1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Of Valenwood, Elsweyr en Black Marsh... Heb altijd al eens willen verdrinken
    in een moeras :D
    Iets groter dan Cyrodill bij mekaar, dus dat zou moeten lukken. :)

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik bij 1 char wel, moet je maar eens dat boek lezen wat naast die spell training plaats ligt van de kajit in de DB Sanctuary :b:

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat denk ik ook. Het voelt wat vreemd aan om als een menskat rond te lopen. Ook die vreemde geluidjes. :x Hoewel de Nightvision wel handig is.

4. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was de Khajit de 1e keer toen ik hem speelde, puur voor de nightvision :+ maakte mij echt geen zak uit hoe ik eruit zag, aangezien ik toch bijna altijd in first person view zat.

De 2e keer was ik trouwens een Dark elf, of 'Dunmer' zoals ze me altijd noemde :)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Na, ik vind Detect Life iets leuker, omdat bij Nightvision alles constant overbelicht is.. Wordt de wereld een stuk lelijker.
    Toen ik voor het eerst Fin Gleam op zette, dacht ik dat mn xbox kapot was :lol:

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ^ Die is goed! :lol:

7. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik blijkbaar een van de enige die de Khajit de coolste character vindt die in Obilvion zit. Uiteindelijk pakte ik die toch altijd omdat ik hou van snelle, thief achtige characters en daar vond ik de Khajit het beste bij passen:)

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Een provincie rond Cyrodiil met niet teveel water en de mogelijkheid een stukje Cyrodiil in te lopen. Lijkt me leuk Bruma ofzo van een afstandje te zien, of Leyawiin. ;):)

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wow man je tript m echt. Hij noemt je de Oblivion Goeroe en dan ga jij hem een beetje lopen afzeiken. Ik snap waarom xbw niks van jou snapt.

10. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    TES V, komt die eigelijk zeer hoogst waarschijnlijk of is het slechts een speculatie? :eek:
    Verder hoop ik wel dat het landschap wat interesanter is de volgende keer, begrijp me niet verkeerd, het ziet er tof uit en de Oblivion gates zien er hells uit. Alleen zou ik graag wat meer variatie in het landschap zien (woestijnen, moerassen, jungles, sneeuw, (hoge) bergen etc.) ipv alleen saai groen landschap met bomen.

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij was het slechts speculatie maar ik weet het ook niet 100% zeker. Wat me trouwens echt vet lijkt is een jungle in TES, maar dan ook echt een dichtbegroeide bende.

12. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop iig dat ze de steden weer vrij toegankelijk maken (dus zonder laadtijden).
    Ik begrijp op zich wel waarom dit gedaan is in Oblivion, maar het haalt de immersie er wel een beetje uit imo.

En over immersie gesproken; Fast travel mag er van mij in het volgende deel ook wel weer uit.
    Het openbaar vervoer systeem uit Morrowind vond ik persoonlijk een stuk leuker. :)

13. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Openbaar vervoer in de trend van koetsen ofzo?

Ik had gehoord dat ze al met het vijfde deel bezig waren :eek::confused:

14. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ja; Boten, Striders, Koetsen...
    Teleport systeem tussen mages guild gebouwen zou ook wel handig zijn.
    Er zit nu al een iets dergelijks in die wizard tower DLC, maar dat is maar 1 richting op, dus daar heb je ook niet veel aan. :p

Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  15. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat zou wel gaaf zijn :)

En als je dan een tijger vindt ofzo dat je die kan temmen en dat je die
    dan kan berijden :D

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Zou idd wel vet zijn. :D
    Toevoeging van (Horse) mounted combat is sowieso een must. Het is echt té tergend dat je voor ieder gevecht van je paard moet afstappen nu...

17. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat zou wel handig zijn, als je dan eenmaal op gang bent ff op een knoppie rammen en je hebt de kop van een bandit afgehakt :D Zie het al voor me:9

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Fast travel hoef je niet te gebruiken hè. ;) Dus laat het er in voor de mensen die het wel willen (verkoopt het spel ook meer), maar ik zal het grotendeels links laten liggen. Stridents waren duur. :mad:
    Het goede aan Morrowind vond ik de verbazingsfactor. De enige keer in Oblivion dat ik écht van me stoel geblazen werd, was toen ik met vol zonlicht die tunnel verliet en voor het eerst die o zo mooie bossen zag. Hoewel ik bij Morrowind nooit van m'n stoel geblazen werd door een 'overweldegend' gevoel, had het een veel sterkere, ingetogen sfeer. Bijvoorbeeld toen ik van de boot stapte en in een mistig, vies vissersdopje belandde. Zo bijzonder was dat! :eek: Haha, ik droom al weer bijna weg...

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Er is een MOD op PC oblivion waardoor je andere mounts kan nemen check hier maar 1ns

Ik weet niet of dat zo'n goed idee is het is namelijk retemoelijk om dat ECHT mooi te doen. Ik weet niet of je Mount & Blade kent maar. Ik denk dat ze beter en snellere afstijg anim kunnen doen zoals in AC

20. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik had ook een paard maar het is gewoon frustrerend (had niet shadowmere maar een andere dus hij kon dood) om een bandit of iets in die richting op je paard te zien inhakken als jij nog aan het afstappen bent

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina