1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    De eerste die over een miljoen Septims heengaat moet het zeggen. ;):9 Ik heb met één personage ook alle huizen, en iets van 250 tot 300.000 Septims. Ik heb btw de collector's edition in huis, daar zit die Septim munt ook bij. Mooi ding is dat. ;):)

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier ook idd, leuk boekje met info erbij en kaart (die zal ook wel bij de gewone versie zitten denk k?). :)

Edit: 382.888 en moet nog voor ong 25 duizend verkopen. :+ Eerst maar eens 500.000 halen. ;)
    Level 42 alweer zag k, ben het maar weer even gaan doen.

Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  3. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag geinformeerd over de GOTY-editie, dacht namelijk dat ie vandaag uit zou komen.

- Free record shop wist van niets, zelfs nog inkoop gebeld maar nam niet op.
    - Bart smit wist van niets.
    - Media Markt wist van niets

Jaja, heel het land doorzocht.

Maar goed, zag vanmiddag op Bol.com staan dat ie op de 28e uit komt. Heb nog geen cijfers gevonden of iets dergelijks. Niet dat dat per se uit maakt maar normaal reviewen ze deze dingen toch ook wel even?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Oblivion net met de post binnen :D

Ik zal sowieso van het weekend even mijn bevinden posten. Moet nu dus en Oblivion en Blue Dragon uitspelen. Iemand die mijn halo3 pre-order wil overnemen? ;)

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, stond deze week op Live als reclame. Ging met Morrowind GOTY ook zo, heel lastig te verkrijgen en dus onbekend. =( Heb hem wel gehad, stonden meer uitbreidingen op dan de Oblivion editie.

6. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Septims = gewoon gold dus? :confused:

Geen tijd gehad om te spelen, morgen mssn ff voordat ik ga werken... Zit iig wel vast met 2 quests maar weet de namen niet meer :p

Gisteren nog ff 2 uur gespeeld maar was het toen wel goed beu ben toen maar gestopt :f

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja ik, voor het symbolische bedrag van 29,99 als budgetprijs voor een tweede hands pre-order. ;):)

Septims is idd het geld in Oblivion voor die gast boven mij.

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag, maar respawnen alle items die je steelt uit winkels? In morrowind verdiende ik mijn kost op laag level door alles te stelen, maar het respawnde nooit terug, waaardoor het 'winkel' gevoel snel weg was als ik bijvoorbeeld een armor shop inging ( helemaal leeg ) Ik heb gemerkt dat als je iets steelt bij je gehuurde kamer ( bed ) bij een inn,. dat die items respawne, gebeurt dat overal?

9. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee anders kan je wel erg makkelijk rijk worden.

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet weten, steel nooit (nu ook niet meer nodig), vond het leuker om dingen te verdienen met allerlei side quests. Meestal moest je daarvoor ook grotten in, waar je weer veel buit had van je overwonnen vijanden. :+

Maar het is nu niet meer zo leuk; heb alle quests al gedaan, op handjevol na die irritant zijn en heb alles al.
    Enige wat ik nu doe is mensen klonen, mensen weer tot leven wekken en beesten veranderen. 8)
    Of een grot uitmoorden met alleen je vuisten.:emo:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    De artikelen respawnen gedeeltelijk na een dag of 3. Wacht je langer dan die 3 dagen, bijvoorbeeld een week of langer, dan hebben ze een gestolen voorraad weer terug. Althans als je de verkoper aanspreekt, alles wat in de winkels ligt blijft bij mijn weten ook weg. ;):9

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dark Elf gekozen en het spel begon....wanneer kan ik major en minor kiezen? Als ik naar buiten kom? Of heb ik nou wel een voorgeselecteerde class gemaakt?

13. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je kiezen voordat je de sewers verlaat.

14. Ashavan

Ashavan Guest

De tocht door de sewers is een tutorial. In het begin kies je alleen je ras en uiterlijk. Gedurende je tocht maak je kennis met verscheidene vechtstijlen. Na een tijdje kies je een birthsign, later een class en alles. Voor je de sewer verlaat kun je alles nog 1x bekijken. Maak hier een save game. Stel je wilt later een ander personage maken hoef je niet heel die tutorial meer te doorlopen.

Gisteravond weer even Oblivion gedaan. Had even genoeg van alle andere games. Sommige Major skills die ik heb slaan nergens op. Dus levelen doe ik alleen met Light/Heavy armor, Block, Sword. Maar sinds gisteren level 18 en heb me light armor Kvatch Cuirass weggedaan en een dwergen heavy armor cuiras gekocht. Vervolgens enchanted met +35% fire defense. Nu heb ik in totaal 65% fire defense, 20% shock en nog eens 30% tegen alle soorten magie er nog eens boven op. Om nog niet eens te beginnen over de overige enchantments op de armor.

Begin nu in caves wel steeds dreamora tegenstanders te krijgen zoals die spinnen en draedoth ofzoiets. Ik wil hun heavy armor aangezien dat het sterkste in game is :mad: En ik mot nog steeds een fatsoenlijk helm zien te vinden.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2007
  15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Die draken zijn zeker niet de sterkste uit het spel. Vond ze zelfs best makkelijk (met moeilijkheidsgraad paar tikjes naar rechts). Dat doorzichtige beest met veel kleine lampjes zijn zo irritant daar kwam ik eerst toen ik level 20 was echt niet door heen! Daarvoor moet je zilver of deadric hebben.

Ligt de nieuwe oblivion al in de winkels?

16. Ashavan

Ashavan Guest

Zelf speel ik met de balk helemaal naar rechts. Op zich zijn die deadroth inderdaad niet geweldig sterk, maar na 2-3 stuks moet ik toch even me health bijvullen.

Ga me nu concentreren op misc. quests, daarna de overige daedra quests, main quest, thieves guild, DB guild en overige troep verkennen.

Heb net een mooie complete Ebony set compleet gemaakt. Armour, zwaarden, axes met enchantment... :D

17. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Net een char gemaakt met alle magic skills en alchemy, kijken hoelang het duurt voor ik me verveel |:-

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tnx voor alle antwoorden tot nu toe :)

Twee vragen:

Kom ik vanzelf een beetje leuke sidequests ed tegen? (zoals van guilds) Want ik kan me herinneren dat als je direct de main uitspeelt mensen het spel sneller saai gingen vinden

Als ik onopgemerkt dingen uit huizen steel, kom ik daar dan gewoon mee weg? Zag een lege boederij met best wat spul, heb het echter allemaal maar laten liggen.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, als je het ongezien doet kom je er mee weg. Alleen als je later gepakt wordt voor iets worden al je gejatte spullen ingenomen volgens mij.

Je kunt ze het beste zo snel mogelijk verkopen (lid worden van de Thieves Guild :thumbs:).

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer zou nou de retail editie van de 2 uitbreidingen komen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina