1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    binnenkort komt Oblivion GOTY Edition uit... 55 euro duuuuur
    is het niet veel voordeliger oblivion de normale editie 2e hands te kopen en dan de updates via marktplaats?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor die update moet je 2 kaartjes van 2100 M$ punten kopen. Dat is al €50

Dus dan kun je net zo goed de GOTY kopen vind ik :)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als ik het goed heb:

Ik kies een class: in mijn geval Dark Elf. Die customize ik met bijvoorbeeld 1 van de hierboven genoemde combi's. Echter ik heb major en minor skills? Wat houdt dat voor het verloop precies in?

Daarnaast kan ik dus ook nog eens een birthsign kiezen. Wat eigenlijk niks meer is dan een extra eigenschap/skill voor je mannetje. Die Serpent klinkt wel zeer ok eigenlijk. Hoe denken anderen daar over?

Hoop dat ik een beetje in de goede richting zit en dat iemand mijn vragen nog kan beantwoorden....55,- Damn, maar dan wel veel gemakkelijker door te verkopen.

4. Ashavan

Ashavan Guest

Je Major Skills zijn je hoofd skills. Die krijgen hogere stats vanwege je class en ras. Daarnaast moet je daar 10x in omhoog gaan eer je een level omhoog kan.

De Minor skills zijn minder belangrijk en hebben lagere stats. Toch als je daar veel in omhoog gaat kun je bij een level up extra endurance of strenght krijgen.

Een Birthsign kan je personage breken als je de verkeerde neemt en later niet voldoende balanserende equipment/accesoires voor kan vinden. Voornamelijk magie casters kunnen hier problemen van ondervinden. En anderen geven een extra wat nuttig is :D

5. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist dit spel aangeschraft (zonder enige uitbreidingen btw).

Ga het zo ff testen, heb hier ff wat rondgelezen en snap nog geen zak van die skills e.d. maar dat komt nog wel hoop ik :D

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en zoals jij voorstelde kan ik dus prima Serpent nemen toch?

7. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net het spel effe gespeelt, ziet er wel gelikt uit, ben net die grot uit en voor het eerst buiten gelopen...Woei

Heb ff die amulet aan die gozer gegeven nu moet ik die zoon van die gozer vinde die gesloopt is, vind het wel een aardig spel maar snap er nog de ballen van :D

Ben trouwens een...Mage, race weet ik niet meer..Lijkt vrij veel op de mens iets met een b geloof ik :D

Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  8. Ashavan

Ashavan Guest

Ja dat kan prima.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als jij toch de guides zou hebben die ik van deze game heb. Het is gewoon net een Lord of the Rings boek en je hebt er echt zoveel aan. Alles staat er in, zelfs informatie over de kleinste personages in bepaalde quests die ook nog een beetje uitgelicht worden. De guides zijn op sommige plekken afgeprijsd, dus je zult ze wel voor minder dan 19,99 per stuk kunnen krijgen. Heel erg vet en zeker aan te raden als je de serie nog niet kent. ;):9

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    GOTY komt deze week uit blijkbaar, las ik op Live (van die reclames op je Xbox zelf). :)
    Maar eens opzoeken of alles erop staat qua downloads.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    En of er toch nog iets van extra's bij zit. Man, ik lust nog wel een paar Oblivion uitbreidingen voor een eventuele Elder Scrolls V. ;):)

12. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 6 uur Oblivion erop zitten, ben lvl 4 geloof ik en niet echt veel tijd om te spelen :D

Maar vind het spel wel leuk tot nu toe, ik zat wel een tijdje vast op 2 plekken (1x verdwaalt en 1x zat ik echt vast door monsters, deden goed veel damage).

Ik snap het spel nogsteeds niet helemaal :D Wat ik wel raar vind is dat ik nu lvl 4 ben en dat mn spells nogsteeds net zo veel dmg doen..Moet ik nieuwe kopen ofzo of is dat per x levels dat de dmg omhoog gaat?

13. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De damage van je spells gaan niet omhoog door te levelen je moet dan een sterkere spell kopen. Als je leveled gaan je spells minder magic kosten waardoor je weer zwaardere spells kunt casten.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als je de game nog een beetje te moeilijk vind kun je altijd nog via opties en dan gameplay de moeilijkheidsbalk meer naar links verschuiven. Hoe meer naar rechts, hoe moeilijker het word. Hoe meer naar links, hoe makkelijker het word. Ik vond de game sowiezo al niet moeilijk, ook niet toen ik de verhaallijn op halverwege de moeilijkheidsbalk uitspeelde, dat was de eerste keer dat ik het spel speelde. ;):9 Die moeilijkheidsbalk is er volgens mij al in de hele serie bij geweest. In ieder geval wel in Morrowind, maar die game vond ik maar brak op de Xbox en nu Xbox 360.

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Keurig, toch maar gehaald? :thumbs: Spel wordt vanzelf wel duidelijk. ;)

16. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep :D

Ik vind het niet moeilijk in de trend van dat de monsters moeilijk zijn e.d., sorry voor de verwarring ;)

Maar moeilijk qua begrijpen hoe het allemaal werkt en waar je dingen koopt en alles, heb vandaag een shop gevonden waar ik spells kon kopen...Jezus ik kocht er 1 en was gelijk door mn goud heen, waarom verdien/loot ik zo weinig goud? Moet ik soms items gaan verkopen (thrash die ik niet gebruik) of doe ik iets goed verkeerd?

17. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets niet gebruikt en het is wat waard dan moet je het natuurlijk verkopen.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eerste keer spelen had ik dat probleem ook (herinner me het weer door jouw verhaal te lezen). Hoorde hier mensen over rondlopen met 1000-en gold een eigen huis en weet ik veel wat nog meer....ik liep als een schooier door de straten. Hoop dat het deze keer wat beter gaat :)

19. Ashavan

Ashavan Guest

Heb 40.000 gold en 3 huizen op lvl 16 :p

In het begin is het gewoon alle loot pakken die je kan vinden en weer verkopen. Naar mate je level hoger wordt vindt je betere loot wat je voor meer kan verkopen. Mijn armour is ook spul wat ik gewoon gevonden had. Zo loop ik nog steeds in een kvatch cuirass rond lol. Maar heb via een mage guild quest wel zwaar goede enchanted armour gevonden. Daedra en fighter guild quest een stevig 1handed sword.

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Komt allemaal vanzelf, op het eind heb je alles al en pak je niet eens meer spullen van 4800 dukaten op. :+
    Heb nu bijv. alle huizen, 300.000 dukaten en vrijwel alle armor sets compleet en alle soorten wapens, je moet het gewoon opbouwen.
    Zooi verkopen, oefenen in dezelfde dingen en als je daar goed mee bent, train je het volgende. :)
    Quests wijzen vaak zichzelf wel en anders laat je hem even liggen en doe je eerst een andere. :b:

Fantastisch spel, waardige opvolger van Morrowind. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina