1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pas maar op dat er niks door de slaap kamer van je skingrad huisje valt, is bij mij een ayleid statue door de vloer gevallen |:-

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ayleid Statue is toch geen ramp? Als je nou Azura's Star of Umbra noemt zeg ik vooruit, maar zo'n dom Ayleid ding. ;)

Als je een game laad die DLC niet in werking stelt zonder XBL, dan pleur je dus naar beneden, wat bij bijvoorbeeld The Wizard's Tower voor érg leuke taferelen kan zorgen! Ik raad je wel aan nog wat veilige saves te maken. :+

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ayleid statue niet erg? met 10 van die dingen kon je ze precies opstapelen in een perfecte driehoek! nu is alles verpest! verpest!!!

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je 't zó bekijkt! Haha! :D Heb ik nooit gedaan, niet eens aan gedacht, klink leuk!

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Xbox 360 sinds gisteren weer terug. Heb gelijk Shivering Isles uitgespeeld en ben nu met de restanten bezig van de Fighters Guild om daarna aan de Arena te beginnen en dan voor het eerst die Grey Prince quest te doen. Die is mij zelfs met een paar guides van deze game over het hoofd geschoten. ;):9

6. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ze ook allemaal verkopen aan zo'n gast in talos plaza voor 500 per stuk.
    en voor de laatste betaalt hij 5000

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar dan moet je ook een quest doen die aan het einde best kut is. Je krijgt dan 10 tot 20 vijanden in een keer op je af en die overleefde ik de eerste keer maar net. Die quest is wel erg goed vond ik, een van de beste van alle M Quests in de game. ;):9

Kan iemand mij een Alyeid Ruin in de buurt van een stad vertellen waar zo'n beeldje inzit voor deze gozer, want ik wil namelijk zo The Collector quest gaan doen. ;):9

8. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenover de exit van de imp. sewers (waar je voor het eerst buitenkomt) zit een ayleid ruin met zo´n beeldje.
    Geloof dat het Vilverin is, maar dat weet het niet zeker.

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deed ik ook, alleen ik jatte ze weer terug}:]
    niet dat hij dat erg vindt,

ik had die quest gedaan voor de kroon van nelendath, of zo,
    alleen nu is ie gast dood gegaan, omdat hij een evil lich werdt, en ik hem moest vermoorden,

en ik vraag me nu af, als ik die kroon van lindai aan hem had gegeven, was er dan iets anders gebeurd? was hij dan blijven leven zodat ik die ayleid statues kon verkopen?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bedankt, ik zal er zo eventjes naar gaan kijken. ;):9

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Moet het toch weer vragen vrees ik....hoe kwam ik ook alweer aan het beste huis? Ingericht en al? Heb het spel weer eens opgepikt en hoe fix ik meer geld! -_-

12. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen in wat dungeons kijken of er bandits zitten, die doodmaken en dan hun armour/wapens pakken en die verkopen. Als je hoog genoeg level bent droppen ze glass armour, die toch weer +- 2k per kill is.
    Jammer is alleen wel dat je dan snel aan je maximale gewicht zit dat je kan dragen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Download Mehrunes Razor maar eens, dan zit je binnen een paar dagen wel op een halve ton ofzo. In ieder geval zijn Alyeid Ruins het beste aan te raden, daan haal je soms 20 tot 25K uit per Ruin. Ik heb zelf nu dik 560.000, nauwelijks huizen en een volledig pakje Deadric shit dat ik op level 46 nog ff heb mee kunnen pakken.

Ik heb trouwens ook wat ontdekt, weet niet of het al eens besproken is. Als je net als ik alle major skills op 100 hebt staan, en je gaat ff flink wat guards vermoorden, dan krijg je dus een dikke boete die je niet betaalt. Je vecht nog ff door of laat jezelf arresteren. In het geval van arresteren droppen je skills natuurlijk het nodige, je major skills wel te verstaan. Niemand wil dat, maar je kan dan wel op deze manier eeuwig blijven door levelen. Level 100(+) is dus wel mogelijk als je godsgruwelijk veel geduld hebt. ;):9

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Er is wel degelijk een maximum level (bepaald via mods/cheats op de pc), weet alleen niet meer wat. Boven de 100, dat wel.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat is dan het hoogst behaalde level gehaald op de 360 versie? ;):eek::confused:

16. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 10 Major skills omhoog gaat, dan ga je ook een level up.
    Ik weet niet precies hoeveel major skills er zijn ( volgens mij 8 ofz. )
    Maar als je dat weet kan je het wel zo berekenen. ;)

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is het nog waard dit spel te halen? En de wereld is zoals velen zeggen erg uitgebreid, maar zijn opties ivm wapens, armor etc ook uitgebreid?

18. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion is het altijd waard, een vriend van me heeft hem gisteren gehaald.
    Hij vindt hem echt super! De keuzes qua wapens en armor e.d. zijn heel uitgebreid, je kan al je armor zelf enchanten enzo.

Ik zou hem halen!

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb oblivion verkocht zonder het lang te spelen, het er eigelijk nog spijt van. misschien dat ik hem nog een keer ga kopen :)

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En moet ik dan voor de gewone editie gaan, of voor de GOTY editie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina