1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het enige probleem dat je dan tegenkomt is dat je zwaarden sneller wegslijten op je vijanden omdat ze sterker zijn maar met 100% chameleon blijft het effect ongeacht de moeilijkheidsgraad hetzelfde. Het is inderdaad cheaten.

2. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige ook dat de moeilijkheidsgraad doet is dat vijanden meer health hebben.

3. Abe

Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat er wel sneller door levellen omdat je veel emer aan het vechten/casten bent.

Persoonlijk vond ik de Dark Brotherhood en de Thieves Guild het leukste. Die laatste missie van de Thieves Guild, ik vond het echt spannend :D

4. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is een direct gevolg van.... ?

5. Abe

Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze meer health hebben ja. Wat ik wil zeggen is dus dat je sneller levels stijgt door de hogere moeilijksheid graad.

6. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Of je sneller levels stijgt is nog maar de vraag. Je bent immers langers tegen vijanden aan het vechten. Of je sneller levelt, dat vraag ik me af, maar je hebt er wel minder vijanden voor nodig ;-) .

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Je gaat ook veel sneller dood.

Niet hebben de alleen meer health, ze doen je ook meer schade per klap.

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
  9. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Je stijgt sneller in levels omdat je langer op vijanden in staat te meppen.

Je stijgt sneller in levels omdat je langer op vijanden in staat te meppen.

10. Ashavan

Ashavan Guest

Gaat lekker zo :D

Magie ben ik meestal ook niet zo'n fan van. Als het gebruikt wordt is het vaak Restoration en wat Shield, minder encumberance, under water breathing en dat je in het donker kan zien. Chameleon doe ik alleen tijdens het jatten/sluipwerk aangezien dat niet me kwaliteiten zijn hehe.

Je skills gaan omhoog aan de hand van hoe vaak je het gebruikt. Dus als tegenstanders langer overeind blijven, ben je langer aan het meppen en verzamel je meer skills daar in. Als die skill ook nog een major is dan ga je sneller omhoog in levels. Nadeel als je op 100% speelt is dat je vaker het schild moet gebruiken om te blocken terwijl je liever wilt beuken.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thieves Guild afgerond. Vond het weer helemaal vet om tientallen Imperial Guards om te leggen. Waarschijnlijk level ik nu twee levels achter elkaar. Iemand trouwens een idee hoe ik de Mages Guild kan overslaan? Misschien de Arch Mage omleggen voor ik Join of gewoon een aantal keren gekickt worden? ;):confused:

12. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fighter guild vandaag voor de 1e keer uitgespeeld, was nooit echt ver gekomen in mn 1e playthrough :D
    Was wel lache, maar wat kan ik nu allemaal doen? Was me niet echt duidelijk bij die uitleg van Oreyn..

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij niet veel, op iemand uit de Fighters Guild meenemen op je avonturen. Maar weet het niet eens zeker.

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niets, behalve dat je af en toe geld (of wapens) kunt halen uit een kist in Anvil (plaatstje aan de kust bedoel ik, naam even kwijt) geloof ik. Verder stelt mages guild ook weinig voor, afgezien van de toegang tot Arcane University en de kloonkist. Thieves Guild is handig om je boetes kwijt te schelden en gestolen items te verkopen.
    Zijn allemaal kleine extraatjes die je unlockt, het gaat meer om de leuke quests. :thumbs:
    Ben al heel lang niet meer bij al die dingen geweest, ben erg benieuwd wat zich allemaal heeft opgestapeld in die kist van de Fighters Guild, maar eens kijken binnenkort. :9

Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  15. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de mages guild is in zijn geheel een sidequest line, je hoeft hem niet te volbrengen tenzij je het spel helemaal wil uitspelen. en nee je kan hem niet overslaan door de arch mage te vermoorden lol. als je hem echt niet wilt doen hoef je maar een member van de mages guild te vermoorden om voor het leven verbannen te worden.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij kon je ook mensen recruiten ofzoiets. En wat kon je ook alweer bij de Dark Brotherhood? Iets in die put in Bravil of Leyawiin. Met die Wolfmother praten ofzo?

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Een keer per week kon je praten met die Nightmother ofzo en daarna moest je terug naar die Sanctunary en dan kreeg je wat geld van die vrouw die binnen staat.

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net begonnen met the Shivering Isles, super vet!:thumbs:

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar dan heb je altijd nog die shit dat je dingen moet zoeken om er toch weer bij te kunnen komen. Ik wil juist voorgoed uitgesloten worden. Net als bij de The Dark Brotherhood: Ik vermoordde Lucian Lachance en toen kwam er in beeld dat ik nooit zal weten wat de DB precies was. Zoiets wil ik ook, dat net als wat ik deed bij de DB de MG ook gelijk completed is. Misschien even een paar omleggen, maar ik heb geen zin om toch een open gaatje te houden naar de MG toe. Je weet het zelf misschien wel, plantjes zoeken en zo om er toch weer bij te komen. Zelfs dat wil ik niet, dus moet ik nu tientallen magie kneusjes omleggen of iets anders? ;):9:)8)\o/

20. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey gasten,

Ik heb deze game al tijden op zowel pc als x360. En nu wil ik toch wel een keer mezelf goed in de game verliezen, aangezien het allemaal halfslachtige pogingen waren. Uiteindelijk stopte ik gewoon weer met de game omdat ik een andere game tegenkwam of ik het gewoon saai vond worden.

Ik ga de PC versie waarschijnlijk weer spelen, aangezien het me heel tof lijkt om ook wat met mods te kloten enzo. Maar nu heb ik een vraag, ik heb alleen het orginele spel, nu heb ik ook wat gehoord over uitbreidingen, zoals Shivering Isles. Zijn die inmiddels gratis verkrijgbaar ofzo? Want ik heb niet echt heel veel zin om m'n zuurverdiende centjes uit te gaan geven, aangezien ik nogal krap bij kas zit de laatste tijd.

Ik ga denk ik weer als Thief beginnen, dat beviel erg goed de laatste keer, hoewel, ik heb de Fighters Guild en de Mage guild nog nooit uitgespeeld. De main quest line ook nog niet.

Dankjulliewel vast voor jullie reacties.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina