1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog maar te zwijgen over het feit dat je onmiddellijk uit de mages/fighters-guild gekicked wordt als perongeluk je paard slaat ipv de vijand... :mad:

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :eek: Gewoon elk willekeurig paard? Dat wist ik niet. Heb dat gelukkig nooit meegemaakt. Althans, kan het me niet herinneren.

3. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met dat vampier worden? Als ik ga slapen wordt ik lvl 8 , maar als ik wakker wordt dan ben ik een vampier. Is dit standaard op lvl 8? En moet ik nu dan die lange quest doen?

4. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Nee, je bent al eerder vampier. Je krijgt dat door te vechten bijvoorbeeld (was bij mij in ieder geval).

Ga naar een kerk en ga daare curen. Als dat niet helpt, moet je wel die irritante lange quest doen :mad:

5. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet geholpen, fuck kan ik die quest gaan doen.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zojuist alle upgrades gekocht voor the Thieves Den, maar het wordt er niet echt mooier op... Zonde van mn geld :p. Alleen die Training Chest is wel handig, en die Fence.

7. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    maar levelen gaat bij mij heel erg lanzaam:confused: terwijl ik al vaak upgrade heb gehad van acrobatics en sneak, kan iemand uitleggen hoe ik wat sneller level? |:-(ik wil skeleton key)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Let op je majors..
    Post ze even, en dan zoeken wij de ultieme manier om je majors te levelen! :p
    Acrobatics train ik altijd door naar Cloud Ruler Temple te gaan en daar van de trap af te springen. Sneak is simpel, ga gewoon 's nachts achter een Guard sneaken.

9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Sneak is nog simpeler, mits je de arena hebt uitgespeeld. Je krijgt dan een adoring fan die kun je zo vaak pickpocketen als je wil. Dus je doet je kunstje en exit weer zonder iets te pakken dit doe je redelijk vaak en je hebt je sneak zo op 100.

10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    main skills staan in m'n citaat:b:
    Maar dit zijn ze:blade-security-sneak-restoration-alternation-acrobatics- marksman

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Er is een ding wat deze Goeroe nooit heeft kunnen vinden, maar wat in de buurt van een Deadra Shrine ergens in het Noord-Westen van Cyrodiil moet zijn: Het hoogste punt van de game; dacht namelijk altijd dat het een soort van steiger was boven een hele diepe afgrond. Mijn broertje had het gisteren op de afterparty over dit punt, maar ik kon het niet vinden. Iemand een idee hoe ik er kan komen? Het zou geen probleem moeten zijn, want als ik 100+ meter val heb ik nog 50% healh over. Ik kan het niet vinden en wil een van het uitzicht genieten en twee een keer een doodssprong maken. ;):)

12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Oblivion wiki, maybe?

Als de volgende TES niet in Tamriel plaatsvind dan zou ik dat wel
    heel erg jammer vinden, want dat hoort er nou zo goed bij...

Weet iemand hoe ze aan "The Elder Scrolls" zijn gekomen?

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor 20 euro (en 4 cent) inclusief verzendkosten is de GOTY Editie hier te bestellen (creditcard only):

Gameplay.co.uk

Dat ga ik zeker doen. Dat is best goedkoop inclusief alle downloadable content.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij slaat het er op dat in 'The Elder Scrolls' de verhalen van Tamriel worden vastgelegd. Waaronder dus de Oblivion-crisis zoals wij die op de Xbox 360 hebben meegemaakt. ;) Of nog steeds meemaken. ^^

15. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Aha thx :)
    Kan je iets meer zeggen over die crisis?

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En je komt ze ook tegen in de game toch? In de laatste quest van het thieves guild moet je een scroll jatten.

Nou die crisis lijkt me vrij duidelijk :+ Dat er overal poorten naar het Oblivion openen en dat monsters het land terroriseren.

17. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ohh die crisis :+
    Ik dacht iets met uhh, alleen op de Xbox...?
    Maargoed nou is het duidelijk.

Oeh gaaf, ik wil de scroll hebben :9

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is wel echt een bazenquest. Wel heel moeilijk. Maar je kan niks met die scroll volgens mij, of kan je hem lezen (kenners?)? Maar ik ga deze game zeker weer kopen. Heb hem nu op de computer uitgespeeld (voor een deel) en op de xbox (het andere deel :+). Maar ik wil hem nu echt weer spelen, nu ik weet dat TES5 pas in 2011/2012 komt. En The Shivering Isles heb ik nog niet gespeeld.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je hebt leuke majors gekozen, ik moet zeggen aardige character. Ik neem aan dat je niks meer kunt veranderen?

Anyway: blade: spreekt voor zich. Neem een Iron Dagger mee, want je traint per hit en niet hoeveel damage je doet. Wil je dus blade trainen, kun je beter met een iron dagger gaan slashen :cool:

sneak: zie andere posten

alternation: koop ergens een protect self spell (allergoedkoopste), en die gewoon blijven casten

restoration: gaat erg langzaam.. Gewoon die standaard Heal spell gebruiken.

Security: koop Thieves Den en gebruik de training chest. Anders moet je gewoon naar een Very Hard lock gaan (Imperial City), en dan op B drukken zodra je nog 1 dingetje moet

Marksman: ook best lastig. Je kunt een iron bow + iron arrows nemen, dat gaat iets sneller...

Acrobatics: Cloud Ruler Temple, zie andere post.

BTW, je hebt een missie ergens in Leyawiin waar je 6 respawnende Scamps hebt waar je dus goed op kunt trainen..!

20. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    nee ik kan niets meer veranderen, maar bedankt voor tips;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina