1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Weet je wat echt goede achievements zouden zijn voor oblivion?

Achievements als: Alle boeken vinden, etc. Je bent wel erg veel tijd mee kwijt 8) maar dat zou een uitdaging zijn :)

2. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm-mm. Nu zijn het saaie achievements, alleen maar Arena, DB, Thiefs Guild,
    Mages Guild, Fighters Guild, Shivering Isles en de Obliv gates :'-(

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bethesda zei over Fallout 3 wel geleerd te hebben geen einde en level-cap in te voeren. Ik ben er dus van overtuigd dat ze het nodige ook wel veranderen in de volgende TES. ;):)

4. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Daar zouden ze goed aan doen :)

5. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben allang blij als TES V zoals Oblivion gaat worden, alle verbeteringen zijn mooi meegenomen :) Neem het beste van Oblivion, het beste van Fallout en nieuwe dingetjes en je hebt een geweldig spel.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zolang het maar niet honderden jaren in de toekomst is zoals met Fable II. Fable I is voor mij nog altijd het beste deel, maar ze hoeven van mij voor een nieuwe TES echt geen honderden jaren vooruit hoor. ;):) Ik hoop dus ook dat ze dat niet gaan doen. E3 zal wel het een en ander aan antwoorden geven, zeker omdat ze die in oude glorie hersteld (zouden) hebben.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat doen ze ook niet... gelet op de drie vorige delen. 8) Ze spelen zich allemaal rond dezelfde tijd af, maar op verschillende platsen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoe kan de Elders Scroll nou in de toekomst afspelen.. Heb je Morrowind of Daggerfall wel gespeeld? :{

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Morrowind heel eventjes maar, maar dat was ook omdat ik echt niet met dat brieke vechten overweg kon. Oblivion was ook niet echt best, maar die game was zoveel beter dan wat ik van zoveel andere RPG's heb gezien.

TES zal ook heus niet in de toekomst afspelen, dan voel ik mij ook genaaid. Ik hoop echter wel dat we weer in een gevangenis mogen beginnen. Een beetje een zijverhaal van iemand die de main story van Oblivion doorkruist en verder weer zijn eigen pad lijkt me vet. ;):9

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Oja, er is ook nog een main quest joh. Vergeet ik altijd :p.

Enne, Oblivion vond je niet echt best? WTF, jij bent de Oblivion goeroe :'-(

11. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Oblivion is echt een ziek vet spel, vooral die vrijheid;)
    Ben nu bij 2e opdrachtgever van de DB en die contracts blijven mooi:D Is dat paard wat je op een gegeven moment krijgt goed?

12. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die is best goed :) Die vecht zelfs mee als je op vijanden staat in te hakken. Verder kan hij volgens mij niet dood.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    WTF, ik had echt een rare glitch. Ik kon al tijden niet Mystic Emporium in (Market District), altijd dicht, ook overdag.. En er stond altijd zo'n vent in een witte robe voor.. Maar omdat ik echt wat wilde kopen heb ik hem gepicked. Binnen stond de verkoper gewoon achter de balie. Echter, ik kon alle dingen die tentoon gesteld gewoon pakken zonder het te hoeven stelen 8). Dus ik heb die hele winkel gepakt en aan die gast verkocht rofl.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat was een hele domme fout van mij in die tekst. Tuurlijk is Oblivion vet, sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt.
    Ik bedoelde gewoon te zeggen dat Oblivion zoveel beter was dan andere RPG's, en zeker beter dan wat ik in Morrowind heb gezien en gespeeld. Mijn nederige excuses meneer en drs meester Tyrant. ;):):

Heeft iemand misschien een map van heel Tamriel bij de hand? Ik wil wel even een provincie uitkiezen voor de volgende TES. ;):)

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Alleen heb jij te weinig van Morrowind gezien om te kunnen zeggen dat Oblivion zo veel beter is. 8) Vind ik dan...

...echt, Morrowind had zoveel meer. Véél meer interessante Quests, véél meer wapens, armor en kleding. Ook veel meer soorten wapens en kleiding. Dieper Skill-systeem. Het is echter niet meer geschikt voor deze tijd, omdat er geen Fast-Travel inzit bijvoorbeeld.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het was goed bedoeld hoor? Ik weet niet waarom je nu zo gepikeerd reageerd...

Anyway, om het goed te maken:

Als Bosmer lijkt Valenwood me wel vet. Kun je ook wel leuke quests bij verzinnen omdat er een goed verhaal bij zit. Plus het is er supermooi.. Steden gebouwd in boomtoppen! Sweet!

Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik waren geruchten over dat de volgende TES zich in Elsweyr(WOORDGRAP) zou afspelen, mr hier toch nog de map [​IMG]

Het zou kunnen dat ze wel verdergaan waar het vorige deel stopte,
    het is natuurlijk zo dat er geen Emporer meer is dus miss valt het empire wel uit elkaar in meerdere provincies
    Ik hoop in ieder geval dat in het volgende deel iig nog de D Brotherhood zit:+

Edit: shit Tyrant was me voor :)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Misschien doen ze wel Valenwood + Elsweyr. Dat zou het beste zijn :cool:. Eslweyr heeft dikke jungles met verborgen schatten enz.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En dat er rond de grens keihard oorlog is. En op het begin van het spel kies je waar je begint. :cool: Dát zou vet zijn. Maar dat zie ik niet gebeuren, is leuke droom. :+ Overigens kijk ik meer uit naar Skyrim. Lekker in de bergen, sneeuw, vlaktes. Kou en ontbering!

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol ja, dat ook. Maar dat kiezen is dan wat minder, want wie wil er nou een kat zijn? Volgens mij zijn er maar weinig mensen die kozen voor Kahjit's in TES4

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina