The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Een Kaijiit assassin. Ik had er al eentje maar door het onhandige savesysteem had ik heb overgeschreven. De Dark Brotherhood is echt de tofste verhaallijn in Oblivion dus die doe ik graag nog een keer.

2. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Die Khajit hebben toch standaard nightvision?
    Zit eraan te denken om ook weer te beginnen. :)

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik ga een hele vette Bosmer maken denk.
    Met Sneak, Marksman, Blade, Light Armor, Illusion, Block en dan nog ff verder zoeken 8).

4. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het godsonmogelijk om een fatsoenlijk uitziende bosmer uit de charactar creator te krijgen. :lol:

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    - Sneak
    - Lockpick
    - Blade / Marksman
    - Light Armor
    - Illusion
    - Restoration
    - Athletics

;) Zou ik doen dan.

6. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ja man een ideale assassin. Ik heb echt gouden herinneringen aan mijn inbraken in grote winkels om vervolgens alles te jatten en daarna alles door te verkopen aan wat illigale maatjes in de thievesguild. Prachtig gewoon om de volgende dag terug te komen en een hele lege winkel aan te treffen maar de eigenaar is net zo vriendelijk als voorheen.:+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Blade & Marksman.

En waaorm zou ik in godsnaam lockpick (security) nemen, dat is echt zinloos. Met 1 lockpick kun je in principe een very hard lock openmaken. Athletics als major is super gevaarlijk, dan level je veel te snel.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Athletics als Major levelt zo teringsloom.... man. :eek: Lockpick is wel erg handig, althans, als je niet zo'n flauwert bent die zijn spel opslaat voor elk slot om het vervolgens weer te laden als de lockpick breekt. Zoiets haalt voor mij al het spelplezier weg, maar goed, wie ben ik? ;)
    Marksman levelt overigens ook ongelooflijk kut. Elke raak schot staat gelijk aan een slag met het zwaard, dus in principe gaat dat levelen even snel. Maar in het donker is schieten not-done, je zal heel vaak mis schieten, hebt in het begin niet altijd geld voor (goede) peilen etc. etc. etc.

9. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb Oblivion altijd gespeeld op de laagste difficulty en volgens mij daardoor levelde ik nooit echt verder dan 10. Weet iemand of het levelen iets te maken heeft met de difficulty?

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, althans, dat denk ik. Ik heb Oblivion altijd op de 50% moeilijkheidsgraad gespeeld. Bij Fallout 3 is het echter zo dat je bij een lagere moeilijkheidsgraad, minder XP verdiend. Ik neem aan dat dit bij Oblivion wel het zelfde zal werken, en dat je Skills minder snel groeien.

11. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Omdat ik het nooit zocht om het op de moeilijke manier te doen, en altijd maar als een gek op x ging rammen :lol:

Lockpicks zijn toch niet zo heel duur en kan je makkelijk in bulks kopen bij die thieve guild mannetjes.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je moet gewoon luisteren, en dat lukt het wel. En nog veel belangrijker, je kunt ook de Skeleton Key halen, dat is een lockpick die niet kapot kan :+.
    Dan baal je flink als je security had als major.
    En Marksman levelt echt wel langzamer als Athetics hoor 8).

13. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    En welk level was jij dan? Een vriend van me was geloof ik level 50. Ik ben nu 11 op een poppetje waarmee ik de mainquest, fighters guild, mages guild, shivering isles en knights of the nine heb uitgespeeld. Toch denk ik dat ik, ondanks de moeilijkheids graad, als assassin toch niet zo snel level.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Weet ik wel, maar damn, daar vind ik gewoon niks aan. Skeleton Key enzo, wtf, noobs? :+

Marksman langzamer als Athletics, maybe, maar skills als Blade/Blunt, Armorer, Conjuration, Restoration levelen véééél sneller.

Heb één lvl. 49 gehad (kon niet hoger i.v.m. met Major Skills + bonussen).

En als Assasin level je waarschijnlijk het meest traag. Als Mage kan je constant spreuken werpen/activeren, waardoor die Skills blijven levelen. Als Warrior is het veel Melee vechten en repareren, dus dat gaat ook snel.
    Heb je ook nog Merchant hè, die gaat ook traag.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Idd, een Redguard Warrior levelt zooo enorm snel.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat is jullie top met level zonder skills via de gevangenis te laten zakken? De mijne is level 46 en toen had ik alle major skills op 100 staan. Trainen mag meegerekend worden, maar via de gevangenis expres skills laten zakken om ze later weer te upgraden niet. ;):)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hoe gaat dat in z'n werk dan?

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gewoon The Imperal City uitmoorde, dan vooral de guards. Hoe meer je er afmaakt, hoe meer je in de gevangenis zit en hoe meer je skills zakken. Level blijft hetzelfde. ;)O-)

Edit: Voor degene die alchemy als major hebben, waaronder ik: Vreet je gewoon een weg naar de 100. Ik koop altijd elke winkel leeg in The Imperal City. ;):)

19. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is de beste armor voor een assassin?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Light Armor sowieso.. Later zit er weinig verschil meer tussen, alleen heeft Heavy wat meer hitpoints. Ik zou gewoon voor Light gaan, past meer bij je character.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina