De tocht door de sewers is een tutorial. In het begin kies je alleen je ras en uiterlijk. Gedurende je tocht maak je kennis met verscheidene vechtstijlen. Na een tijdje kies je een birthsign, later een class en alles. Voor je de sewer verlaat kun je alles nog 1x bekijken. Maak hier een save game. Stel je wilt later een ander personage maken hoef je niet heel die tutorial meer te doorlopen.
Gisteravond weer even Oblivion gedaan. Had even genoeg van alle andere games. Sommige Major skills die ik heb slaan nergens op. Dus levelen doe ik alleen met Light/Heavy armor, Block, Sword. Maar sinds gisteren level 18 en heb me light armor Kvatch Cuirass weggedaan en een dwergen heavy armor cuiras gekocht. Vervolgens enchanted met +35% fire defense. Nu heb ik in totaal 65% fire defense, 20% shock en nog eens 30% tegen alle soorten magie er nog eens boven op. Om nog niet eens te beginnen over de overige enchantments op de armor.
Begin nu in caves wel steeds dreamora tegenstanders te krijgen zoals die spinnen en draedoth ofzoiets. Ik wil hun heavy armor aangezien dat het sterkste in game is En ik mot nog steeds een fatsoenlijk helm zien te vinden.
Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2007