1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe duur is die GOTY nu?
    Gewoon 59.99 zeker?

2. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap een ding niet. Waar kan je quests halen voor de Fighters Guild. Je blijft maar zoeken.

3. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin in Chorrol dacht ik, maar je kan ook gewoon met een fighters guild gastje praten en dan 'Contract' kieze, dan geeft hij je een verwijzing naar wie je moet gaan oid ;)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gewoon de volle mep. Nadeel is het feit dat er twee dvd's zijn. Je moet eerst nummer 2 erin stoppen en daar de uitbreidingen vanaf downloaden voor je disc 1 kan gebruiken. Duurt niet zolang, maar is wel vervelend. ;):mad:

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, ik heb de mainquest uitgespeeld. Wat een grandioos spel _O_ Staat absoluut in m'n top 10 ever!

Alleen nu moet ik verder met de side quests en ik heb een probleem:

Ik ben nog steeds vampier en ik moet voor dat ouwe wijf 5 grand soul gems vinden. Ik heb er 5, waarvan 3 dezelfde en 2 dezelfde, maar ze neemt ze niet aan. Als ik naar haar toe ga en met haar praat vraagt ze of ik al 5 grand soul gems heb gevonden en dan kan ik alleen met 'I don't have them yet' antwoorden :eek:

Hoe kan dat in godsnaam en wat moet ik doen?? Bij voorbaat dank :)

6. Ashavan

Ashavan Guest

Zijn ze alle 5 wel leeg? Zit er niet toevallig en Black Gran Soul Gem tussen die er niet hoort?

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat jou 5 grand soulgems in delen gesplit zijn, (3 en 2)

kan alleen komen omdat er 1 van de twee, niet leeg zijn, dus je zou echt lege moeten vinden,

probeer mages guild in chorrel, en check de displays

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Bij twee staat er achter dat ze empty zijn en bij de andere drie staat er 'grand' achter. Maar ik heb alle plekken die op www.uesp.net staan aangegeven al bezocht en de grand soul gems opgehaald. Ook de mages guild in Chorrol heb ik al leeggeroofd... :mad:

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga alle caves langs, en als er necromancers zijn, dan moet je hun killen, en in chests kijken etc,

ook kan je even kijken of die ventjes in de mages guild nog iets verkopen

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het is gelukt :thumbs: Alleen stuit ik alweer op het volgende, zichzelf herhalende probleem:

Ik raak de hele tijd over-encumbered. Werd net aangevallen door een gare vampier dude en nu kan ik nog maar 120 'veertjes' tillen. En ik weiger natuurlijk om al m'n zwaar kostbare armor en wapens weg te flikkeren, dus wat moet ik dan doen?? :'-(

11. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Potion of feather drinken, spell casten, of je dropt alles, gaat naar een winkel koopt feather spells/feather potions/strength spells/potions en gaat weer terug om je spullen op te halen.

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon in een kuil, of herkenbare plek alles droppen,

toen ik het spel net had, had ik een heel spoor van potions gedropped vlak voor chorrol, grappig als je dan 90 uur gespeeld heb, en ziet dat het er nog allemaal ligt,

en wat voor 'n idioot je toen moest zijn dat je dacht dat die guards je aanhielden omdat je gestolen potions bij je had:p

maar over je encumbered probleem,
    vaak is het een disease of wat dan ook, dus gebruik gewoon al je potions met cure in de naam, dan gaat het vast wel weg

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Of gewoon een huis kopen in the Imperial City voor 2000 septims en daar al je rommel ingooien. Je kunt de inrichting krijgen bij die zaak van 3 broers in de market district, daar koop je ook het huis bij de kamer van koophandel. Wel alles netjes opbergen, anders is het zo'n zooi. ;):)

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Heb al een huis in Anvil (dat spookhuis) waar voor een vermogen aan spullen ligt :D

Hoe krijg ik m'n strength weer een beetje op pijl? Want ik kan nu ineens maar weer 110 veertjes tillen terwijl ik er 350 ofzo had. Gewoon meer vechten??

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herinner me nog goed dat gedropte spullen in de middle of nowhere gewoon verdwijnen na een tijdje. Als het echt waardevol is zou ik het niet riskeren. Dit geldt btw ook met inbreken in huizen en daar dan al je shit in de chests stoppen. Verdwijnt gewoon allemaal

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.336
    Had je misschien een item om met feather eigenschappen, als dat kapot is kan je ook minder tillen

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als hij over encumbered is, hoe komt hij dan bij de IC:p

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar in je eigen huis toch niet?

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan verdwijnen ze niet nee. Maar het spookhuis van Anvil is misschien niet echt een huis? Ik weet het niet, heb hem nooit gehad als huis.

Wisten jullie ook dat je een maid kan inhuren? Kwam er laatst achter toen ik Servants Quarters kocht voor mijn huis in SKingrad. Toen sprak een vrouw me aan of ze bij me mocht werken ofzo.

20. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.336
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina