The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bij de media markt zag ik Oblivion The game of the year edition als ik me niet vergis,bevat die extra content?

2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    De GOTY bevat alle extra content behalve Battlehorn Castle.

3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bevat de GOTY editie alleen als extra Shivering Isles en Knights of the Nine, de kleinere content zit er niet bij.

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oke beide bedankt,dan ga ik hem aanschaffen.
    De game zelf heb ik nog niet,vandaar.

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Just in case plaats ik het even in een spoiler.:)

Maar hoe zit dat met als je een Vampier word,moet je dan bloed vinden?En kun je ook weer normaal worde?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja en ja :) op verschillende manieren. Hhangt er van af hoe snel je bent, binnen drie dagen dat je besmet bent kun je je heel simpel genezen, als e echt een vampier wordt moet je een quest doen om terug te veranderen.

7. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    De PC versie van KotN bevat ook nog de content die tot toen was uitgebracht.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt:)
    Maar voordat je echt begint met de poorten te sluiten,wat is dan verstandig eerst te doen?
    Bijvoorbeeld eerst jezelf sterker te maken met vechtjas worden in het Colleseum?
    En dan jezelf op peil te maken met goede Armor,en wapen.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maakt allemaal niks uit. Maar als je eerst goed wilt blijven dan kan je het beste eerst de fighters en mage-guild doen en daarna thieves en dark brotherhood.

Je verdiepen in de keuzes mbt je personage is overigens ook een goede tip :)

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Okee Bedankt voor de tip,en ik vind het echt een supergame.
    Mag dan wel een oudere game zijn,maar ik vind het nog steeds een van de klassiekers van de next gen games tot nu toe._O_

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    20 euro bij Bart Smit. ;):)

12. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb gister oblivion gekocht ben erg benieuwd ik vond fall out niet zo leuk dus ben erg benieuwd

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat vond je niet leuk aan Fallout? De setting of RPG gedeelte? Als het het laatste is dan kan het zo weer tegenvallen? ;)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vergeet niet dat tussen de twee spellen een wereld van verschil zit. ;):)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zeg ik toch ook? ;)

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Weet je wat bij mij zo komisch is,Oblivion kwa setting vind ik erg tof alleen ik vind de main questen totaal niet leuk en juist de questen die daarbuiten vallen juist leuker.
    En dat kan volgens mij niet helemaal de bedoeling zijn,of zijn er meerdere die dat ook zo ervaren?

Fallout vind ikzelf helemaal niks,alleen al de setting.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bij Fallout 3 vind ik juist de side quests meer tegenvallen. Neem de Nuka Cola Challenge, echt de kutste van allemaal. Dat soort questen zijn alleen leuk om te doen met een maat als Fawkes en niet die dooie kuthond, die bij mij na een rotje al dood op de grond lag. Fawkes kan goed tegen een stootje en dan is het ook leuk om questen mee te doen. Oblivion vond ik de verhaallijn ook wel ruk, vooral ook omdat er zoveel doodgaan in de aanval op Bruma. Ik had de laatste keer gewoon 25 man te vechten en er bleven maar een paar over, terwijl ik die keer ervoor maar een paar man had en alleen Jauffre en Baurus dood gingen. Het is dus maar net hoe je het bekijkt. Fallout 3 koop ik voor het verhaal en de fun ernaast en Oblivion voor de zij verhalen en de fun van het killen van zoveel mogelijk wezens en mensen. Iemand al over de 1000 kills met mensen in Fallout 3 of Oblivion? ;):9

18. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond de settings niet leuk en ik vond het een erg langzame game en de game kon me niet boeien na een tijdje ik denk dat ik de landschappen van oblivion mooier vind dan in fall out

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is ook een rede waarom ik Oblivion mooier vind,alleen het gekke is wel dat ik nog steeds geen Unicorn ben tegen gekomen.
    Wel ben ik midden in het bos aangevallen geworden door zo'n blauwachtig trolwezen of iets in die zin,toen had ik zoiets van wat the hell is dat.
    Echt schrok me lazerus._O_

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Unicorn moet ergens ten zuiden van Skingrad zitten in de bossen, er in elk geval niet ver vandaan. Je moet er ook een quest voor doen voor een van de Deadra prinsen geloof ik. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina