1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Als je een level omhoog gaat, kun je 3 attributes kiezen. Als je voor een attribute 10 of meer punten hebt gehaald, krijg je een +5 bonus. Dus stel je hebt in Marksman, Security en Sneak allemaal 3 punten gehaald, krijg je maar een Agility bonus van +4. Gewoon zorgen dat het precies 10 is, want meer heeft toch geen nut.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja soms gebeurt het ook halverwege een dungeon zonder bed ofzo Als je dan klaar bent kom ik bij een bed aan en dan staat er aleen bij personality speed en agil een extra punt, niet echt aantrekkelijk voor een Crusader :'-(

Aaah ok zo dus, bedankt man!

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  3. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Als je dan echt perfekt wilt levelen, zou ik gaan voor +5/+5/+1, die eerste 2 kun je zelf kiezen en die +1 is Luck, die kun je niet +5 krijgen. Dus als je alle attributes 100 wilt hebben zonder enchantingen en als je de game start met 50 luck, dan heb je 50 levels nodig.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben al 25 ;) vind het wel best zo, ik probeer me niet teveel met dit soort dingen bezig te houden want het kost gewoon teveel tijd die ik liever in het spelen zelf steek dan ik het uitpluizen van een paar extra stats ;)!

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Luck trainen is lastig, want dan moet je echt 20 skills trainen van 2 attributes en 2 attributes alleen.
    Train je per ongeluk een 3e attribuut dan houdt het op.

6. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet dan inderdaad alleen maar bezig zijn met levelen en niet met uitspelen van quests oid.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik heb me daar nog nooit aan gewaagd. Vind het imo een nutteloze spelbesteding. Luck op 50 is net zo prima als Luck op 100 denk ik dan. Als je zoveel moeite zou moeten doen voor een nutteloze toevoeging, dan vind ik het al niks meer waard. Het spel moet wel leuk blijven. ;)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Nutteloos is het zeker niet, 100 Luck merk je echt wel.
    Maar het word echt saaier, helemaal als je 100 Luck hebt (gebeuren minder onverwachte dingen enz.)
    Ik vind dat mijn gast wel aardig nice geleveld is, pak vrijwel altijd wel +5 mee... Of +4.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmmm waar kan je verder nog goede items krijgen? Heb net de main quest gecomplete als 27 Crusader maar heb al een lange tijd geen upgrade meer gezien en heb nog al die Guild chains te doen.

Wat waren die Oblivion portals gruwelijk zeg, al die traps en bloed dat overal druppelt was echt geniaal, vind het eigelijk zonde dat ze allemaal dicht zijn nu :p

Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  10. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Als je de quests doet bij de Deadric Shrines krijg je goede items.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik kies altijd een warrior achtige instelling aan het begin. Je kunt levelen leuk vinden of niet met bepaalde skills, maar meestal is het gewoon zaak ook wat aan je minors te doen en zo min mogelijk training kopen.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Oki bedankt :b:!

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Vind het gewone Oblivion toch wat beter dan Shivering Isles. Kan echt niet meer over doe krankzinnige god daar. :cool:8)

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben er nu eigelijk wel een beetje op uitgekeken al, 110 uur gespeeld en begin het aardig meer van hetzelfde te worden, word helemaal leip van dat loaden en travellen, al die eindeloze dungeons race ik ook gewoon doorheen nu en heb meestal weinig zin om zelfs nog dingen te looten.
    Toch jammer maarja 110 uur voor 15 euro is ook niet veel ;)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Tip: Mehrunes Razor en de andere kleine uitbreidingen. Ze zijn wel tof en je kan dan eindelijk weer geld investeren. Met Mehrunes Razor haal je het alleen maar binnen. Er is zoveel loot dat je minstens een run of 3 vier nodig hebt om een volle lading mee te krijgen. Heel veel dure en zeldzame pijlen kan je er vinden, vijanden die met armor en al telkens weer respawnen en het wapen Mehrunes Razor is gewoon saai. Het is de loot er om heen. O-)

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja wat heb je aan de loot ? :p Iig de Dark Brotherhood & Thieves is vele malen leuker om te doen dan fighter's en mage's, krijg bijna zin om een nieuw char te starten als thief :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Aan de loot heb je zeker wat. Dit komt omdat vijanden blijven respawnen, vrij snel ook, en je keuze behoorlijk uitgebreid is. Helaas is de DLC wel behoorlijk bugged voor zover ik me kan herinneren. Als je hem uitspeelt en je gaat dan de grot weer in, maar vanaf de uitgang, dan kom je op een gegeven tegen een onzichtbare muur aanlopen. Vind het ook slordig van Bethesda dat ze nooit te moeite hebben genomen fatsoenlijk naar hun DLC te kijken. Waarom ze dit dan wel met Fallout 3 hebben gedaan snap ik dan ook niet helemaal. |:-

18. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik aan de GOTY editie genoeg? Of is het ook nog aan te raden andere DLC te kopen?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Speel eerst alle quests in de GOTY maar eens uit en kijk dan verder :+

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je de GOTY koopt heb je het originele spel, plus Knights of the Nine en The Shivering Isles. Daar kan je héél ver mee vooruit! :eek: Ik zou dan nu nog geen DLC aanschaffen, als je de GOTY koopt.

EDIT: Wat Delphiki zegt dus. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina