1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Niet aan te raden, maar met dit spel heeft die jongen dan ook genoeg totdat alle toppers van het najaar zijn afgeprijst. ;)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik had toen die DLC in de aanbieding waren (50%) alles gekocht... Nog geen minuut gespeeld :lol:

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Pff, moet je eens Mehrunes Razor proberen zoals ik al zei. Ook The Vile Lair en Thieves Den zijn aan te raden. Het gaat allemaal om handel. :9

4. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb goty, er zit al like 70 uur in mijn main, zonder zelfs Kotn of SI te spelen en ben nog steeds niet klaar met de quests

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    ik deed 130 uur om het spel zelf zonder enige uitbereidingen "uit" te spelen (wel royaal quests gedaan en explored), heb het idee dat ik amper een kwart van het spel heb gezien 8)

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst de GOTY editie gekocht, zit nu op 50 uur naar paar weken. Ik heb de mainquest (champion of cyradill) en die missies van Knights of the Nine (teminste heb die gast gekilld, weet niet of er meerdere zijn). Ik ga nu met shivering island beginnen, en als ik daar mee klaar ben kan ik eindelijk met de guilds beginnen :+ (heb ze alleen maar gejoind, en heb alleen recommendations gedaan voor mages guild).

Maar god wat een spel, ik had morrowind op de originele xbox gespeelt en was helemaal verslaafd, nu ook weer. Ik heb me altijd afgevraagd hoeveel tijd ik in morrowind heb gestopt (de dagen in mn logboek stopte met tellen haha), zo als ik nu kijk was het flink wat als ik nu al op 50 zit.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zou eerst een beetje de guilds doen ;) ik had die fout ook gemaakt

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat? Ik vond guilds het leukst bij morrowind dus wil die als laatste bewaren.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb tot nu toe de mage en fighters guild gedaan, de main quest natuurlijk ook al gedaan. Gisteren ben ik toch maar eens naar Shivering Isles gegaan met het idee om later de andere guilds af te maken. Heb wel voor de zekerheid nog even gesaved voordat ik naar shivering isles ging :p

10. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    919
    Moet dit spel ook weer eens oppakken zeg! Vind alleen de main quest niet zo boeiend als in Morrowind. Een beetje die gates in en dan elke keer hetzelfde verhaal (ongeveer). mwah mwah...doe mij maar de sidequest zoals de guilds etc =D

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Omdat je daarvan hele goed items (en spell maker/wapen enchanter bijv) krijgt die je goed kunt gebruiken.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ja the Thieves Den heb ik dan als enige wel gespeeld, omdat die kerel die allesv an je koopt wel chill is. Vile Lair ben ik eventjes snel doorheen gelopen.
    Die Wizard's Tower gebruik ik voor Alchemy enz.

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Oja dat boeit niks, heb al goede items. Alleen ik had gelezen dat je ergens iets moest kiezen om te beslissen welke achievement je krijgt, alleen hoever is dat in de SI? Ik wil dan gewoon saven (alsof ik nog niet genoeg heb gesaved), maar zou fijn zijn als ik weet wanneer dat moment zich aan doet (je hoeft niet te spoileren, zeg gewoon na welke missie/rank bijvoorbeeld)

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ergens na de Honored Madman rank. Dat is in ieder geval de laatste rank voor de keuze.

Heb vanmiddag de Shivering Isles quest uitgespeeld, heb me wel vermaakt :) Ben nu gelijk bezig gegaan met de Thieves guild :9.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zie je nu wel. Ook Battlehorn Castle mag er wel wezen, maar ik had voor die DLC wel op een groot gevecht in het kasteel zelf gerekend. Helaas ruimen ze in Tamriel niet altijd lijken op. Maar goed, sommige DLC had inderdaad beter gekunt. :9

16. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    lol bij mij vind je overal lijken in steden:9, mrja eigenlijk vind ik die horse armor dlc wel de meest nutteloze...

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Oja, zelfs de Horse Armor heb ik :lol:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Leuk voor je paard, minder leuk voor je MS punten tegoed. :D

19. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Je paard snapt er toch geen hol van:+

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zelfs paarden moeten mee doen met de mode en dat is mij voor 250 of 400 punten veel te duur. :+

Mehrunes Razor, mijn favo kleine uitbreiding is voor mij voor de handel.

The Vile Lair vooral voor die verkoper.

Thieves Den weer voor die chest die je in combinatie met de skeleton key in een half uur tot drie kwartier button bashen 100 security oplevert. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina