1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Kun je geen oude save laden ofzo? Of saven jullie alles op 1 slot? 8).

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen zin hebt om al die dingen te verzamelen(IMO zonde van je tijd) is er ook een glitch waarmee je items kan klonen. Is misschien cheaten maar is toch nutteloos om die dingen te verzamelen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Er is ook een non glitch manier, met die kist van The Mages Guild.
    Lijkt me alleen sterk dat je daar al toegang tot hebt :D.

4. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heb eigenlijk nooit als guildleader geprobeerd me guild uit te roeien misschien een keertje proberen dan maar

5. Darkness-evil

Darkness-evil Benaan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu baas van the black hand :) :)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik zou het ook maar niet doen. De manieren om weer terug te komen in een guild worden steeds een stapje moeilijker. ;)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Na 3x kun je nooit meer de guild joinen, dus de hele guild vermoorden is denk ik onmogelijk...

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zitten namelijk ook NPC's bij die nooit vermoord kunnen worden. Dit heb je ook met de Touch of Rage spell waar ik het vaker over gehad heb. Opzich jammer, maar na een tijdje is het niet zo leuk meer in dorpjes die toch al niet over bevolkt zijn. In TES V hoop ik dat er eens een keertje kinderen rondlopen zoals in Fable I en II. ;)

9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer begonnen, maar nu rustig doe het nu op de pc en ben me helemaal aan het focussen op het mage zijnde. Wat is het toch vet om een frost atronach te summonen heerlijk.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat is wel rlx, in Morrowind en Oblivion had ik altijd heel veel lege winkels omdat ik alle merchants heb gesloopt. Het zou rlx zijn als die personen werden vervangen.

Een minpunt, dit past niet echt in de stijl van elder scrolls. Elk personage heeft altijd een eigen verhaal en vaak ook vrienden en familie in het spel. Het zou raar zijn als iemand dood gaat en dan wordt vervangen door een onbekende personage zonder naam of iets.

Damn waarom is er nog geen info over TES 5 eigenlijk haha 8) ...

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Waarom niet gewoon een of twee gezinnen die in elk dorpje of stad een beetje rondlopen. Lijkt me tof als zo'n kleine Argonian zich afvraagt: Daddy; is that really the Hero who closed the gates? Hoe cool kan je het verzinnen. Past misschien niet in de stijl, maar enige veranderingen kunnen denk ik geen kwaad. Tamriel is een koninkrijk, maar wel een met verdacht weinig inwoners. :9

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alleen mag je geen kinderen doden, heh? ;) Dat is een regel in de Game-Industrie.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dante's Inferno??? :cool:

Nee, maar een kind een mooi verhaal vertellen over je heldendaden uit deel IV lijkt mij wel vet.

14. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Weten we al in welke provincie TES V wordt gespeeld?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    We weten nog niks, daar komt het op neer. Hoop echter weer op Cyrodiil en niet zoals Morrowind eilanden met teveel water. Wellicht Skyrim. :)

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur voor een provincie, ik vind alles wel goed. :9

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou oke dan doen we toch alles. Wat mij betreft gooien ze heel Tamriel in een game. Of is dat weer een overkill 8)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Absoluut, dikke bugs en glitches waar je tien DVD's mee kan vullen. 8)

Cyrodiil en misschien een naburige provincie. Of alleen Cyrodiil een een stukje, tot een nederzetting ofzo, in alle provincies kunnen doorlopen.

Dit is een van de redenen waarom ik BR de voorkeur geef. Op een dubbellaags past 50 Gig en dan zou heel Tamriel wel kunnen. :9

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hebben we het hier niet al niet in het begin van de topic over gehad?
    Anyway, mijn stem gaat uit naar Valenwood + dat moeras van de Argonians ernaast. Naam ben ik even kwijt.

Edit: Elswyer dus.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    F*ck BlueRay, oldskool floppydisks zijn masterlijk!!!

Hoe heet het gebied van de Redguards ook alweer? Zon, zee en strand lijkt me wel geschikt! \o/

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina