1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hangt ervan af wat het prijsverschil is,... de exta content van de GOTY is wel erg vet maar ook zonder content kun je je zeker 100 uur met Oblivion vermaken.

Als het prijsverschil klein is zou ik zeker de GOTY halen maar als er een groot verschil tussen zit kun je er altijd voor kiezen om later de content te downloaden van marketplace

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het verschil is minstens 30 euro.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hmm,.. tsja alle extra content bij elkaar is denk ik duurder ,.. maar voordat je daar aan toe bent ben je al 100 uur verder,.. ik zou denk ik de normale kopen (je weet nog niet zeker of je het wel tof vindt)

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb jij hem?

En wat vindt je er van?

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de GOTY editie, zeker een must-buy! De extra content is ook erg vet, als ik jou was zou ik de GOTY editie kopen, maar ook zonder de extra content kun je je nog genoeg vermaken.. De keuze is aan jou.:cool:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb de normale met alle content,.. dit was de game waar ik mn 360 voor gekocht heb , heb alles zon beetje gedaan wat er in die game te doen is en heb weet ik niet hoeveel uur me er mee vermaakt. Ik ben echter niet de meest objectieve persoon om te vragen want ik ben een enorme Elder Scrolls fan. Ik durf wel te stellen dat TES4: Oblivion met gemak de beste westerse RPG van de laatste jaren is

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Huh? Ik dacht dat dat Earth Defense Force 2017 was:9

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

dat nog net niet . maar vind m wel heel leuk :thumbs: ben alle missies al voor de 2e keer aan t spelen op Hard :+

ontopic: Het maakt eigenlijk niet veel uit welke versie van Oblivion je koopt , als je een tijd hebt om je erin te verdiepen is het zowiezo zn geld waard

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Zelfs met de normale editie kan je makkelijk de 50 uur behalen in de game, ik heb er zelf al meer dan 100 uur op. Als je de Game Of The Year editie koopt, denk ik dat je daar ook nog is een uur of 50 minimaal op kan tellen.

Heb zelf de normale editie, maar ik hoop ooit nog een keer Shivering Isles te kunnen scoren voor een mooi prijsje. Via Marketplace vind ik het nog te duur, en zie het daar ook niet verlaagd worden en 50 euro voor Game Of The Year editie vind ik ook wat te veel. :)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vergeet je niet de voorganger van dit, teleurstellende Elder Scrolls deel, Morrowind? ;)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zeg toch de laatste jaren :+

12. Ninja_Sean

Ninja_Sean Finished the Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het ligt eraan, als je een Harddrive heb zou ik de GOYE halen, als je geen HD hebt zou ik de gewone halen, die kost rond de 30 euro.

13. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    RESPECT VOOR WILLEM FABLE_O_ Oblivion is bout vergeleken met de beste game ooit gemaakt Morrowind!!_O_

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Oblivion is vergeleken met geen enkele game "bout" ,. .okay Morrowind was dieper, groter en gevarieerder maar dat is nu eenmaal de concessie die gedaan is door Bethesda om de game enigzins te kunnen stroomlijnen en een ietwat breder publiek te interesseren. Daarnaast kost het gewoon meer tijd om een HD wereld als die van oblivion te maken dus dat kost je ook wat variatie ,.. al met al heb ik ook meer tijd besteed aan Morrowind incl expansions dan aan Oblivion maar zeg nu eens eerlijk; als iemand die nu op zoek is naar een goede westerse RPG dan raad je hem Morrowind toch niet meer aan?

15. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion is geweldig, Morrowind is legendarisch Morrowind heeft iets magistraals wat geen enkele andere game heeft de sfeer is uniek. Je hebt ook volkomen gelijk D3lphiki maare ik ben gewoon een Morrowind fanboy;)

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt ook een beetje omdat Oblivion niet echt een vervolg is op Morrowind maar eigenlijk gewoon TES in een andere wereld. De wereld van Morrowind had veel meer sfeer voor sommigen, daar leende dat gebied zich gewoon voor. De wereld van Oblivion is weer anders en spreekt sommigen minder aan.
    En behalve dat heeft Bethesda het spel iets vriendelijker gemaakt voor het grote publiek(goeie zaak voor mij, van die diepe RPGs gaan me altijd wat te ver :+).

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion was mijn eerst RPG, normaal klikte ik bij het word rpg het al weg.
    maar dmv oblivion heeft het mijn gaming horizon verbreed. :+
    heb er zeker wel 500 uur in zitten,

nog nooit zoveel waar gehad voor mijn geld:)

18. Ninja_Sean

Ninja_Sean Finished the Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion .. wat een game. Dit zijn nou van die spellen die je gewoon zo lang als je wilt kunt spelen.. Ik heb er al zeker 70 uur op me Breton Mage mannetje gehaalt.. en heb nog een Dark Elf ook.. en met al die uitbreidingen er nog bij. Dit zijn gewoon de MUST-HAVE'S!!

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit nog steeds te wachten op de dag dat de GotY flink wordt afgeprijsd. :'-(
    Dat wordt trouwens wel eens tijd!

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dus? Hoe oud is Morrowind?

En merci he. :+ Jezus. 8)

:)

Maar ik denk dat ik alsnog Morrowind aanraad, evenals dat ik Oblivion aanraad. ;) Als je van gamen houd en ook de tijd neemt om er van te geneiten, dan vind ik Morrowind écht een aanrader, boven Oblivion. Neemt natuurlijk niet weg dat ook Oblivion een dijk van een game is. Ik denk dat vooral voor de fans van Morrowind en de mensen die veel tijd in dat spel gestoken hebben, Oblivion een teleurstelling is.

Vind het magistrale van Morrowind dus beter dan dat van Oblivion. En ik snap niet het RPG-element van Oblivion niet helemaal. De wereld levelt met je heen, dus trainen hoeft niet. De wereld levelt met je mee, dus zoeken naar bijzondere of betere equipment hoeft niet. Veel geld te verdienen hoeft neit, want alles heeft een prijs naar gelang je level.
    Vind ik toch wel een dikke tegenvaller. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina