1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm zit net te lezen en t schijnt dat ie niet echt te vinden is

    http://vnboards.ign.com/the_elder_scrolls_general_board/b22213/96116135/p1/?5

    op wikipedia komt alleen deze in de buurt:

    Imperial palace key:

    Opens:
    Several doors inside the Imperial Palace, Green Emperor Way, Imperial City (But not the doors from the Elder Council Chambers to the Imperial Guard Quarters

    Found:
    High Chancellor Ocato, Imperial Palace Guards, Blind Moth Priests in the Imperial Palace


    Maar heb je die schoenen nog? anders kan t ook zonder die key.
     
  2. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    neej dies stuk, agh kbegin wel over nieuw -.-
     
  3. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die sleutel echt allang in bezit :)

    Ik heb door die schoenen bewaard, als je met die val genoeg athletics hebt en genoeg health dan moet het wel lukken. Maar wat ik nou verder met die schoenen kan? iemand?

    @gkid... gewoon ff doorzetten, heb er ook eventjes over gedaan. de eerst keer deed ik het natuurlijk ook helemaal fout, ik ging helemaal naar boven toe in die ronde gangen i.p.v. rechtstreeks die bieb in :confused: kom ik helemaal boven zo'n blinde monnik tegen valt ie me in 1 keer aan... grrrr

    en gister nog iets zwaar frustrerends meegemaakt: als je de 1e quest doet voor fighters guild in Anvil moet je die buurvrouw bespieden om te kijken wat ze gaat doen. Ik had dat echter nog niet gelezen en was direct haar huis ingelopen om haar ermee te confronteren (die quest met die bergleeuwen en ratten). Vervolgens loopt ze inderdaad naar buiten maar kreeg ik last van een enorme glitch of bug of hoe het ook heten mag. ze bleef gewoon door die stad heen wandelen heen en weer en heen en weer. en ik dacht ik moet haar blijven volgen totdat ze iets doet, maar ze deed maar niets alleen een beetje lopen. heb echt een eeuw achter dr aangesneakt gvd. toen dacht ik: dit hoort niet, dit moet een bug ofzo zijn. toen heb ik 'r maar in elkaar geramd en verhip, de guard hielpen nog mee ook :) (komt dat door de fighters guild?) vervolgens was de kon ik wel verder met de quest want toen ging het wel goed :) maar wel zwaar frustrerend zoiets...
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Woooha? Ik weet dat die eerste Fighters Guild quest een drama kán zijn, maar heb jij haar daadwerkelijk vermoord? Geloof je wel, maar vind het zo opmerkelijk. Het is een Quest Character, kunnen (zo goed als altijd) niet dood.
     
  5. Abe

    Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    @ GUITAR HERO

    Je moet ook op het juiste tijdstip haar achtervolgen, alleen 's nachts gaat ze naar het huis van de buurvrouw.
     
  6. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik ook snachts gedaan maar omdat ik haar van tevoren had gesproken ging het mis en bleef ze maar buiten rond lopen (ook overdag) . nadat ze dus buiten bewustzijn was geweest deed de quest het weer normaal en sneakte ze vrij snel naar die tuin toe en volgens mij was t niet eens echt snachts dus dat maakte niet zoveel uit.

    @ willem fable : Ik had r dus buiten bewustzijn geslagen :)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, oke, ik dacht al.
     
  8. MrKennedy

    MrKennedy Talk Loud Hit Harder

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Oblivion GOTY Edition gekocht via Marktplaats omdat mijn normale Oblivion kapot was en nu heb ik net Shivering Isles enz. geinstaleerd, maar als ik hem nu opstart krijg ik er helemaal geen quest voor ofzo?
     
  9. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou iets moeten krijgen over een eilandje middenin een rivier ten zuiden van het land
     
  10. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet 24 uur wachten dan krijg je een quest
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Werkelijke 24 uur of een dag in het spel?
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    wat denk je zelf:{
     
  13. MrKennedy

    MrKennedy Talk Loud Hit Harder

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik kreeg de quest na een tijdje spelen:D
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ai ai, die vraag is zo gek nog niet, wist je dat? Oblivion is een spel waarvan de uren speeltijd bij mij al boven de 100 is geklommen. Het lijkt mij daarom mogelijk dat de makers van Oblivion het liefst zien dat enkel getrainde spelers naar het rijk van de Shivering Isles gaan. Nu ik echter jouw bericht zie, valt mij op het het 24 uur is, ik meende eerder 4 uur gelezen te hebben. Maar goed, maakt niet uit, ik ga er van uit dat het in dit geval een dag in het spel is. Toch fijn dat je zo vriendelijk antwoord geeft. :):
     
  15. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ehehe heerlijk dat sarcasme Willem :cool:
     
  16. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
  17. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ik heb twee vraagjes over het prachtspel Oblivion

    1. ik heb een verdomd hekel aan lockpicken en nu ik in die Guilds zit moet ik zo'n beetje elk quest gaan lockpicken. Is er nog een alternatief om die deur open te krijgen? Ik heb van een vriend gehoord dat er een spell is die je moet leren. Als dit klopt hoe heet deze spell en waar kan ik hem leren.
    2. Ik probeer van mijn vapieristische bestaan af te komen en doe nu dus de quest vampire cure. ik moet nu voor een oude heks 5 soul gems vinden. Nu weet ik echt helemaal niet wat soul gems zijn, hoe ze eruit zien en al helemaal niet waar ik ze kan vinden

    Bedankt voor de hulp alvast.

    P.S. Wanneer denken jullie dat het vijfde deel in 'the Elder Scrolls'-serie wordt aangekondigd. Ik denk zelf niet al te lang na de release van Fallout 3.
     
  18. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0

    Lockpicks: Je kan als je level 10 bent een quest doen voor een lockpick die niet kan breken ( skeleton key ). Je kan ook je magie trainen en dan spells kopen ( bij mages guilds ) om de sloten open te krijgen. voor deze spells moet je de skill alteration trainen ( gewoon de hele tijd wanneer je speelt een simpele spell als defend casten zodat je snel levelt ).

    Vampirism:
    Die soul gems kan je op de volgende plaatsen vinden:
    -Calindil at the Mystic Emporium in the Market District has one, which can be bought or pickpocketed.
    -With the exception of Skingrad, the merchant in each city's Mages Guild has one which can either be bought or pickpocketed.
    -You can steal one from Melisande's basement (accessible through the fireplace next to her bed).
    -There is one in the Arch-Mage's Lobby of the Arcane University. It is in a locked display case along with two more Grand Soul Gems that are not empty.
    -There is one in a locked display case in the Mage Quarters of the Arcane University at the bottom of the staircase on the left as you enter.
    -The Chorrol Mages' Guild has one empty one in a locked display case in a room just left of the front door, and another one in a display case beside the stairs. If you are a Guild member, picking the locks and taking the gems will not count as a crime.


    Hierna moet je nog meer ingredienten zoeken voor de potion:
    Two Bloodgrass: This is the tall red grass you see everywhere in Oblivion and at some Oblivion Gates, and it can be bought in some alchemy shops as well, so it is easy to find. A bug (see Bugs) may prevent the Bloodgrass from being presented to Melisande.

    Six cloves of Garlic: Many homes have these lying around on the dinner table or stacked somewhere else. Almost every home in Skingrad has some bunches of garlic (often 3 or 4), most often hanging from a beam in the basement.

    Five Nightshade leaves: Nightshade is prolific throughout the West Weald. You can also find some (or maybe all) at "The Main Ingredient" in the Imperial City Market District, the only alchemy shop guaranteed to have Nightshade in stock. The Arcane University has several growing there as well.

    Blood of an Argonian: Melisande gives you a special Enchanted Dagger to use and collect the blood. You do not need to actually kill the Argonian, just stabbing your victim once with the dagger is sufficient. You can find Argonians in just about any city, but of course stabbing a townsperson is likely to get you in trouble (you can yield when they try to attack you, but you will still have an assault charge and bounty). A complete list of all named Argonians in the game is available at Oblivion-Argonian. Luckily, there are some easier alternatives:

    Dat bloed is makelijk te verkrijgen in de Arena als je die toevallig nog niet heb gedaan :9 want daar moet je namelijk tegen een aantal van die reptielachtigen vechten.

    Ashes of a powerful vampire: This 'powerful' vampire's name is Hindaril. Ask the witch about it and she will mark his location in Redwater Slough on your map. Killing Hindaril will provide you with Ashes of Hindaril instead of regular Vampire Dust. His home is a nesting ground for vampires but they die easily (especially with Fire Damage spells). If you still have trouble you could wait until you're in the fourth and final stage of being vampire and kill them with ease. (You can kill Hindaril before starting the Vampire Cure quest; if so, you will already have the Ashes of Hindaril in your inventory).
     
  19. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0

    bedankt voor je uitgebreide reactie:D ik ga nu aan de slag!
     
  20. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb nog een vraagje.

    die soul gems die zijn makkelijker te vinden overdag. maar overdag kan ik niet naar buiten want ik ben een vampier in het spel. hoe kan ik die vampier resistent maken tegen daglicht?

    en kan ik gewoon 'Heal Minor Wounds' gebruiken om mijn aliteration te verbeteren?
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina