1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik vond de Fighters Guild anders wel aardig. Ja, het komt echt alleen op vechten neer en niet MGS achtig sneaken zoals bij de DB. We moeten echter niet het aardig redelijke eindgevecht van de DB vergeten in Leyawiin. Kijk eens hoeveel loot je daar vandaan kan halen. Veel Glass Armor, maar ook Umbra achtige spullen. Bovendien even een sleutel jatten en je hebt een nieuw leuk slaapvertrek voor nop. ;):9

2. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben laatst weer begonnen met Oblivion, en nu was ik dat vechten zat en wil ik gewoon snel verder dus heb ik hem op redelijk (lees heel) makkelijk gezet. Maar krijg je hierdoor ook minder goede loot of is dat onzin en hangt dat vooral van je level af?

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit hangt alleen van je level af, en niet aan de moeilijkheidsgraad

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het spel een tijd terug behoorlijk uitgebreid gespeeld, hoofdverhaallijn uitgespeeld, Thieves Guild en Fighters Guild uitgespeeld en ook veel side-quests gedaan, maar heb nu een nieuwe Xbox met nieuwe harde schijf en ga het spel weer opnieuw begonnen. Had het eerste stukje tot je de gevangenis uit bent al gedaan met een Dark Elf, maar mss dat ik nog even overnieuw begin en nu met een echte wizard ga spelen. En de moeilijkheidsgraad had ik de vorige keer op zn laagst staan, die doe ik nu ook wat omhoog. Heb net de handleiding weer even doorgelezen, maar vind al die soorten magie, wat je ermee kunt, hoe je gebruikt, ook de alchemie, het spreuken maken en voorwerpen betoveren zeg maar en soultrap gebruiken nog een beetje onduidelijk en onoverzichtelijk.

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je dat onoverzichtelijk vindt zou ik als ik jou was voor een stealth/blade/marksman ventje gaan,

en de 2 beste guild had je overgeslagen, de thieves guild, en de Dark brotherhood, stealth,blade, en marksman is juist geschikt voor deze 2 guilds:)

en als je het onoverzichtelijk vindt, moet je het gewoon gaan proberen, dat is de beste manier om erachter te komen hoe iets werkt

6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik neig meer naar een bladetype, maar daar heb ik de vorige keer ook al mee gespeeld, dus wil nu een ander personage. Mss dat ik wel een soort combinatie doe als Dark Elf ofzo :)

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga ervoor zou ik zeggen, het is een spel, je kan het niet verkeerd spelen, alleen anders

8. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag, elke keer als het overdag is loopt mijn health steeds naar beneden en ga ik de hele tijd dood. Ik snap niet hoe het komt maar wordt er wel helemaal gek van.
    Snapt hier iemand iets van??????

9. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, je hebt porphyric hemophilia.
    Makkelijker gezegt je bent vampier.
    Das kut. Heel kut..
    Probeer een cure disease potion te drinken en als dat niet helpt kijk dit (er zijn namelijk verschillende stages in het vampier-zijn, en bij stage 1 helpt de potion nog, en bij 2,3 en 4 volgens mij niet meer):

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Vampire#Curing_Vampirism

10. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    wou ik eindelijk is lekker spelen krijg ik dit weer. Dan maar proberen om er van af te komen.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nou, veel succes ermee. Ik schrok namelijk ook als de dood toen ik na het uitkomen van de grot van Mehrunes Razor in eens deze ziekte had. Ik had toen geslapen en dat moet je dus niet doen als je besmet bent. Ik denk dat iedereen die de vampier quest heeft gedaan het er over eens zal zijn dat dit de kutste en meest moeilijke alleruitdagendste quest in heel Oblivion. Ja, ook ik wens je veel succes. Anders misschien een oude save laden en een stuk overnieuw doen. Deed ik ook, niet leuk, maar wel noodzakelijk om erger te voorkomen. ;):9

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je koopt de uitbereidingset, de naam is me even ontschoten maar daar kun je er heel makkelijk van af komen, zo heb ik het tenminste gedaan. (Vampier zijn is trouwens best geinig, ik ben 30 dagen vampier geweest ofzo maar daarna word het vervelend)

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    The Vile Lair,

is een expansion waarbij je heel makkelijk van de Vampire Disease kan afkomen. En 'm kan terugkrijgen!

14. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ben maar ff met een oude save begonnen toen ik het nog niet had. Moet nu wel weer 2 oblivion gates sluiten en die vindt ik echt geen bal aan.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Moet?

Je moet helemaal niks!

16. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor het eerst het helemaal uitspelen "ben het in iedergeval van plan". Maar daarom wil ik ook ff de gates sluiten snap je

17. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de gate van Kvatch en de great gate zijn verplicht :).

En die andere gates zijn er iets van 60 dacht ik, en je hebt er helemaal niks aan behalve die stenen die je krijgt. En de andere items natuurlijk.
    Maar verder heeft het helemaal geen invloed op het verhaal, dus als je 2 gates al saai vind moet je je maar is afvragen of je zeker weet dat je hem helemaal wilt uitspelen, waarbij je dus 60+ gates moet sluiten..

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb ten eerste de moeilijkheidsgraad van het spel een stuk hoger gezet en speel nu met een Woodelf, gebruik veel mn Pijl en Boog om sneaky te killen en voor close combat het zwaard en verder wil ik hem ontwikkelen in Restoration Magic. Heb als sterrenbeeld de Thief met 10 bonuspunten voor Luck, Speed en Agility en heb zelf de Class gemaakt met Major Skills Blade, Restoration, Heavy Armor, Athletics, Speechcraft, Marksman en Sneak en als Favoured Attributes volgens mij Willpower en Agility. Heb Mijn Xbox 2ehands gekocht en volgens mij staat de uitbreiding Knights of the Nine erop, want aan het begin kon ik een kasteel krijgen en kan me niet herinneren dat ik de eerste keer dat het spel speelde, zonder uitbreidingen, dat die missie er toen was. Dat kasteel heb ik nu, mooi stulpje ;) Moet alleen de spullen terugkopen. Was net een stuk van de hoofdverhaallijn begonnen toen het spel er ineens mee stopte omdat de disc vies zou zijn :confused: Kan ik weer een heel stuk overnieuw doen, majah.

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Het kasteel in niet Knighs of the Nine, jij hebt Battlehorn Castle.

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, die Add-on zit er dus bij :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina