1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ah dat is gunstig :) Ik wacht ook nog even op een leuke goty aanbieding dan :D

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Die is net geweest :+.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou ik die uitbreidingen hebben gekocht dan? Ik had de game toen ook al niet meer.
    En nu, anderhalve maand later, ook nog steeds niet. Zou dus een behoorlijke geldverspilling zijn geweest; spul kopen voor games die je niet (meer) hebt.

En het GotY doosje is toch mooier. :+

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Waarom niet? Gedownloade DLC bederft niet :p. Ik had het ook al allemaal begin april gedownload, toen had ik het spel nog niet. :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar ik weet niet wanneer ik het dan wel ga kopen.
    Met een beetje pech komt die game er nooit meer in, maar heb ik wel geld uitgegeven aan de DLC.

Op dat moment had ik er eerlijk gezegd ook niet bij nagedacht. :p Ik wacht al de hele tijd op een GotY aanbieding (die ik dus net gemist blijk te hebben), en vergat dus helemaal dat ik net zo goed de normale Oblivion + afgeprijsde DLC kon kopen.
    Ach ja...

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik wou toen ook SI kopen met die aanbieding. Helaas was ik een idioot om iets verkeerd te bestellen. Gevolg: PayPal duurt lang voordat mijn geld weer op mijn PayPal account stond. Uiteindelijk: Een dag nadat SI weer was verhoogd stond mijn geld erop. :+

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik mag aannemen dat je deze nog niet verkocht hebt in tegenstelling tot die andere game???!!! ;):+:'-(:'-(

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waarom zoveel emoticons? :mad::b::cool:|:-:)}:]8):):;)\o/:)=(:D:'-(:p:'-(:eek::lol:_O_:confused::emo:*):+:xO-):9:thumbs::{

Maar ik zal eens kijken hoeveel uur ik er op de xbox aan gespendeerd heb. Maar ik heb hem ook nog op de pc uitgespeeld (eerst).

EDIT: Zo'n 34 uur. Wel 650G. Ik heb de mages guild uitgespeeld, de fighters guild uitgespeeld, de arena uitgespeeld, halverwege de Dark Brotherhood, aan het begin van de thieves guild (deze had ik op de pc helemaal uitgespeeld), en goed op weg met de main quest (deze had ik op de pc helemaal uitgespeeld). En dit heb ik in een maand gedaan :) Dus ongeveer 1 uurtje per dag.

Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik plaag af en toe eens iemand en die emoticons zijn soms wel handig.

Wat betreft deze game: Ik heb ooit eens een volledige playtrough gedaan, verhaallijn etc, in ongeveer 150 uur. Ik reken zelfs een deel van SI mee. Het is wel te doen, maar dan moet je het spel goed kennen en zin hebben in een recordtempo 200+ quests af te ronden. Het zou me nu niet meer lukken, maar mijn top met de verhaallijn is ergens tussen de 15 en 17 uur. 16 uur 31 min en 27 sec als ik het me nog goed kan herinneren. Niet dat het echt boeiend is, maar gewoon om even aan te tonen dat als je zelfs snel probeert te gaan in de game, je vaak nog boven de 100 uur uit komt. Dit toont in mijn ogen ook aan waarom meer mensen voor Oblivion zouden kiezen dan voor Fallout 3. ;):)

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er hebben ook meer mense voor Oblivion gekozen... die game is ook al 3 jaar ouder. 8)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat weet ik ook wel, maar je moet naar de eerste weken van de release weken. Zie je torenhoge cijfers voor Oblivion en minder hoge cijfers voor Fallout 3 qua verkopen vlak na de release, dan kan dat al een teken zijn. ;):)

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar Oblvion was ook een van de eerste games op de 360, die er ook nog eens onwijs goed uit zag.

Maar ik vind fallout ook echt wel leuk hoor. Daar heb ik nu tegen de 40 uur inzitten.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Fallout lijkt me opzich ook wel leuk, op de setting na. Oblivion is meer mijn ding met dat middeleeuwse fantasy gedoe.

Fallout is te grijs, te apocalyptisch. ;)
    Misschien koop ik em nog wel eens als ie €20 is.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik denk niet dat dat lang zal duren.

P.s. Kun je me even een PM sturen hoe ik dingen kan aanpassen in deel 12 van deze topic. Hij staat al online, heb even wat dingen toegevoegd en verwijderd zodat deel 12 wat overzichtelijker leek. Probleem is nu de URL's en de plaatjes. Please help en lees de info even onder aan deel 12 startpost. ;):)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina