1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninja_Sean

Ninja_Sean Finished the Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Oke toch bedankt.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Toffe wapens? Nu denk ik even diep, en kan ik mij enkel een schild herinneren? Wat is er nog meer te vinden dan?

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, je vraagt zoveel, zometeen hoef je het spel niet eens meer te kopen omdat je alles al weet.
    Ga het eerst maar is spelen :+

edit: niet kut bedoelt of wat dan ook, van mij mag je vragen wat je wilt.

4. Ninja_Sean

Leuk Bevonden:
    0
    Er is als het goed is ook nog een zwaard ;)

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Je hebt zekers gelijk. Maar ik vraag steeds omdat het me op een of andere manier maar niet kan overtuigen;)

Iemand die daar een poging toe wil doen?:+

6. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Waaat? Je hebt oblivion niet? Ik had al verwacht van wel man! :eek:

Gewoon halen joh, kijk is op uesp.net voor wat je allemaal kan doen! De vrijheid, de duisternis in de Oblivion Gates/grotten. De racisme in het spel als je een Wood Elf/Khajjit bent. (:+) Een spel dat je gewoon móet hebben!

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een breton met een paar magic skills op master. Iedere keer als ik in die game iemand aankijk vraagt ie of ik m wat van die skill wil leren *lol*. Kennen jullie trouwens die helm die onder water ligt ten westen van anvil achter dat kleine eilandje? Handig dingetje, heeft waterbreath,nighteye en life detect ( is van glass btw )

8. Ninja_Sean

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Dat is de Glass helm Fin Gleam vlak bij Anvil in de buurt van een klein eilandje. Wie zou die helm nou toch gevonden hebben.:+

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem toen ik vis ging eten.

10. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    op een of andere manier ben ik nooit echt in het spel gekomen ik weet nooit wat ik moet doen enz mischien is het gewoon te veel vrijheid voor mij.

11. Ninja_Sean

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een kwestie van wennen om Oblivion te kunnen spelen.
    Er is zoveel te doen.. Zoveel questen...

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    En een Oblivion goroe die altijd wel wil helpen. Heb nu zelf alle Major Skills op 100 en dat vind ik voorlopig wel best. Tussen de 250/300 plekken ontdekt en nog vele tientallen te gaan. ;):) Level 46 btw. ;):9

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    ...en waar kan ik dat vinden? 8)

14. Ninja_Sean

Leuk Bevonden:
    0
  15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, da's vreemd. Heb namelijk enkel het schild. Misschien meot ik nog eens gaan kijken nu ik ook alle trofeeën heb.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die zwaard heb ik wel, maar dat schild niet volgens mij.
    Die zwaard was toch ergens op een geheime plek, moest je dacht ik ergens bij die wijnkamer zijn, daar was een kamer en dan kwam je ergens anders. En daar was ik dacht ik ook een skelet die tegen je vocht toch ? En er was een steen in het water dat veel licht gaf. Lang niet meer gespeeld.

Maar waar is dat schild dan ?

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hmm, moest je ook niet ergens bij Anvil in de buurt het water induiken en dan rond de uiterste westkust zoeken? Ik meende dat je ergens iets op de bodem een soort van skelet moest vinden en daar zat dan iets waardevols in? Opzich raar, want dit hebben mijn buurjongens eens een keertje laten zien. Ligt dit ding echt op een eilandje of er ergens omheen onder water langs de kust van dat eilandje?

Misschien handig als iemand eens een map kan regelen/maken zodat ik even aan de slag kan. Ik wil dan wel een soort tutorial schrijven, maar zonder map of informatie begin ik helemaal niks. Ik denk dat zo langzamerhand iedereen dit spul al aan het zoeken is. Er zijn al twee pagina's weer volgeluld over Oblivion. ;):9O-)

18. Ninja_Sean

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt de Fin Gleam *)
    Die ligt onder water rond het eilandje vlakbij Anvil,Gewoon even doorzwemmen en je ziet een skelet liggen met een Glass helm genaamd Fin Gleam.Zoek anders op Oblivion Wiki ;)

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb hem vandaag binnengekregen(geruild). Die uitbreidingen komen een andere keer wel;)

Zit alleen al vast:9 Maar ik kijk wel even op Oblivion Wiki;)

20. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=C6SwxNDYRzQ hier zie je waar de Fin Gleam ligt.

En idd al zou Oblivion Wiki er niet zijn waren sommige quests echt onmogelijk voor me geweest :) Ik ga het spel maar weer is spelen en eventjes op daedra artifacts jagen ^^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina