Relaxed, maar die hebben duizenden anderen in Nederland ook gratis gekregen. Geeft natuurlijk niks, want het is gewoon een vet kasteel.
zeker speelde het voor de 3de keer (totdat mijn 360 ermee nokte) zeker als je niet zó veel van rpg games moet hebben, is deze game een goed begin, voor mij althans hij is overal eigenlijk wel voor 30 euro te krijgen, ga gewoon even bij de FRS kijken,
Je kan voor een prikke Oblivion kopen, maar beter koop je voor iets duurder de volgende versie: The Elder Scrolls IV; Oblivion, Game of the Year Edition Dan heb je het spel, allerlei updates die problemen en glitches verhelpen én alle uitbreidingen, in één bundel. Dan heb je dus: Elder Scrolls IV (het hele spel) Mehrunes Razor (kleine expansion, quest) The Thieves Den (kleine expansion, ondergrondse hide-out, erg sfeervol, speciaal voor dieven) Battlehorn Castle (kleine expansion, kasteel waar jij de baas bent, met legertje, smit, etc.) The Wizard's Tower (kleine expansion, een toren hoog in de bergen wat de speler als huis erft, met een bijzondere tuin voor ingrediënten) The Orrey (kleine expansion, een machine waarmee je krachtige magische spreuken zelf kan maken) The Vile Lair (kleine expansion, hide-out speciaal voor vampieren) Knights of the Nine (grotere expansion, lange quest) Shivering Isles (heel grote expansion, creeërt extra universum, veel quests en erg sfeervol en mooi gemaakt)
nee, de updates kan je gewoon downloaden, alleen die uitbreidingen zijn allemaal nieuwe dingen, nieuwe gebouwen, nieuwe grotten, een nieuwe orde voor ridders, een hele nieuwe uitbreiding met een groot extra gebied erbij, etc. maar je kan ook de oblivion gewoon kopen, naturel, en dan deze downloaden via XBL, je bent wel duurder uit dan,
Fout, die losse uitbreidingen zitten er niet in. Alleen Knights of the Nine en Shivering Isles. Ik heb hem namelijk ook en ik kan je vertellen dat ze er niet inzaten. Toen ik hem kocht had ik ook alle kleine downloads eraf gegooid in de veronderstelling dat alles wel geintegreerd zou zijn, nee dus. Sterker nog: Je moet zelfs de uitbreidingen KOTN en SI over kopieren wat als nog een dikke gigabyte van je schijfruimte vraagt. GOTY is zeker een aanrader, maar ik zal eerst ook even die kleine uitbreidingen downloaden die met elkaar nog geen 13/1400 MP kosten, en dat is nog ruim begroot.
waar kan ik dat kasteel vinden? ik heb de goty editie maar nog nooit gezien oh ik las niet goed genoeg. die moet je dus downloaden.....
Sorry, maar ik kan er ook niets anders van maken. Je kunt hem gerust kopen, maar als je al de kale game hebt lijkt het me beter de content gewoon te downloaden aangezien alles toch uiteindelijk eerst op je HDD moet komen voor je het kan spelen. Is sowiezo wel een beetje lame en dan nog 60 euro vragen. Ik hoop bij een eventuele volgende TES dat ze er wel aan denken pas een editie te maken als ze stoppen met uitbreidingen uitbrengen. Op die manier heb je alles in een keer.
De GOTY kwam toch ook pas toen alle uitbreidingen uit waren? Wat is er nog na Shivering Isles gekomen? Dat kasteel misschien, maak die dan gratis.
alleen battlehorn castle (die was ook gratis) stomme aan die GOTY is dat je dus nog steeds hdd ruimte kwijt bent en dat ze dus niet die expansions echt voor de goty in de game geintergreerd hebben,.. maar och , who cares, Oblivion blijft fantastich en als je er net aan begint kun je net zo goed de gewone versie halen. Als je dan 100+ uur later alles gezien hebt en dan nog meer wilt kun je dan altijd nog de expansions downloaden
Bleh, Ik dacht vandaag eens leuk Oblivion te spelen, met wat addons, omdat xbox live down is (onderhoud). Blijkt het dus (had het al eerder gehoord, maar was het vergeten) dat je xbox live nodig hebt, anders werken de addons niet
Errmz , je lult uiit je nek ? Welke Add-ons ? ? heb net 4 uur lang Oblivion gespeeld met de addons ( nouja DLC dan) en dat werkt prima Of je moet KOTN an SI bedoelen want die heb ik niet , de rest werkt prima , maar zelfs dat lijkt me stug
Nee, hij lult niet uit zijn nek. Zonder actieve verbinding met Xbox Live kan je de downloadbare content niet spelen. Of dat telt voor bepaalde content of voor alle, weet ik niet, maar ik kan je verzekeren dat bijvoorbeeld The Wizards's Tower verdwenen is zodra je geen actieve verbinding met Xbox Live hebt.
BC valt er (ook) onder. Ik wou dus m'n marksmanship beoefenen op die orc dummy in dat kasteel, maar zomaar was het kasteel weg. Kreeg ook een melding dat de content niet aanwezig was, terwijl ik toch zeker m'n memory heb bekeken of BC weg was, maar die stond er gewoon.
Nou , dan geld het waarschijnlijk voor de huizen , maar dan is het nog vaag , want ik kon gewoon de addons spelen ( heb geen gezeik van de game gehad dat er iets miste , en nee ik was niet op XBL wan't dat was down) heb The orrery gedaan zonder enig probleem , etc Mag wel hopen dat als dit zo is en ik weer verbinding heb dat me items er nog liggen , zo niet ga ik kwaad worden Tis maargoed dat ik de meeste shit in Chorrol en Skingrad stamp en verder nergens iets opsla bijna Edit , Even zonder XBL me save geladen Frostcag spire staat er gewoon en werkt Thieves den , werkt prima Horse Armor , geen probleem mehrunes Rzor -> Prima Conclusie -> HOAX Deels kan waarheid zijn , Mits je Xbox vervangen is dan ben je inderdaad verplicht om je in the signen , dit wegens verificatie omdat de DLC aan je console ID word gekoppeld Dus ja als je Console stuk is gegaan dan ben je dat verplicht , anders werkt het gewoon ) ik heb alle dingen hier gewoon staan en volledig werkend , zonder een actieve XBL verbinding