1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nu ik jullie over Major Skills zie praten: Wat is jullie hoogst behaalde level met je beste Major Skill keuze. Voor mij is dat level 46. Majors krijgen jullie later nog wel. Ik ben best wel benieuwd. ;):)

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben geloof ik level 48 in Oblivion. Maar zit ook tegen de max aan, volgensmij kan ik niet tot level 49 komen. Zoveel Major skills kan ik niet meer verhogen.

3. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dat is Dive Rock denk ik... Het is iig de diepste afgrond, ik weet niet of het ook het hoogste punt is, het is in de buurt van de temple of the ancestor moths... dat zou toch wel genoeg moeten zijn voor een Oblivion Goeroe?

Je kan hem idd lezen maar het is 1 of ander groot teken waarvan ik niet denk dat er iets van te begrijpen is en je moet hem weer inleveren om de quest te halen

Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dive Rock is inderdaad dicht bij de tempel. Het is hoog in de bergen, veel sneeuw. Vond er niks aan toen ik er eenmaal was. Wel grappig om daar een paar suicidialen tegen te komen.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik vond het afgelopen zaterdag avond en zondag nacht wel even leuk een flinke sprong te maken. Het kostte me twee pogingen voor ik dood was. Tsja, als je alle 7 majors op 100 hebt staan. ;):9

6. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0

Dat is dive rock

edit: het was al gepost -_-

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Thanx!

Die Matron dinges ben ik nog nooit tegengekomen, maar een ander zeldzaam beest in de buurt wel.

Dive-Rock ken ik wel, ben er twee keer eerder geweest. De eerste keer om iets te zoeken voor een quest, de tweede keer voor een of twee zeldzame wezens die zich in dat gebied bevinden. Ik kan je verzekeren dat geen van beide makkelijk dood te krijgen zijn, zelfs niet met mijn manier van spelen. ;):9

8. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ben nu bezig met main story, is ook wel grappig, heb 1 gate gesloten en ben op zoek naar amulet of kings....
    btw, aan het eind van de main story kan je dragon armor krijgen, is dat goed?

9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat armor is niet beter dan deadric dus niet het wachten waard, al ziet het er wel goed uit.

10. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt savegames?

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dus het was niet Dive Rock dat werd bedoelt? Isst dan misschien Gnoll Mountain? of Hermeaus Mora's shrine(die inktvisachtige deadra)?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, mijn broertje zei dat het tussen die Shrine en Bruma in lag en niet gek ver uit de buurt van de grens. Het is niet Dives Rock, al zitten daar zoals gezegd een paar zeldzame wezens. Een jaar geleden ofzo speelde ik een keer in dat gebied, kom ik een of andere supersterke trol tegen. Serieus, echt met moeite doodgekregen en dan zit er nog een of ander heks achtig ding wat ik van een link in deze topic heb.

Nee, het hoogste punt zit zeker ergens anders, het meest interessante punt waar jullie nu omheen moeten gaan verkennen is denk ik wel Dives Rock. Je moet idd op zoek gaan naar een kampvuurtje, ligt een dagboek in de buurt, en daarna op zoek gaan naar die zeldzame wezens. Een van de twee, die trol geloof ik, moet je mazzel mee hebben, dagboek helpt dan niet. Dat andere beest uit Morrowind Expansion Bloodmoon ben ik zelf nog niet tegengekomen, maar ik moet echt een screenshot van dat kamp op Dives Rock hebben om te kunnen schatten welke kant je op moet. Geloof ook dat die uit Bloodmoon, is maar een exemplaar van, alleen op bepaalde tijden verschijnt ofzo. ;):)

13. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Moet het volgende deeltje alweer niet komen, we zitten al op de 1033 posts :eek:

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja inderdaad, maar tegen die tijd dat ik een post heb zijn anderen mij al voor. Nee, deze vlieger gaat voor mij even niet op. ;):'-(

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb te veel shit uitgehaald in de game denk ik. Hij laadt mijn save niet meer... :mad:

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren eens mijn HDD gaan opschonen.
    Kwam ondertussen dit tegen:

Heb Oblivion toch langer gespeeld dan ik dacht. Ik denk dat alleen Halo 3 en de Guitar Hero games in de buurt komen van dit aantal uren.
    Al zal dit nog wel peanuts zijn voor sommigen hier. ;) Net als mijn level wat ik had.

Ik zit verdorie ook nog steeds te wachten op een goedkope GotY. :'-(
    Waarom heb ik Oblivion dan ook ooit verkocht...

17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Denk niet dat je saves dan werken op de GOTY versie? Zie wel dat je een frequent saver bent :p 306 keer in 108 uur haha, ergens bang voor? ;)

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, dat zou wel vervelend zijn. Maar goed, ik kan altijd nog opnieuw beginnen. Is geen straf. :p

En ik ben bang voor vastlopers. :+ Heb daardoor een keer een paar uur opnieuw moeten spelen, en sindsdien ben ik heel regelmatig gaan saven.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hier 2017 saves gemaakt, Level 22 en 108 uur en 39 minuten gespeeld. :eek:

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Savegames doen het wel op de GOTY, omdat de GOTY niets minder is dan een doos met daarin het spel + een DVD met Knights of the Nine en Shivering Isles, die je dan op de HDD moet installeren. Je kunt ze net zo goed downloaden, of had dat moeten doen op 1 april.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina