbeeld een cuirass van deadric armor pakt en daar met behulp van een soul gem een kracht aan toevoegd. Zo heb ik aan mijn hele armor 60 strength toegevoegd. Mijn draagkracht is daardoor nu 900.

Daarnaast heb ik een axe gemaakt met 25 fire damage en een deadric longsword met 40 fire damage.

Deze dingen kun je doen binnen de Arcane University. Om hier binnen te mogen komen heb je eerst recommendations nodig van elke Mages Guilds in Cyrodill.
    Daarnaast heb je wel soul gems nodig. Het beste grand soul gems omdat je met deze betere enchanted wapens en armor kunt maken.

Zelf heb ik een staf van soul trap voor 40 seconde ( gekregen tijdens mijn eerst opdracht voor de mages guild ) en ik heb Azura's Star. Deze werkt hetzelfde als een soul gem alleen gaat die niet verloren. Heb je hem gebruikt is alleen de soul weg maar de star niet.
    Azura's Star is te krijgen bij Azura's Shrine.

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enchanted wapens is onzin, (afgezien van ghosts etc). Gewoon een paralyze spell en je kan jezelf door het spel heen hakken

12. Ashavan

Ashavan Guest

Je hebt het niet nodig om de game uit te spelen, maar een aantal enchants zijn erg handig. Zoals niet de hele tijd encumbered spells gebruiken omdat je inventory weer eens vol is.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb een armor set waarbij ik 100% onzichtbaar ben en een 2 armor set waarbij ik 100 reflect spell en 80% reflect damage heb.

Zijn ook wel degelijk hanig!

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat chameloen gezeik nooit gedaan, vond het irritant dat mijn wapen er dan half onzichtbaar uitzag. haalde me een beetje uit de game.

mij boeide me gear niet zo. ik ging altijd voor de looks:)
    heb dus ook veel die dark brotherhood mantel gedragen met bijpassende hoed ( laatste mode uit de Imperial city)

15. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100% chameleon is bijna cheaten, vond t echt geen reet aan om zo te spelen. Sowieso genoot ik veel meer met chars tm lvl 25, als je nog echt keuzes aan t maken was.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik gebruik nooit Chameleon, maar ik vind de tegenstanders al net zo makkelijk als altijd. Maar goed, dat maakt voor mij persoonlijk niet zoveel uit. Ik ben nu met The Thieves Guild bezig en hoef The Dark Brotherhood niet eens te doen. ;)\o/ Met The Thieves Guild kun je op een gegeven moment lekker veel guards afslachten. Levert een zooi skills op. ;)_O_

17. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    The Dark Brotherhood is wel aan te raden hoor.
    Het verhaal is mooier dan het verhaal van de main quest.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar ik heb die gozer van The Dark Brotherhood vermoord in Kvatch. Daarna kreeg ik het bericht dat ik niet meer in The Dark Brotherhood kon. Als de glitch nog steeds klopt, en ik de achievements nog niet had, dan hadden ze achter elkaar moet poppen. Ik vind de verhaallijn ook wel leuk, maar ik heb geen zin om weer alle guilds bij langs te gaan. Ik vind persoonlijk The Thieves Guild en Fighters Guild te leuksten. Mages Guild vind ik ook niet zoveel aan, maar dat ben ik dan. Ik hou meer van vechten en jatten dan van Harry Potter achtige toestanden. Ben wel fan van Potter, maar als ik magie wil gebruiken doe ik dat niet al teveel in Oblivion. ;):9

19. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, goed punt :)

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

Dan zou ik de moeilijkheidsgraad eens omhoog doen. Ik speel op bijna maximum en dan ben je blij als je 100% onzichtbaar bent.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina