1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja, de main quest kun je in een paar uurtjes doorheen gaan (je hoeft trouwens helemaal niet veel van die gates te sluiten om verder te komen in het verhaal) maar als je alle sidequests wilt doen ben je zo 100 uur zoet, ik zit nu op 204 uur met 1 character maar ik heb dan ook alle DLC etc

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag toch hopen dat het spel in geen enkel opzicht op Two Worlds lijkt, wat was dat een baggerspel zeg. =( Overigens is er sneeuw en lava in Oblivion. ;) Maar goed een woestijn of wellicht seizoenen zouden leuke toevoegingen zijn. :thumbs:
    Maar volgens mij is Bethesda nog druk bezig met Fallout, wellicht krijgen we eind van het jaar of ergens in 2009 info over een mogelijke opvolger. Desnoods speel ik Morrowind opnieuw. _O_

Laatst bewerkt: 7 sep 2008
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zit wat in, maar Two Worlds was niet echt bagger. Als je de game twee of drie uur op een goede TV de kans zou geven is het best leuk. Ik vond het levelen altijd het mooiste, samen met het stacken van spulletjes. Seizoenen zouden ideaal zijn, maar met Fable I was het ook beloofd en toen bleek het voor de ontwikkelaars ook bijna onmogelijk. Tegenwoordig zijn er ook niet echt games die een goede seizoenswisseling hebben. Ik denk dat we op zijn vroegst in November of December weer wat van Bethesda horen. ;):9

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Horen? Nee, zelfs dat nog niet eens. Ik denk dat het pas volgend jaar word, wanneer ze iets aankondigen. En wat zal het worden, geen Fallout, geen Elder Scrolls. Of wel? Ik hoop van niet. Sta zelf te springen voor een realistisch rollenspel in de middeleeuwen, erg uitgebreid skill-systeem en dat heel het magieverhaal overboord gegooid word. Niet dat dit gaat gebeuren, maar zou wel leuk zijn!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    meh,.. tis oud nieuws dat Bethesda zwaar investeert in hun MMO groep dus we zullen er toch aan moeten geloven,.:Elder Scrolls Online komt er . We kunnen alleen maar hopen dat dit niet hun enige project voor de nabije toekomst is :mad:

(maar nogmaals , zodra Dragon Age voor consoles wordt aangekondigd hoor je mij niet meer klagen :D)

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Lol! Daar zat ik nou ook aan te denken. Was net aan het googlen om te kijken of er al iets over bekend was. :lol:

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    hallo mensen, ik heb tes sinds kort kan iemand mij helpen met een geschikte class? Ik wil graag zwaar bepantsert worden en met zwaard en schild beginnen late ook alleen zwaard. Wie kan mij helpen een goede keuze te maken ook met je sign erg. Wil er alleen wel menselijk uit komen te
    Zien. Gr cliff. Ps: graag ook een beetje uitleg bij de keuze. Alvast bedankt

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch veel leuker dat allemaal zelf samen te stellen en te bedenken? In het keuzemenu en boekje staat precies wat de voor- en nadelen zijn van elke klasse.

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    kies voor een Nord, ziet er een beetje uit als een grote blonde viking ofzo.
    moetje blade, heavy armor, block, repairsman. sowieso hebben

12. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nord met warrior birthsign en major skills zijn: blade, block, heavy armor, repairing, marksman, athletics en sneak. Dat is naar mijn mening het beste voor een warrior

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    sneak.. hmm kan je beter die skill nemen van heal spells.. ( weet ff niet hoe die heet )

14. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Restoration. ;)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    denk dat japie die bedoelt met repairing,.. of zou hij armorer bedoelen :eek:

16. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Denk toch armorer. :9

17. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hey weet een van jullie een goeie walkthrough? Soms loop ik namelijk vast in quests.

Ik heb net de GotY edition aangeschaft. Ben weer begonnen met Oblvion, new character. Ik had hem eerst al op de pc gespeeld, maar ik heb er weer helemaal zin in:9 Nog niks gedaan met die nieuwe content, wel die quest ontvangen voor TSI. Maar hoe krijg je die andere quest? De Knights of the Nine?

18. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik altijd deze: http://oblivion.wikia.com/wiki/Main_Page
    Erg handig, maar er zijn genoeg andere sites met allemaal walkthroughs.

19. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    UESP.net is de grootste Elder Scroll database dacht ik zo.

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Thanks mensen:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina