1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik vind fighter guild juist cool. ;):+

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Niet zo tof als The Dark Brotherhood uiteraard.
    Mijn character is btw echt super nice geleveld. Zit nu op lvl 13, maar heb overal 5 punten meegepakt als ik levelde. Beetje bijhouden en je kan het balkje weer wat naar rechts zetten :). Zit nu op 3/4 van het moeilijkheidsbalkje denk.

Heb 100 bij speed, geniaal is dat.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Maakt het uit of ik voor Mania of Demantia ga als ik alle achievements wil halen. Of zijn het gewoon weer standaard achievements die ik behaal door quests te volbrengen. Want nu ik de kans heb wil ik hem ook 1250/1250 hebben. :)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maakt wel uit, ergens rond het einde zul je een keuze moeten maken die bepaald welke van 2 achievements je krijgt.

Maar als je voor iedere quest even een nieuwe save maakt spot je dat moment vanzelf wel

edit:// en Tyrant, 100 speed is peanuts :D

allemaal permanent, geen potions of enchantments of wat ook, als je goed levelt en maar lang genoeg speelt kun je je meest gebruite attributen echt heel hoog krijgen dmv de juiste quest rewards en items. Mijn Blade is bijv154

Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    je moet idd saven voor je de keuze maakt, dan kan je ze allebei halen.

Als je dan toch wilt kiezen , doe dan mania.

Dan krijg je een geweldige achievement genaamd Duke Mania :thumbs:

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Mhm, oké thanks dan maak ik wel elke keer nieuwe save games. :)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik ga dan ook voor 100+ fame. Dit is het leuke aan RPG games; ieders krijgt vaak wat wils. ;)

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zeg, dat praten/omkopen ( Dat je dat linker rondje boven in beeld krijgt en je van alles kan doen ) met personages snap ik nog steeds niet en heb de game al zolang. Meestal bribe ik ze gewoon, maar heb niet zo veel coins meer. Iemand die me kort uit kan leggen hoe dat nou eens werkt? :+

NVM, er bestaat ook iets als een boekje bij de game. Snap 't nu al een beetje. :+

Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Beetje snelheid en je komt er ook wel. Gewoon ff op een guard uitproberen. Het is allemaal een beetje stacked met die skills, dus je haalt vrij snel 50+ in speechcraft. Heel snel button bashen dus bij een guard in elke stad. Vandaag bij mij ook weer gedaan met security, alleen daar heb je DLC voor nodig en de skeleton key. ;):9

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Jammer dat ik nergens een huis kan krijgen in SI tot nu toe. Elke keer naar Cyrodiil terug om spullen te plaatsen is vervelend. :+

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Einderlijk de moed verzameld en de vampism quest maar gedaan, waarom ze dat er nou in gestopt hebben...heb me geen seconde vermaakt met al dat gezeik dat je amper een stap buiten de deur kan zetten en niet kan travellen of wachten.

Is er nog een truukje ofzo om je paard te spawnen? Een paar keer kon ik hem echt niet vinden bij Melisandra.

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    tja.. Vampirism is idd lastig maar als je kortgeleden iemand heb gebeten valt de sundmg wel mee en als je ook let op de tijd en op meerdere plekken huizen hebt kan je het nog best volhouden. lastig is het wel... op de PC had je een mod(Dude, where's my horse?) waarbij je je paard idd bij jezelf kan laten spawnen mr die zijn op de box niet te gebruiken...

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb ik weer... Caught in the hunt bug Hele quest gedaan en kan hem nu niet eens meer completen. Beetje lui van bethesda weer.
    Als ze de key nou gewoon droppable hadden gemaakt dan kon je hem terug stoppen en weer looten.

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dan moet je Mehrunes Razor eens uitspelen en dan weer die grot in gaan. 8)

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    wat dan:x

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zo zwaar bugged als je hem van de andere kant weer benaderd. Echt niet normaal. Heb het al zo tijd niet meer gespeeld omdat die bugged was.

Download hem maar eens. Het wapen is waardeloos, maar de loot geweldig, zeker vanaf level 23. Niey normaal zoveel respawns. ;) Dit meen ik echt, want je haalt er over een paar dagen flink spelen met de game zo een ton of wat uit. Wel vanaf level 23, dan kan je alles dragen en vinden. ;)

17. Solidripper

Solidripper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook van plan om oblivion aan te schaffen, weet iemand waar ik hem goedkoop kan kopen (zonder bioshock)?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
  19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik snap nog steeds geen hol van dat overlevelen, dacht dat als je wat extra blade en block erbij skilled nadat je level up gaat je dan een extra governing skill erbij kon pakken maar vaak kan ik dan 2 punten in personality ofzo kiezen en niks in strenght of endurance bijvoorbeeld.

W t f ? |:-

EDIT: Was ook echt niet van plan aan deze gasten nog's extra geld te geven voor hun DLC voel me erg uitgemolken door de karige content en dat je bedragen voor de meest kleine dingen moet betalen.

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dat lijkt me sterk....
    Het levelsysteem in Oblivion is heel sterk moet ik zeggen als je het snapt.
    En je moet je ook niet TEVEEL met het perfecte levelen gaan bezighouden want dat verveeld snel...
    Maar in principe gewoon 30 skills levelen waaronder 10 majors, verdeeld over 3 skills..
    In de praktijk heb je alleen wat Personality bonussen die je mist omdat je praat..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina