1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    DLC als SI lijkt me onwaarschijnlijk omdat ze (lijkt me tenminste) bezig zijn met de nieuwe Elder Scrolls. Misschien leuk om te zeggen wat je hoopt dat verbeterd wordt in het nieuwe deel van TES?

Ik zou wel wat meer cutscenes willen. Ik vond het altijd jammer dat hele epic quests nooit echt een mooie afsluiting hadden ofzo.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Kleine minpuntjes: alle stemmen worden gedaan door 5 verschillende mensen ofzo, echt storend.
    Enne, dat looten was ook raar.. Een rat die een vork bij zich had? Dat was wel raar.
    Cutscenes zijn inderdaad een goede toevoeging!

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Haha die ratten met items waren inderdaad belachelijk. Zo heb ik ook eens een boek in zo'n beest gevonden. En die stemmen vond ik ook best irritant vooral die vrouw met die lage stem die dat vrouwtje op de Shivering Isles speelt die
    de Dutchess van Dementia wilde verraden
    was echt gruwelijk irritant.

4. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben weer ff bij de DB als onderwerp:)
    Enne ben nu bij 3e quest dat ik een gevangene moet mollen maar dan moet je door de sewers en dan kom je bij een average lock...
    1. M'n lockpicks zijn op (waar kun je die kopen)
    2. Dat gaat me nooit lukken, altijd als ik bij het laatste pinnetje ben gaat altijd m'n lockpick stuk:confused: zelfs al is het easy:confused:
    Iemand tips?

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Opslaan voordat je aan het slot begint. Zo krijg je zelfs very hard locks open binnen 5 minuten als je een lockpick level 40 hebt. Je kan natuurlijk ook het slot openen met magie.. maar dan heb je al een vrij hoog level nodig geloof ik.

En lockpicks kun je kopen bij die vent van de thieves guild. Staat 's nachts bij die haven vlakbij imperial city. Of je gaat gewoon op goblinjacht in de grotten. Die lui hebben bijna altijd wel lockpicks

Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  6. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ga eerst de skeleton key halen zou ik zeggen :)

Link

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Geen sprookje of heldenverhaal, pure waarheid. ;)_O_

@ KEN 123: Vertel je er wel bij dat je level 10 moet zijn en geen offers hoeft te brengen. ;):9

8. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Level 10 is zo gehaald hoor :p maar idd, wel level 10 nodig. Was hij dan nog geen level 10 :eek:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Geen idee, maar het is al een hele tijd geleden dat iemand het melde dat je het nodig had. Je weet maar nooit! ;):D

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    een tip?
    Oefenen :+

Het is namelijk iets waar je zelf beter in moet worden(timing enzo) het hangt dus niet allemaal van een skill af(tenzij je auto attempt doet)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    We hebben het al uitgelegd hoor. Je hoeft er helemaal niet beter in te worden. Ik doe standaard auto attempt hoor, kies ook altijd security als Major voor mijn personages. O.a. met die skill heb ik denk ik wel een record tijd neergezet: In een maand ofzo level 46. ;):9

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het is gewoon dom om Security als Major te nemen, omdat je het levelen daarvan nooit kunt controleren.
    Plus, als je op de geluidjes let kun je met een skill van 15 een Very Hard lock openen..

13. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ben overnieuw begonnen, mage is niet echt mijn ding8)
    Ben nu een Khajiit, shadow (zelfgemaakt blade-security-sneak-restoration-alternation-acrobatics- marksman)
    Ga nu aan DB beginnen, heb die chille helm, flim ghuam ofzo (glass, underwaterbreathing, nighteye, detect life) en wat andere rotzooi en dit vind ik wel een chille keuze:D en bedankt voor tip van skeleton key\o/

Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hallo, er zijn nog zes andere Majors die in totaal verschillende skill vakken hoor. Bovendien kan ik, maar niet bij mijn huidige level 46, met veel gevangenisstraffen wel level 100+ worden. Limiet ligt volgens Bethesda, heel ruim, tussen de 100 en 150. ;):)

15. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Wat is goed armor voor mij om te drage? dat wat ik van de DB krijg?

16. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Je zegt zelf sneak, marksman enz als major te hebben. Denk dat lichte armor het beste is voor jou. Jou hoger level je krijgt, hoe beter spul.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Toch is dat niet slim. Lees maar eens op uesp wiki. Mijn character is echt extreem goed uitgebalanceerd IMO. Maarja, dat ligt natuurlijk aan je speelstijl. Agility is btw veel makkelijker te trainen door Sneak, en in iets mindere mate door Marksman. Dus dan moet je gewoon geen Security nemen.
    En dat jij glitch door de gevangenis in te gaan moet je zelf weten he.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat is geen glitch hoor, maar een mogelijkheid. Bethesda heeft weet ik hoeveel updates gestuurd, maar dit kan nog altijd. Het is nooit als bug gemeld, maar een bevestigde mogelijkheid van de ontwikkelaar om verder dan level 50 en 100 te gaan. Waarom? Als je echt in de cel zat verlies je toch ook bepaalde kwaliteiten of de vat op dingen of niet? ;):)

Ik speel vooral warrior, maar level 40 haal ik zonder moeite. ;):)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Naja, glitch of niet, ik vind het altijd een beetje cheap.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Jij mag het zo vinden, maar er zijn mensen die geduld en uitdaging zoeken. Heb het zelf nooit echt gedaan. Weet je wat ook veel geduld en tijd vraagt: Alle skillboeken zoeken. Die in Fallout 3 vind je vrij snel, die van Oblivion ben je maanden zoet mee. In dat spel zitten, crappy boeken meegerekend, honderden boeken. ;):9 De helft hetzelfde, maar het aantal skillboeken ligt veel hoger dan in Fallout 3. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina