1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Persoonlijk vond ik de Shivering Isles echt veel minder leuk dan de normale Oblivion wereld. Er was maar een quest die ik wel leuk vond de rest was niet echt leuk en er gebeurde te gekke dingen. Maar voor de echte Oblivion fanaat blijft het vet.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik zit gewoon nog te wachten tot ik de GOTY (dus met alle uitbreidingen en DLC) ergens goedkoop kan oppikken. Heb er geen 30 euro voor over aangezien ik het op de PC al meer dan 200 uur heb gespeeld 8).
     
  4. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, 30 euro voor die uitbreiding vond ik altijd iets te veel :) nu het 20 euro is ga ik ook twijfelen net als Fiasco, hoeveel uur zat er ookalweer ongeveer in?
     
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    je vermaakt je er dik 30 uur mee. en er zit echt 1 superquest in die echt evil is.

    die ene waarbij je allemaal van die mensen die in een grot lopen te dwalen in allemaal vallen moet laten trappen. kan je kiezen tussen allemaal droge dingen ( bijvoorbeeld +/- 1000 sleutels op de originele sleutel van een belangrijk slot laten vallen zodat ze de sleutel nooit vinden :thumbs:

    kan m me niet helemaal helder voor me halen aangezien t al een hele tijd geleden is. maar anyway dr zit een leuk en gestoord verhaal in met een flink gebied waar je lekker kan rondsnuffelen.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  6. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit weer eens zwaar vast in het spel.

    ik zit in de laatste quest van de thieves guild 'the ultimate heist'.

    er staat. dat the Moth Priests tegen me zijn waardoor ik die ene elder scroll boek van hen niet kan ontvangen. ik heb nu iedereen gedood en ik wordt gezocht door de bewakers. hoe krijg ik nu dat boek? en hoe krijg ik de juiste sleutel voor de deur tussen de tweede en de derde verdieping van the elder scroll council. waar vind ik die sleutel?

    en als ik toch door die grotten moet:
    - die sewer waarin ik eerst moet staat niet meer aangegeven op de kaart, dus waar vind ik die?
    - als ik weer via die grotten de toren in moet, moet ik voorbij die slapende bewakers sneaken, maar dat lukt me helemaal niet.,. hoe kan ik ervoorbij sneaken zonder opgemerkt te worden?

    ik zit muur en muurvast. ik heb een savefile waarin ik opgepakt ben en op de 1ste verdieping sta en ik heb een safefile waar ik op de 4de verdieping sta.

    please help!:')
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Keurig dat dat eindelijk gezakt is in prijs, maar wel irritante prijs, zul je alsnog 2000 punten moeten kopen. |:- Alleen ik kan Oblivion sinds kort niet meer spelen (Test Drive ook niet meer), omdat hij zegt dat ik gedownloade data mis, terwijl ik nooit iets gewist heb. :confused:
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Microsoft al gebeld? :eek: Misschien kunnen zij je even helpen. En anders in het Xbox 360 Algemeen gedeelte even vragen.
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion werkt nog wel, maar schijnbaar ben ik dat kasteel kwijt was je destijds gratis kon downloaden (tijdelijk) en als ik het opnieuw wil downloaden, moet ik alsnog betalen. =( Heb ook al in een ander topic gevraagd wat ik kan doen. :thumbs:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    hier al even gekeken? http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:The_Ultimate_Heist
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Ja, die met een mens, orc en elf. Die is best wel cool, maar ook saai aangezien je alleen maar kan toekijken. Voor de rest is SI leuk voor een keertje of twee, maar als echte Oblivion kenner- en fanaat geloofde ik het na een paar keertje wel. De echte Oblivion wereld bied nog genoeg plezier en zit ook veel meer variatie in naar de verhoudingen. Je komt in de natuur van SI helemaal niet zoveel wezens tegen, tegen een boel in de gewone wereld. Ook bijna alle stemmen zijn hetzelfde, behalve van die nicht in dat pakje aan het begin. Voor de rest wel aardig, maar je moet in mijn ogen in 30 uur veel te veel onder de grond. Voor de rest zijn de Masken wel cool. Vrouwen in een strak getrokken harnas, hoe mooi kunnen ze het daar verzinnen bij Bethesda. ;):lol:
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zat eigenlijk niet te wachten op nog een guild in de oblivion wereld. zoals met kotn gedaan is. Ik was juist wel blij dat ze weer iets anders gekozen hadden de quests waren origineel net zoals de wereld alleen van mij hadden ze wel wat nadruk mogen leggen op de 2 werelden.

    Want ik kan me nog herrinneren dat voor de release gezegd werd dat je van elke persoon 2 had rondlopen, een gekke en depressieven, volgens mij was dat hier niet het geval? Het kwam in iedergeval niet goed naarvoren....

    Die gozer die bang is dat de muren op hem vallen vind ik nog het mooiste:+
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit 'vast' bij de quest voor het huis in Anvil.

    Ik moet nu met die gast het huis in om de vloek te verbannen, echter er zijn gewoon te veel spoken. Ik ben een nord en met alleen het afschieten van vuurballen duurt het echt een kwartier per spook. Ben toen maar naar een andere plek gegaan en heb de quest 'Drunk and Disorderly' gefinished door 5x ectoplasm af te leveren. Blijkt die gast me nog steeds te volgen! Nieuwe quest gehaald in Anvil bij de Fighters Guild en daar werd mij een mede-fighter toegewezen. Resultaat. We lopen nu met zijn 3-en rond. Het grappige is, is dat zolang ik de quests niet uitvoer zij me blijven helpen en best sterk zijn. Maar is dit wel slim? En hoe kom ik nou verder in Anvil? Een wapen enchanten is geen optie omdat ik de magesguild nog niet heb gedaan
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    en een zilveren wapen op de kop tikken dan?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, zilver werkt ook tegen spoken. Evenals Daedric en wapens die Echanted zijn, of ze nog lading hebben of niet. ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Doe de quest voor de wabbajack.

    Save voor je de gast ontmoet.

    edit, ik heb de Si wel voor 1600 mspoints gehaald :)

    Op dat razor gedoe na, heb ik nu alle content.
    Wabbajack hem en hoop op een zwak beest. Is het een schaap of rat, boem dood missie gehaald, is het een ogre oid, wacht of reload de save.

    Let wel op dat je geen items in de kasten hebt in het huis. een aantal hiervan zullen gereset worden. en dan ben je de items kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die haal ik in Imperial City neem ik aan? Pfff wel onhandig...kan het kwaad dat die gasten meelopen?

    @schaap: Welke? :9
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Kevf, een silver weapon kan je in bijna elke winkel kopen als je zo rond level 9 bent dacht ik.
    Als die gasten onsterfbaar zijn kan het geen kwaad, als ze dood kunnen en ze zijn belangrijk voor de quest moet je ze wegkrijgen. Anders kan je die quest niet doen. ;)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ok je kan quests dus wel permanent verneuken zeg maar :+

    Thanks voor de tip!
     
  20. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ja, ik heb zelf te vaak belangrijke mensen vermoord. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina