1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Ik was lvl10+ op dat stuk en heb de Daedra quest gedaan voor de Skeleton Key. Kun je alles openen.

Spells casten in het luchtledige werkt inderdaad geweldig. Heb zo al me magic skills in no time op de 50 gezet. Kost wel veel mana drankjes. Block ging ik met wat repair hammers in een grot zitten waar 1 goblin ofzo op me schild bleef raggen. En sneak vond ik een geweldige castle ruin waar onderin wat trappen zijn. In de buurt staat een mannetje en dan sneak de trap op en af voor veel stealth skills :p

2. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Overheen gelezen :)
    Je hebt gelijk.. :'-(

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Heb die laatste recommedation van Cheydinhal wel gehaald, heeft me ongeveer 30 lockpicks gekost, maar dan heb je wat :p.

Ik las ook dat het een stuk makkelijker gaat om een lock te picken (vooral bij lage levels security), als je een Torch aan hebt. De palletjes gaan dan iets trager terug. Helaas kwam ik hier pas achter nadat ik het lock had gepicked, dus heb het nog niet kunnen uitzoeken :p

4. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de lockpicks hebben een standaard systeem van snelheid hoe ze terugvallen. op een gegeven moment kan je het gewoon op gevoel in een keer goed doen.

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vecht je even een weg naar level 10 toe en ga dan de Skeleton Key scoren, heb je helemaal geen lockpicks meer nodig.

Lockpicks zijn zo 2006!!! ;):lol:

Het is ook al veel vaker in deze topic vermeld, maar met die sleutel heb je geen lockpicks meer nodig. Het is een uitgebreidere lockpick die nooit kan breken. Dus je kunt zo vaak auto attempt doen als je wilt, dat ding breekt niet. Hulde een Nocturnal!!! ;)\o/

7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    ik ben vandaag begonnen met Oblivion. lvl 3 atm en ben een Elite archers ^^ homemade slasse :p heelrijk spel en doet me terug denken aan Morrowind. ben eigenlijk pas 2keer wat wezen verkennen en gelijk aan de main quest begonnen. is deze trouwens weer net zo lang als in morrowind? en welk level minimaal denken jullie om hem te completen?

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht echt dat die quest super moeilijk was, wat bleek nou, in minder als 5 minuten had ik hem gedaan.:+
    Ben gisteren lvl 21 geworden, heb nu alweer full glass en bijna full deadric, had het toch wel wat moeilijker verwacht. :eek: (Heb alleen nog de deadric helm nodig, als iemand weet waar ik die kan vinden zou ik hem of haar erg dankbaar zijn)
    Heb ook al full Madness armor en bijna full Amber.:cool:
    Anyways ik moet nog veel gestolen spul krijgen zodat ik die kan verkopen aan die 'fencers' van de thieves guild. Weet iemand waar ik veel waardevol spullen kan stelen? Alvast bedankt.:)

9. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ah, helemaal niet aan die Skeleton Key gedacht. In Morrowind kreeg ik hem ergens in een van de laatste missies van volgens mij de Fighters Guild, dus een stuk later.

Ik ben inmiddels al lvl12, ben nu veel met magic bezig, die niet tot mijn Major Skills behoren (op restoration na), dus het schiet nu wat minder op met levelen, maar ik zal binnenkort ook eens aan de Deadric Shrine Quests beginnen, weer lekker trainen, hopen dat ik in deze game verder kom dan mn lvl 47 in Morrowind, heb de moeilijkheidsgraad bijna helemaal op het zwaarst staan, dus lekker flink trainen en het lijkt me goed te doen om deze game mn eerste game te maken waarin ik de full achievement score haal.

10. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Heb oblivion ook weer opgepakt. Ik had de laatste save geladen en kwam in een grot terecht. Ik kwam een bandiet tegen en ging hem telijf. Ik had alleen niet rekening gehouden dat ik de moeilijkheidsgraad op het hoogst had.....|:-

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, dat had ik de eerst keer ook niet. Ik vond het toen ook verrotte donker in Cyrodiil en daar zou ik later ook achter komen toen ik vermoedde dat ik aangevallen werd in het gebieden ten zuiden van the IC. Moeilijkheidsgraad zet ik altijd op zijn makkelijkst. Inmiddels heb ik weer een nieuw personage van level 19 en zit er alweer 45 uur op de teller met DB in 1 minuut gedaan, main quest in minder dan 20 uur en the thieves guild is ook al klaar.

Weet iemand nog een goed grot btw waar veel vampieren zitten? Ik moet nog iets van 10 vampire dust hebben om weer bij de mages guild te mogen? ;):cool:

12. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Er zit een grot met vampieren in de buurt van het stadje Anvil ietjes te noord oosten, maar ik weet niet precies waar.

Er zit ook zo'n guildquest in de buurt van Bavil. Dan moet je een groep vampierhunters en een groep vampieren doden. Die vampieren zitten in een grot.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar geleden was het alweer dat ik deze game speelde op mijn pc, met 25 Fps (max) met bijna alle settings hoog,
    toen was ik het zet met lage FPS te speen

jaar geleden dat ik het nog een keer kocht op mijn 360 om het vervolgens nog een keer uit te spelen,

en nu begin ik al met mijn 3de personage, nog steeds een geweldig spel\o/
    mazzel dat het spel zo groot is, ben alweer veel vergeten

over die vampieren, die grot die je bedoelt met die jagers is bij Skingrad, niet bij Bravil.
    volgens mij respawnen die vampieren ook,

ook is er ergens in het noorden ten oosten van de stad die ten zuiden ligt waar het hoofdkwartier is van de blades, bruma denk ik. ten oosten van Bruma waar je de deadric item kan halen voor de main-quest line, kom je in een grot met vampieren, daar kan je evt wat dust halen, misschien respawnen ze wel als je het al gedaan heb.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  14. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Ik bedoelde Skingard, maar was ff in de war :9

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt jongens. Als jullie er nog op meer komen hoor ik het wel. Mijn personage bevind zich nu geloof ik ergens in Cheydinhal of Chorrol. Ik zal van de week wel een keertje aan de gang en deze pagina onthouden, maar op het moment ook druk bezig met Viking wat ook zo lekker verslaafde button controller smash brothers game is. ;):9

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tussen Cheydinhal en Leyawiin zit er ook één. Dan moet je bij die 'Mouth of the Panther' naar het oosten gaan. Ik weet niet meer welke het precies was, volgensmij Redwater Slough maar het kan ook Bloodrun Cave zijn(dat klinkt logischer voor een vampire cave ;))

17. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij verschijnen er steeds meer random Oblivion gates, net buiten de stad.

Ik ben alleen nog maar die allereerste gate in een van de eerste mainquest-missies ingegaan en heb hem gesloten.

Deze Oblivion Plane vond ik erg kut, ik verdwaalde veel in de toren en had toen moeite met de creatures daar.

Wat is de beste optie om met deze random gates te doen? En zijn ze allemaal net zo als de eerste of is het allemaal wel te doen als je aan die gates gewend raakt?

//EDIT:

En ik heb af en toe wel eens last van drained eigenschappen, zoals Intelligence, vooral als ik tegen mages vecht. Dan is het altijd een gezoek voordat ik weer ergens een Restore Intelligence potion kan kopen. Heeft iemand hier nog goede tips voor? Restore Intelligence spells bestaan toch niet, of heb ik het mis?

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Naarmate je verder komt in de Master Quest(ofzo, weet niet meer hoe het heette) moet je er een aantal sluiten. Ik geloof bij elke stad ééntje. Nu hoef je er dus niets mee. Je kan er wel in voor items etc en levelen maar voor de rest schiet je er weinig mee op.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet doen die poorten, alleen de drie meest noodzakelijke van de verhaallijn. Ik heb met mijn nieuwe personage uiteindelijk maar drie gesloten. Als je echt alle poorten in Cyrodiil wilt sluiten, succes, het zijn er een stuk of 60. Je krijgt dankzij een van de updates automatisch wel wat versterkingen als je de aanval lanceert bij Bruma, maar dan moet je hem niet te moeilijk zetten.

@ Shin David: Hoeft niet bij elke stad, ik heb die quest niet eens gedaan en toch de verhaallijn afgesloten. ;):)

20. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52

Die drained effecten gaan toch na een tijdje weg? toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina