1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kan niet aangezien er wel een degelijk een limiet op voorraadkasten zit en je niet gewaarschuwd word als je daarop zit. Geloof ik me, ben zat handel kwijtgeraakt op die manier. Of jij moet een wonderkist hebben, maar ik dou alles in de kisten bij mijn huis op The Waterfront District. ;):9

2. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu weer lekker bezig met Obliv, heb een ORC Warrior gemaakt, lvl 3, nu lekker bezig met de Shivering Isles :)

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ofja alles in 1...alle enchantes wapend in 1 chest, dan alle normale in 1, scrolls en sigil stones, armor, etc. Maar die enchanted wapens laden toch t langst.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wow, dat moet een werkje zijn geweest.

Is het trouwens aan te raden om die official Prima guide aan te schaffen? Ik zag hem laatst liggen bij de lokale gameboer voor 18 euro.

En ik kom er net btw achter dat ik nog nooit de main quest heb uitgespeeld 8). Alleen die eerste gate gesloten lol.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Prima Games is echt de beste en die guide voor Oblivion helemaal. Supervet boek, buiten het guide gebeuren om.

Zorg wel dat je die versie koop met alle uitbreidingen erin, die is er wel, dus niet de kale. Het maakt niet uit of je een versie hebt die voor de PS3 of zo zou zijn, is toch allemaal hetzelfde. Het gaat er alleen om dat je die versie koopt waar alle uitbreidingen ook bij zitten. Je hebt tussen de 300 en 500 pagina's geloof ik met letterlijk elke quests, subquest en noem het maar staat erin. Sommige dingen kloppen niet helemaal, maar die zijn maar heeeeeeeeel beperkt. ;):)

6. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    wow cool daar moet ik dan ook keer naar gaan kijke:)
    maarre ik ben ook nieuw hier en heb net (echt net) oblivion gekocht, ben een level 2, Dark elf, Battlemage, en heb paard gekocht, nou zag ik filmpje op youtube over eenofandere gozer met een paard met een harnas aan!
    Nou wil ik graag weten of jullie weten waar je dat kan halen?
    ohja, en m'n staf is 'leeg' moet je die aanvullen met die stenen die je kan vinden in ruins?:confused:

7. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dat paard met dat harnas hoort bij de 'Horse Armor Pack' die je kunt downloaden voor 200 mp. Die staf kun je idd opladen dmv Varla Stones, Welkynd stones, Soul Gems, je kunt ze laten opladen bij de Mages Guild of Soul Trapping.

8. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb zelf de GOTY (37 euro) en zit daar dat 'Horse Armor pack' bij?
    En ik ben dus battlemage en kan ik dan ook bij fightersguild enzo? oh en wat zijn alle voordelen van een huis???;)

9. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Het horse pack zit niet bij de goty editie" ;) alleen the shivrling isles en een andere content.

Voordeel van huis is voornamelijk vaste gratis slaapplaats en opslagplaats voor je gear :p Er zijn er vast nog wel meer :)

10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    opslag plek is wel chill, mrja maakt het uit als je een goedkoop huis kooopt ipv een duur huis? :{
    Maar iedereen heeft het over de DB en die wil ik ook wel gaan doen, maar ik ben zeg maar goed (nog nooit een bounty op m'n knar gehad) en wil zo blijven, maar om in contact te komen met de DB moet ik een moord plegen maar dan word ik wss uit de mage guild geflikkerd en kan ik ook niet meer aan de figthersguild beginnen....
    Iemand idee hoe ik dat kan doen...?

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  11. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt niet uit de mages guild gegooid, als de vermoorde persoon niet iemand uit de mages guild blijkt te zijn. Volgens mij kun je de dark brotherhood beginnen door ook de arena te starten, hier wordt je niet voor veroordeeld en tellen wel als kills.

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nee dat is niet waar...

Enne, een makkelijk huis kun je in Lewajin krijgen, door de Knights of the White Stallion te doen. Gratis container :D.

13. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Idd, maar huizen zijn wel chill. Zelf heb ik ereen bij waterfront, imperial city. Is lekker cheap.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet je wat naar verhoudingen nog veel cheaper is: Huis in Anvil voor 5000 septims en vervolgens ff een quest doen en de inrichting er gratis bij krijgen. Je moet dan wel nog een extra nachtje slapen buiten de deur geloof ik. ;):)

15. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    ben nu lid van de DB=D
    Heb 1e assisanation uitgevoerd, moet nu aan 2e beginnen, (gebruik volop wiki oblivion) en daar staat geloof ik dat ik voor de bonus op het achterdek moet springen (van het schip waar de piraten kapitein zit) en er een lock van very hard, dus IK moet um van buiten omleggen... kan dit? (want m´n security skills zuigen als de pokke) en m´n range skills zijn ook nog niet zo goed dus maak ik dan een kans?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je kan toch in de crates klimmen aan het einde van de dock? Zo heb ik hem gedaan, best easy. Dan kan je van binnenuit.

17. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    krijg je dan ook de bonus van de DB?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Bonus? Wat zijn de precieze eisen daarvoor? Als je via de crates gaat kun je onopgemerkt bij de captain komen. En die bonus is wat extra geld, boeiend. Heb je niet snel nodig.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tip: Koop de DLC The Thieves Den, spendeer al het goud wat je moet spenderen. Wat krijg je ervoor terug: Een kist waar je eeuwig op kunt trainen en zo 100 op security hebt. Je kunt ook de Deadra Quest van Nocturnal doen en je krijgt de Skeleton Key ervoor terug. Deze kan niet kapot en past op elk slot. Dus in principe kun je dan altijd zonder gevaar auto attempt doen. ;):)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Huh, ik heb the Thieves Den, maar waar staat die kist? Of moet je die kopen bij 1 van de upgrades?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina