1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Wat bedoel je met dat?

    @ Cor: elke spell hoort bij een school (i.e. Destruction of bv Alteration). Door veel spells uit een bepaalde school te doen, stijgt je level en kun je zwaardere spells doen.
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het puntensysteem in Oblivion wel wat beter dan Fallout 3. In Oblivion kan je meer punten besteden in een class waar je meer aandacht in besteed. Je krijgt ook punten tijdens het spelen zelf en niet alleen als je een level omhoog gaat. Zo krijg je een skill van 100 alleen als je hem echt vaak gebruikt (zonder enchanting)
     
  4. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik speel dit spel sinds kort ook. Nu ben ik een dark elf, en nu moet ik een birthclass uitkiezen. Iemand een goede tip hiervoor of gewoon maar wat kiezen en zien hoe het loopt?
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat bepaal je lekker zelf natuurlijk! ;)
     
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had dit spel ook als eerste bij de xbox gekocht maar vond er niks aan dus ik heb hem weer verkocht.Was wel een mooi spel natuurlijk maar niet mijn ding.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nou vooral de mogelijkheid om ook die subpunten, bijvoorbeeld +5 armorer of + 5 hand to hand, zelf te kunnen kiezen en verdelen. Beetje het idee van Mass Effect, maar dan Bethesda stijl. Ik denk dat het wel belangrijk is voor de ontwikkeling van je personage en op deze manier kan je hem fijnstellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dit op ieder gewenst moment te doen, maar alleen als het mogelijk is. Het zou mij gewoon bijzonder plezieren. ;)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, lees alles goed door en besluit waar je het meeste aan zult hebben. Lees ook de handleiding goed door, weet je wat goed aansluit bij welke classes. Bedenk dat een Power slechts éénmaal per 24 uur gebruikt kan worden, dus een Birthsign dat slechts één Power oplevert, zou je kunnen overslaan.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ach, ik heb ook 10 characters versleten totdat ik tot de ultieme character kwam die bij mij paste :).
    Veel lezen op internet ook.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, is ook niks mis mee. Gaat het spel alleen maar langer mee, en ik moet zeggen dat ik met mijn eigenlijk niet zo'n succesvolle personages net zo veel lol heb gehad, als met de latere, sterkere personages.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Perfecte character? Ik had er gewoon een gemaakt met de skills die ik rlx vond van Morrowind en de andere skills kan je altijd nog trainen. Een paar puntjes meer of minder maakt weinig uit, droeg zelf ook altijd gear die ik vet vond uitzien.
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb gewoon een character gekozen waar me de kop me het meeste van aan stond:+
     
  13. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag oblivian gekocht. hoop dat het een goeie game is
     
  14. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    hopen? het is een goeie game;)
     
  15. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan kan ik er dus wel wat van verwachten:D
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Jep, maar in het begin is het wel een beetje lastig allemaal, maar het went wel.
     
  17. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij zo'n missie dat je backup voor die martin moet halen in die poort van oblivion. in die toren is het kei moeilijk!
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ja dat is vrij lastig ja, als je een te hoog level hebt.. Ik had hem gedaan toen ik level 3 of 4 was ofzo, dan is die wel te doen (alhoewel ook vrij lastig..).
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan overwegen...

    ...keihard te rennen naar de top van de toren, en daar de Sigil Stone te pakken.
     
  20. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    of.... (het voelt wel als cheaten hoor) je zet het moeilijkheids balkje helemaal naar links:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina