1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De PS3 versie is zeker niet minder, hij is een half jaar later uitgekomen en de laadtijden en popup zijn daardoor meer geoptimaliseerd. Er is GEEN reden om de PS3 versie niet aan te schaffen, zeker voor 15 euro is het een super koopje.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is pas een redelijk eind later, maar je moet het verhaal goed bijhouden. Ik kan je wel vertellen dat die keuze in een soort van kerk daar gemaakt moet worden. Zodra je daar dus bent continu saven anders kun je dingen overnieuw doen wat niet nodig is. ;):)

3. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Same here! :D
    Heb je tenminste ook nog wat aan je pijl & boog en hoef je je ook niet druk te maken om major en minor skills te levelen...

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eindelijk, mensen beginnen het door te krijgen. Ik deed dit al toen ik de game net had gekocht. Lang level de gameplaybalk, moet gewoon in elke game man. Onderhand is het ook al 3 jaar geleden dat ik Oblivion heb gekocht. ;):)

5. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    De release van Oblivion is de reden dat ik 3 jaar geleden een HD-TV en een 360 heb gekocht! :lol:
    Bijna 1800€ lichter voor 1 game, maar het was iedere cent waard! _O_

Eerst iets van 150 uur gespeeld, daarna 2 jaar niet aangeraakt, en nu zit ik er weer helemaal in. :)

Laatst bewerkt: 28 mrt 2009
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar komen de volgende 450 uur dus. Ik heb de game ook 600+ uur gespeeld. Mensen vergeten echter een ding: De game tijd tikt gewoon door, ook als je een eetpauze ofzo zou hebben. Het is dus niet helemaal zoveel uur. ;):)

7. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel wordt echt steeds vetter. Ben nu als "kleine" verassing een vampier geworden! (dacht dat het bij het verhaal hoorde maar is gebeurt automatisch wanneer je vampieren doodt) Mega irritant maar wel lachhe dat het kan. Moet nu snel een cure vinden want het is toch echt wel nadeel als je overdag bijna niks kunt doen. Heb bijvoorbeeld een keer 15 a 20 minuten moeten wachten in het riool om er uit te komen!

Deze uitspelen en dan Fallout 3 kopen totdat Mass Effect 2 er is. \o/\o/

8. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een "wait" optie he

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En die 'Wait' optie vind je dan onder de Back-knop. ;)

Overigens, kes. Als je binnen 3 dagen (dagen in het spel) een kerk bezoekt en daar contact maakt met het altaar, word je automatisch genezen. Je moet wel oppassen dat je een goedaardig personage bent (Fame), omdat anders de goden het niet zo goed met je op zullen hebben.

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Huh? Ja als je hem aan laat staan als je gaat zitten eten maar wie doet dat nou.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ook; want veel gamers zoals ik willen namelijk direct door kunnen spelen na het eten. Het levert hier wel eens een discussie over de energierekening op, maar wie betaalt hier ook alweer als enige kostgeld; zelfs dat excuus helpt niet altijd. ;):9

13. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik gewoon echt niet. Zal volgende keer eens kijken.

Daar ben ik al te laat voor. Maar heb nu met iemand gesproken in de arcane university en die weet een cure!!

14. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij best een pokke werk. Als je niet teveel wil doen kun je beter een oude save laden. Ook als je gecured bent kun je hierna geen vampier meer worden.

15. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha omg ik zie het al helemaal voor me hoe jij je 20 min in dat riool loopt te vervelen.:+

16. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die wait functie heb ik ook ondekt via XBW hoor. Ik ging gewoon ff pissen ofzo en toen ik terugkwam was ik vaak dood xD

17. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, volgens mij leest niemand hier een manual.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Of probeert gewoon even alle knopjes uit? :+ Eerste wat ik doe! :eek:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    moet ik misschien ook maar eens doen, ik ben serieus een uur per grot bezig :emo:

en aangezien alles en iedereen meelevelt maakt beter worden ook niet erg veel uit.

20. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarna heb ik hem weer wat moeilijker gezet, want ik was toch altijd invisible :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina