1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg kosten de officiele uitbreidingen (waaronder the shivering isles) nog steeds geld. Alhoewel je als PC gamer, hem ook anders kunt krijgen..

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kwestie van even een goede torrent opzoeken. ;):9

Aan de andere kant heb ik hier twee legale versies van zowel Morrowind GOTY als Oblivion GOTY liggen. Beide voor PC en Xbox of Xbox 360. Die voor de Xbox van Morrowind GOTY is heel zeldzaam, koste mij maar 15 euro. ;):9

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Yellow

ah .. nou ja als je dan dus echt niet bij de mages guild wilt dan zou ik inderdaad de guilt uitmoorden wel een goede optie vinden. anders maak je maar gewoon ff de lui af die betrokken zijn bij die plantenverzamel quest.

4. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nirnroot? ^_^

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet wat ik met deze game aan moet. De wereld, sfeer, muziek en alles is echt heel gaaf. Kan ook heerlijk dromerig rondlopen in de wereld. Maar door studie enzo veel tijdgebrek om echt in de game op te gaan. Dan kan ikvolgens mij beter een actievolle korte game spelen. Oblivion is meer een soort vakantie ontspannings game imo, beetje rondkijken steden/statues bewonderen, uitzicht genieten... Komt wss ook omdat ik niet tot nauwelijks aan fast traveling doe, maargoed.. :p

Hoeveel zou je 2ehands kunnen vragen voor de Game of the Year edition?

6. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Lees nou eens goed. Je zegt dat je sneller in levels stijgt omdat je langer op vijanden staat te meppen. Omdat je mijn beargumenteert, zal ik het even duidelijk uitleggen, want je redenatie is namelijk krom.
    Jij zegt namelijk dat je sneller stijgt, omdat je langer staat te meppen. Dus als je 250 klappen nodig hebt om je tegenstander dood te maken stijg je sneller dan als je er 50 nodig hebt en je mept er 60 in elkaar. Deze doen minder damage en zijn dus makkelijker te bevechten. Je stijgt dus echt niet sneller, je hebt er wel minder vijanden voor nodig. Dat zijn twee dingen die jij door elkaar haalt. Ik zeg dit al in mijn vorige bericht en dan kom jij met een redenatie die de plank mis slaat.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Helaas kan je die alleen maar bewusteloos slaan met je zwaard, dat terwijl ik toch echt op ze inhak. ;)8) Maar goed, ik ga gewoon alle guilds bij langs en moord ze dan wel uit.

Ik moet alleen nog even die spell hebben waarbij je iemand aanraakt en die word dan aangevallen door Guards en andere lui. Ben vergeten hoe die heet, iemand een idee? ;):9

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Illusion --> Frenzy spell

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thanx, maar je moest er toch 25 voor in Illusion hebben of niet? ;):eek::confused:

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je kan de quest:"The Coming Storm" doen. Die kan je vinden in The Shivering Isles en dan krijg je een soortgelijke spell.:)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hartelijk bedankt. Kun je me ook vertellen hoe die persoon heet, waar die woont, waar ik de quest kan vinden?

Ik wil eigenlijks pas weer aan Shivering Isles beginnen als ik alles verder heb afgerond in het gewone Oblivion. Maar goed, je mag het me altijd vertellen. ;)8)

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    http://www.uesp.net/wiki/Shivering:The_Coming_Storm :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen in de Shivering Isles is vaag.:9
    Even een vraagje aan iemand die de Shivering Isles al heeft uitgespeeld:
    Ik ben nu Duke of Dementia, maar als ik Duke of Mania was geworden was dan alles andersom gegaan?

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik ontdek net een vet vage mudcrab, hij heet spectral mud crab en heb er echt nog noooit van gehoord:confused:

ziet er uit alsof het een spook is ofzo. vage shit.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor een deel. Als je dat nog wil worden hoop ik voor je dat je voor het maken van de keuze tussen Mania en Dementia gesaved hebt, anders kun je die hele zooi weer overnieuw doen. ;):9

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben gister weer verder gegaan met Oblivion, waar ik de Fighters Guild en de Arena al helemaal heb uitgespeeld.

Zoals je nu misschien al begrijpt, heb ik een Combat-based character, met allemaal major skills als Blade, Heavy Armor, Axe, Athletics. Ik wilde gisteren ook aan de Mages Guild beginnen, met de recommedations voor Arcane University, maar ik kom hier in de problemen. Heb er al een paar geprobeerd, maar bij alles krijg ik simpele spreuk (Easy Open Lock, Dispel) en dat soort eenvoudige spreuken kan ik niet gebruiken, of omdat ik te weinig Magicka heb of omdat een skill van Alteration of Mysticism niet hoog genoeg is (moet 25 zijn, terwijl het bij mij standaard 5 was en ik van beiden 5 levels training erbij heb gekocht).

Mijn vraag is wat het beste is om de Mages Guild te halen, hoe train ik het beste mijn magic skills, ookal ben ik een combat character en waar kan ik trainingen kopen van lvl 10-15 etc? Of is het toch aan te raden een nieuwe game te starten met een Magic-based character?

En hoe zit het met de twee andere guilds, de thieves guild en Dark Brotherhood? Voor Thieves Guild een Stealth-based character maken? En Dark Brotherhood, is dat gewoon slachten? Waar ik dus profijt bij heb met mijn Combat-based character?

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even gekeken en ik heb gesaved voor die missie daarvoor.
    Dus met dat gevecht tussen de Dark Seducers en de Golden Saints
    Maar ik zet gewoon even de difficulty op het allerlaagst en dan heb ik die binnen 5 min. klaar.:9
    Ik ben nu trouwens
    Madgod
    En het is fucking vet, je kan het weer veranderen en guards meenemen.:thumbs:
    Nu ga ik lekker verder met de questline van de Dark Brotherhood, die heb ik ook al bijna klaar.

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dark Brotherhood mag je zelf weten maar je hebt meestal profijt als je sneaked. Opzich zou je er geen problemen mee moeten hebben want ik heb hem ook gespeeld als combat-magic based character zonder stealth als major skill. ;) Een handige tip om magic te trainen die ik zelf ook gebruik: Gewoon telkens als je rondloopt een spel casten, bijv. heal minor wounds of summon skeleton, dan gaat je magic echt super snel omhoog.

Edit: Sorry voor de dubbelpost. :mad:

20. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ah, thanks voor het antwoord, het schiet nu leuk op met wat kleine spells in Alteration en Mysticism.

Maar nu iets anders, bij de Recommedation van Cheydinhal, waar ik die ring uit die put heb gehaald, moet ik nu Falcar's desk openen, eentje met een locklevel 'Average', maar mn spells zijn voor 'Very Easy' en 'Easy'. Wat is de beste en makkelijkste manier om dit slot los te krijgen? Is er ergens in de buurt een spell of een scroll te koop die average sloten opent?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina