1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen, weet iemand of je ook nog iets hebt aan die Varla stones en die Welkynd stones? Of kun je die alleen maar verkopen:)
     
  2. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je magische wapens mee opladen. Erg handig aangezien dit vrij duur is bij mages guilds

    Edit: had het mis, het is om je magicka op te laden
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2008
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt allebei hoor, de dure stenen (1000 per steen) laden al je magische wapens op en de goedkopere (50 per steen) je magicka. :)
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, thanks;)

    Die Varla stones zijn dan wel handig dan want dat wapens opladen kost echt klauwen vol geld:{
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het beste soul gems sparen/kopen en die vullen (heb je soul trap spreuk voor nodig). Die wapens gaan wel erg snel leeg, heb mijn deadric ice bow (of iets in die trant) al zeker 10 x opgeladen, die 1600 punten zijn maar goed voor zo'n 50 schoten ofzo (zeker geen 1600 ;)). :eek:
    Heb laatst trouwens eindelijk dat uitkijkpunt gevonden en die 2 lui (waarvan 1 halfverteerd in de maag van 1 of ander monster _O_). :thumbs:
    Ontdek nog steeds af en toe nieuwe plekken (grotten dan, geen nieuwe plaatsjes helaas).
     
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand half verteerd in de maag van een monster? WAAR? 8)
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat heb je er eigenlijk aan om al die oblivion gates te sluiten?
    Ik weet dat het niet perse hoeft voor de verhaallijn, maar wat heb je eraan als je het wel doet?
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je kan er wel wat leuke items vinden en het is de enige plek waar Bloodgrass groeit. Voor de rest heb je er weinig aan.
     
  10. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan Sigil stones krijgen, dat zijn van die stenen die je op je armor/wapens kan pleuren. Je krijgt dan een enchantment op je wapen/armor.
    Lekker handig als je geen mage bent die die dingen kan maken @ Arcane University. ^^
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Die dingen was ik al helemaal vergeten (maar ik kan het zelf maken in die Uni idd :)), maar zou voor mij alsnog de moeite niet zijn. Werd altijd somber van die wereld daar. =( Heb er maar een handjevol gesloten.
     
  12. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zelfde hier.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    niet nodig? Huh, ik dacht dat als je het hoofdverhaal wil finishen je ze persé moest sluiten?
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maar 3 echt verplicht, nog een aantal naar keuze (heb je later wat aan, als versterking ;)) en de rest is eigen keuze. Er zijn tientallen (60 geloof ik) gates. :eek:
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wtf...zoveel. Heb er nog maar 1 dicht! Wat ik vooral zonde vind aan Oblivion is dat de dungeons teveel 13 in een dozijn zijn. Ik ben meer van het buiten rondstruinen, maar vooral in de dungeons is het meeste loot te halen.
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt jongens voor de info, niet dat ik zin heb om al die gates te sluiten8)

    @ Kevf, klopt het is vaak meer van hetzelfde, maar ze blijven wel leuk vind ik. Je moet ze alleen niet de hele tijd achter elkaar doen, maar gewoon van tijd tot tijd eentje.
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ze lijken veel op elkaar, maar als je af en toe eentje 'ontruimt' irriteert het mij iig nooit. :) Ben het ook met je eens dat de buitenwereld gewoon het mooist is, daar is gelukkig ook genoeg te beleven en te slachten. :+
     
  18. hein007

    hein007 The Master

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion is nu +/- 2 tot 2 1/2 jaar uit, maar er zijn vind ik dan nog niet veel spellen die in de buurt komen van dit meesterwerk.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij ben je niet de enige die er zo over denkt,.. je ziet het ook wel aan dit topic,.. het staat eigenlijk al jaren ergens op de eerste pagina, er blijft altijd wel iets om over te praten met Oblivion en er zijn ook nog steeds mensen die de game voor t eerst ontdekken :)
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Of weer her-ontdekken, zoals ik:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina