Haha heb ik ook inderdaad, heb alle armor sets compleet, tientallen wapens en duizenden pijlen (tientallen soorten), die zitten in kisten en door het hele huis (volgens mij Cheydinhall) liggen aparte/zeldzame spullen. Ook staat er een Knight of the Nine voor de deur als bewaking en binnen staat mijn Adoring Fan om mensen weg te jagen mocht de Knight haar taak verpest hebben.
Dacht ik ook, maar je moet gewoon naar lege plekken op de kaart. Heb gisteren zelfs nog wat grotten rond de hoofdstad ontdekt (en uitgeroeid)!
Overigens kun je alleen levelen als je je major skills traint, dus als alchemy een minor skill is, zul je er niet mee levelen. Ik zit nu halverwege level 46 want kon mijn speechcraft nog trainen. Ik kan tot level 49 zag ik net door wat bonussen. Overigens kun je volgens mij wel het boefje uithangen en dan kiezen voor de gevangenis, dan zakken je skills weer wat punten (maar weet niet of je level dan ook zakt).
Edit: die staff is de Wabbajack geloof ik, wordt enkele posts hierboven ook al genoemd. Er zijn 3 van die aparte staffen meen ik, heb ik destijds op zo'n Wiki site gevonden allemaal.
Laatst bewerkt: 7 sep 2008