1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik had het van tevoren nooit verwacht maar ik heb echt al 200 uur in Oblivion gestoken.
    Ze vertellen het altijd wel maar je twijfelt ; '200 uur? Da's echt veel.. we zien wel hoor!'

    Maar dit keer hadden ze gelijk :D

    Ook hoop ik dat ze na Fallout 3 hard aan The Elder Scrolls V gaan werken, want Fallout kan mij - niet boos worden - niet heel erg boeien. Van de gameplay die ik heb gezien is het gewoon Elder scrolls V, maar dan met guns. Dat hoeft van mij niet allemaal, ik heb veel liever gewoon Elder Scrolls V. En als ze gewoon doorwerken komt hij hopelijk nog in 2010 ofzo, nog vóór de nieuwe generatie consoles iig :D
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Fall Out 3 zal zeker wel, net zoals Mass Effect, 3-4x uitgespeeld worden. Maar dan nog komt het niet in de buurt van Oblivion. Sta met me nieuwe personage lvl 16 op het punt de Great Gate te sluiten met Martin. Vindt het jammer dat er geen grote Scythes in het spel zitten, zou zo mooi passen bij me huidige character.

    Eerst ga ik wat side quests doen om wat levels te gainen en dan even die Gate sluiten.

    De nieuwe Elder Scrolls, zal gewoon geport worden naderhand naar meerdere platformen en next gen consoles. Althans zou me niet verbazen na het zien van dit succes waarbij ze het ook gedaan hebben. Vindt het ook lekkerder weg spelen op een console dan PC eerlijk gezegd. Dat gezwaai met de muis om simpelweg om te draaien vond ik niks.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2008
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion staat nog altijd op eenzame hoogte inderdaad, net als Morrowind destijds, waar ik ook al zoveel tijd in heb gestoken. :thumbs: Kan niet wachten op Fallout 3 (vond deel 1 ook super, heb die nog steeds _O_) en het vervolg op Oblivion.
     
  4. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een broken quest :'-(
    Die van Benirus Manor in Anvil...
    Je moet dus niet meteen door gaan praten als er een quest update komt...
    :x:x:x
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Doorpraten als er een update komt? Wat? 8)
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaa, dan staat er linksbovenin "..... quest is updated".
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik bij 'Buying a house in Skingrad', die stomme Orc is naar beneden gevallen en gestorven. |:- Ik kon hem al nooit vinden en las toen op de wiki site dat dit vaker voorkwam en de trol dan dood was. :mad:
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had een kapotte main quest.
    Ik kreeg dat ventje maar niet te zien die het derde deel wilde kopen.

    Ik kwam er pas 30 uur later achter...
     
  9. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen master van de thieves guild meer worden omdat ik een quest heb ver***t :)
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    das jammer, dat ding dat je krijgt als je het word is een van de handigste items in de game.
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, brengt niets dan ellende met zich mee. :x
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd, zodra je die muts op zet moet iedereen je hebben :)
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    harstikke handig die hoed, gewoon hele dorpjes afslachten en dan afzetten en niemand die je herkent XD ik had egt een belachelijk hoge fine als de gray fox
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat en het is ideaal om loot uit dungeons mee te nemen en te kijken waar npc's zich bevinden.
    Loot verplaatsen naar White Stallion lodge of frostspire tadaa. kan je daar rustig alles ordenen.

    Muts af, helemaal weer goed.
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik iets boven de 22.000, maar kan het helaas niet afkopen (ondanks dat ik ruim 500.000 heb). :confused: :+
    Hoezo loot ordenen trouwens? Ik nam altijd alles mee (nu niets meer eigenlijk).
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Urgh ik wou vandaag dus Oblivion spelen omdat xbox live toch down is.

    Was ik vergeten dat je online moet zijn om gedownloade content te kunnen spelen. =_=

    Weet iemand hoe ik dit in het vervolg kan fixen dat ik het ook offline kan spelen zonder data te verliezen omdat de helft niet geladen kan worden. :/

    Ik wist ooit eens een link maar ik kan het nergens meer terug vinden, van hoe je dat ook alweer moet doen, om de juiste ''iets'' te hebben dat mn xbox altijd kon zien dat ik het legaal gedownload heb oid. :eek:
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gewoon gehotkeyd, dus als er opeens veel guards achter me aanzitten doe ik hem snel af, wield ik en dan is alles weer goed.}:]
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Wat vreemd en onlogisch. :x Ik zit ook te wachten, heb die code voor mijn 2100 punten binnen en wil dus Shivering Isles gaan downloaden...beetje knullige timing dat het nu plat ligt. (Sowieso stomme actie, want er gebeurt dus niets, alleen voorbereiden op een update...|:-).
     
  19. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus alleen als je hem gekocht heb van de marketplace, ik heb ze via de DVD geinstaleerd die ik kreeg bij de CE, en die doet het gewoon, ook zonder live.
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Shivering Isles gedownload en alweer hele dag genoten (had toevallig dag vrij). _O_
    Echt maffe shit af en toe en soms wat onduidelijker. Doet me beetje denken aan Morrowind, die had ook van die aparte flora en fauna, zeker een waardige toevoeging. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina