1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vindt het jammer dat er geen grote death scythes achtige wapens in het spel zitten. Had nieuw character gemaakt met ingevallen ogen, donker, duistere ringen er om heen, vage huid en die loopt al 6 levels lang iedereen af te maken in Red Dawn robes. Maar wilde het met een scythe in stijl doen :mad:
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gisteren weer even gedaan en ben weer een leveltje omhoog, zit nu op level 46. Vanaf level 40 gaat et nogal langzaam. Ik train nu hele tijd hand to hand en zit alweer op level 90 ermee. :+
    Ook nog even lopen kloten met de Sanguine Rose en nog zo'n staff waarmee je mensen kan klonen en doden weer tot leven kan wekken. Heb ook nog een staff waarmee je beesten in andere, random beesten kunt veranderen. _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2008
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik kan volgens mij niet hoger dan 47,.. zal wel niet zo slim gelevelled hebben o.i.d maar ik heb nu pretty much alles op 100 qua skills (+ bonusses) en kan dus niet meer levellen :eek: wat heb ik verkeerd gedaan?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wut? Welke staf is dat, die beesten verandert? Ben benieuwd! :D

    @delphiki: Als je alle skills een base van 25 hebt, kan je naar lvl. 50. Maar een Imperiaal heeft bijvoorbeeld een +10 bonus op Heavy Armor, waardoor die skill op lvl. 35 zit. Dan kan je nog maar 65 keer lvl'en ,wat 6,5 character levels is. Als je van 25 naar 100 gaat, is dat 75, en dus 7,5 character levels. Snappie? ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2008
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    snappik,.. (ik ben toevallig ook imperial),.. hmm heb niet zo'n zin om 204 uur opnieuw te gaan doen :+ dus laat t maar zo dan.

    even nog een vraagje aan de mensen die ook al erg ver zijn in de game:

    Hebben jullie ook een huis met daarin alle zeldzame items uit de game erin uitgestald? ik heb Rosethorn hall zon beetje omgebouwd tot een museum :D tot en met de appels en wijn in de slaapkamer vervangen door "poisoned apple" en "human blood" best leuk maar nu ik zon beetje alles heb verzameld wata de moeite waard is en ik geen quests meer te doen heb verveel ik me een beetje
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ga alchemy doen. Heb ik me maanden mee kunnen bezighouden. Je gaat veel lopen, waardoor je nieuwe plaatsen ontdekt, nieuwe mensen en quests tegenkomt. Het is ook goed voor je Ahtletics. Daarnaast leer je over een boel ingredienten, en zeker vanaf lvl. 75 kan je geweldige potions maken!

    En anders is Mercantile ook vet, kost wel veel tijd, maar is wel vet!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    veel nieuwe plaatsen ontdekken zit er niet meer voor me in denk ik,..maar idd ik kan mn alchemy nog wel wat opkrikken , zit nu ergens in de 60 geloof
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha heb ik ook inderdaad, heb alle armor sets compleet, tientallen wapens en duizenden pijlen (tientallen soorten), die zitten in kisten en door het hele huis (volgens mij Cheydinhall) liggen aparte/zeldzame spullen. :+ Ook staat er een Knight of the Nine voor de deur als bewaking en binnen staat mijn Adoring Fan om mensen weg te jagen mocht de Knight haar taak verpest hebben. :thumbs:

    Dacht ik ook, maar je moet gewoon naar lege plekken op de kaart. Heb gisteren zelfs nog wat grotten rond de hoofdstad ontdekt (en uitgeroeid)!

    Overigens kun je alleen levelen als je je major skills traint, dus als alchemy een minor skill is, zul je er niet mee levelen. Ik zit nu halverwege level 46 want kon mijn speechcraft nog trainen. Ik kan tot level 49 zag ik net door wat bonussen. Overigens kun je volgens mij wel het boefje uithangen en dan kiezen voor de gevangenis, dan zakken je skills weer wat punten (maar weet niet of je level dan ook zakt). :)

    Edit: die staff is de Wabbajack geloof ik, wordt enkele posts hierboven ook al genoemd. Er zijn 3 van die aparte staffen meen ik, heb ik destijds op zo'n Wiki site gevonden allemaal.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2008
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je naar gevangenis gaat KAN je zelfs levelen tot 250, maar goed, denk niet dat dit aan iemand op onze aardkloot besteed is.
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol...8)
    Naja zit alweer halverwege mijn volgende level, kon speechcraft nog 5 levels trainen. Nu nog wat lullen en dan is speechcraft 100 en ben ik precies level 47. :)
    Overigens ontdek ik nog steeds regelmatig grotten, kastelen etc. Zelfs na bijna 150 uur is er nog genoeg te ontdekken. :eek:
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Probleem wat ik had dat ik dat al erg erg snel saai vond worden. Want dat ontdekken was/is in feit gewoon een grot op een andere plaats die(bijna) precies hetzelfde is als de andere:x
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan ga je weer overnieuw beginnen en ga je diezelfde grot binnen. En opeens ontdekte ik nieuwe dingen. Zag bijvoorbeeld langzamerhand hoe dieper ik in de grot kwam briefjes van mensen die een soort van verhaal vertelde.

    Was vast wel een uitzondering. Maar zulke dingen zitten er toch echt in.:)

    Hoopte alleen dat ze alle items van het boek Tamrielic lore in het spel hadden gedaan, en een manier om het goed ergens op te hangen in je huis.
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn inderdaad heel veel boeken of briefjes te vinden die wat meer onthullen over de spelwereld of het lot van de overleden avonturier. :)
    De grotten lijken inderdaad wel op elkaar, maar dat stoort mij persoonlijk geen moment, want zodra ik de grot uit ga, bevind ik me weer in een prachtige wereld die nooit verveeld. :b:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Zeker niet voor de nodige ervaring. In de bossen onder Kvatch en Skingrad is veel te beleven. Toch zit ik voor een nieuwe ES wel te wachten op een wereld zoals die in Two Worlds, met sneeuw, lava, ijs en dat soort dingen. Een wisselende wereld. Hopelijk maken ze hem net zo groot dan en ben je niet zo snel op wat voor plaats dan ook zoals in Two Worlds. ;):9
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben erg bang dat de nieuwe TES een mmo word :mad: zit ik totaal niet op te wachten
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Niemand niet, kun je net zo goed Paladijngesprekken in WoW gaan voeren. Briljant hoe ze in de PU soms op die game reageren. Zit het nu al voor met met een nieuwe TES. Als ze dit doen dan stap ik van de serie af, want we hebben nog wel goede alternatieven. ;):)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zoals wat? en zeg niet Two Worlds want die kan niet tippen aan Oblivion :D
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Mass Effect 2 en Fallout 3 voor de komende twee, drie jaar. Ik weet dat TW niet kan tippen, maar na twee, drie uur word het best een goede game als je een redelijke TV hebt. ;)_O_
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mass Effect 2 is nog niet eens aangekondigd,.. ik hoop stiekem dat ze Dragon Age (aka Baldurs Gate III) ergens volgend jaar voor Consoles gaan aankondigen, lijkt me wel een typische EA move en dat zou voor 1 keer een fantastische zet van ze zijn :p


    als dat niet gebeurd moet ik maar weer eens PC gamer worden want Baldurs Gate III > alles :+
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een vraagje,maar als je Oblivion alleen zou spelen om de sidequests ben je daar dan lang mee bezig?

    Want ik heb de game een tijdje gehad,maar die poorten dichten vond ik allemaal maar mider.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina