1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Weet iemand toevallig waar ik in Shivering Isles mijn spullen veilig kan opslaan in een kist zonder dat deze gereset word?
     
  2. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    alstu
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kisten in de kamer van de duke/duches als je die 'vervangen' hebt. In het eerste dorpje, als dat veranderd is.
    Plaats genoeg. :) Ik ben gewoon 3x op en neer gegaan in totaal, alles is nu veilig in mijn huis in Cheydinhal.

    Shivering Isles alweer uitgespeeld trouwens, was super (en beetje maf af en toe). Helaas vergeten te saven voor ik duke werd, moet nu die andere nog eens halen (oftewel helemaal opnieuw beginnen...).
    Heb ook alweer vrijwel alle sidequests gedaan, alleen nog 3 stuks waar je veel moet verzamelen (net als met die Nirnroot).
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  4. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Shivering Isles is best wel cool... En het is grappig dat je 2 werelden hebt.
    Alleen soms vind ik het best wel eng (hele spel trouwens) want ik ben 12
    en een meisje ;)
     
  5. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat begon in die dungeon ook dood eng en ik schrok me rot bij die zombie om de hoek:'-(
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, mijn broer heeft het op de computer en hij deed altijd die
    dungeon voor me :emo:
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn broer zegt nou dat als je op level 20 ofzo zit dat dan de Beggars Steel Armor en zo aanhebben, omdat alles met je meelevelt, klopt dit want volgens mij zit ie me nou in de maling te hemen:mad::mad:
     
  8. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Beggars blijven bedelaars en levelen niet mee. Dat doen alleen vijanden. Hij neemt je dus in de maling. Hij kan het natuurlijk indien het de PC versie is ook gemod hebben.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    klopt wel dat alles met je meelevelt maar beggars in steel armor ben ik nog niet tegengekomen,.. bandits en raiders etc levellen wel mee dus die krijgen steeds betere armor/wapens
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol beggars blijven arm en zijn altijd met 1 mep van je zwaard te doden. :+
    Vijanden levelen wel mee idd, ze dragen dan uiteindelijk glass/ebony/deadric armor.
     
  11. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks voor de antwoorden. Nou blijft 'ie wel even stil met die kop van hem :D

    Ik heb nu een Breton, the Mage, met als Major : Athletics, Acrobatics, Mysticism, Hand to Hand, Alteration, Destruction en Illusion volgens mij, maar ik heb met mijn domme kop geen Restoration gekozen :x:x:x Ik zit nou op level 2 :) en ik ben de toelatingsquests voor The Mages Guild aan 't doen.
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alsnog restoration wel trainen hoor, alleen die skill duurt nogal lang. Bovendien zul je nu op een lager level beginnen.
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Yay, nou zit ik (al) op lvl 4 maar als ik ga slapen dan zit ik op lvl 5 :) Heb net de 1e Gate gesloten, die van Kvatch.

    Nou ben ik lid van The Blades, maar ik heb toch niks aan de spullen daarvan want ik ben een mage... kan die spullen wel verkopen :emo:

    Ik train Restoration ook wel, maar ik had dat veel beter kunnen kiezen ipv Alteration want dat gebruik ik toch nauwelijks.
    Ben trouwens toegelaten tot alle Mages Guilds, nu kan ik in de Arcane Uni.

    Maar nu zit ik in zo'n Ayeleid Ruin, en ik kom niet verder, het is een quest van de Mages Guild, en er zijn allemaal tabletten met bv Magicka loria enzo, maar daar kom ik nou niet verder. Kan iemand me helpen :'-(:)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan je iets meer details geven? Wat is je doel in deze missie?
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien dat je hier wat aan hebt?
    - http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion

    Staan alle quests op;)

    Trouwens, als ik nu ga slapen komt er steeds een vampier. Nu save ik altijd voor de zekerheid voordat ik ga slapen omdat ik geen vampier wil worden(niet nog een keer). Maar komt die vampier nou nu elke keer of kan ik na een tijdje wel weer slapen?
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die komt altijd. Je moet naar een kerk gaan, je kan er in elke stad behalve de Imperial City één vinden. Bij die kerk moet je bij het altaar bidden door op A te drukken. Als er teveel tijd tussen het moment waarop je dit vampier-virus opliep en de tijd dat je naar het altaar gaat, kan het zijn dat het geen zin heeft. Weet niet uit me hoofd hoeveel tijd het is.
     
  17. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die blijft nu komen
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe weet jij dat? Zolang hij niet gaat slapen en het virus niet geactiveer word, kan hij zich binnen een bepaalde tijdsperiode genezen.
     
  19. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook geen reachtie op jou, maar was nog een reactie op BlackTerror
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou en, het klopt niet wat je zegt. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina