1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Yay, vanavond de 60/60 gehaald met de achievements :9 Nu kan ik rustig aan doen :D

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Of aan Fallout 3 beginnen. :+

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nee, even geen rpg's meer :D

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Je kunt Ace Combat 6 proberen. Heeft een hoop DLC. O-)

5. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik vond Fallout 3 niet leuk, ik was echt weg van oblivion, maar fallout vond ik de setting niet leuk:eek:

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De Fallout 3 setting hoor je ook niet 'leuk' te vinden. ;)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zoals ik al zei: Probeer Ace Combat 6 eens of Mass Effect. Die tweede is dan wel een RPG, maar je hebt nog nooit zo'n episch eindgevecht in een spel meegemaakt. Daarmee verbleken Oblivion en Fallout 3 zelfs. Ace Combat 6 is soms lastig met de MP, maar wel heel erg vet. Verhaal is niet juh van het, maar de actie is in sommige missies echt goed. :9

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Kutzooi: Ik probeer iedere keer met deze game te spelen vandaag, maar wanneer het laadscherm van de savegame verschijnt loopt die vast. Vandaag al zeker een keer of 7 gebeurt. Ik heb al geprobeerd alles schoon te blazen en zelfs de kopie van mijn broertje gebruikt. Hij blijft echter vastlopen bij het laadscherm als ik mijn savegame wil laden. Dit ligt dus zeker aan mijn 360??? Is er iemand die misschien een handige tip/oplossing weet. Cache heb ik al gedaan, helpt niet.

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    miss corrupted save file? probeer eens een andere save, misschien helpt dat.... verder zou ik ook niets weten.

10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk dit spel eens opgepikt, heb nu net m'n eerste quest erop zitten. Leuk spel tot nu toe. :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Nee, het ligt aan de HDD en die moet ik opsturen. Ik ben echt gestressed nu. Mijn PC doet ook al moeilijk en hulp komt pas ergens volgende week. :mad::'-(

12. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze week ook begonnen hiermee. Na Morrowind 2x uitgespeeld te hebben is het nu de beurt aan Oblivion.
    Pff, weer alle tonnetjes, kasten en weet ik veel afgaan op zoek naar items / goud e.d. Ik ga me wel weer vermaken :)

13. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Het is en blijft mijn lievelings spel, dit is zo'n geweldige game zeg_O_

14. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Het blijft leuk inderdaad, alhoewel ik eigenlijk wel aan een nieuwe toe ben (in deze setting):)

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Ik raak dus redelijk vaak Over-Encumbered, dit komt mede doordat ik bijna alles oppak wat er te pakken valt. Ik heb bijvoorbeeld een paar bezems, borden, vorken en weet ik het allemaal :p. Zijn deze dingen het waard om in je inventory te hebben? Anders flikker ik ze deruit :+

16. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn het niet waard. Tenzij ze gestolen zijn want dan kan je ze verpatsen aan de thieves guild. Maar ik zou ze gewoon weg doen.

17. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ookal heb je ze gestolen, borden etc. leveren geen hol op. Gewoon op de grond gooien dus. Je kan dingen als magic zwaarden of zwaarden van silver etc. beter wel oppaken.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Bleek dus niet aan de HDD te liggen. Ik had Shivering Isles niet van mijn 360 te halen. Dan werkt de save niet meer en loopt die inderdaad vast. Dit is een stomme fout van Bethesda of Microsoft. Ben ook nog zo gek geweest mijn HDD te formateren, maar gelukkig had ik de saves van mijn games wel op mijn MU gezet. Ik moet wel het nodige overnieuw downloaden en overnieuw beginnen met Oblivion, maar ach who cares. Het is een prima spel, alleen jammer dat ik nog maar zo kort geleden alles gedaan had.

Gelukkig heb ik de Dark Brotherhood al gehaald qua achievements, dus als ik Lucien tegen kom dood ik hem. Misschien dat ik de Mages en Thieves Guild nog wel een keertje doe, maar bij The Thieves Guild krijg je ook veel Infamy. Had op mijn vorige save bijna 100 fame en heb wel eens meer gehad. Ik zie wel wanneer ik het allemaal doe, maar voorlopig heb ik wel weer wat te doen. ;)

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kwalijke zaak eigenlijk dat ik deze game nooit heb uitgespeeld. Komt puur door de sidequests. Als ik eindelijk weer eens bezig was met de main-quest, kwam ik wel weer iemand tegen die iets nodig had en ik koos er dan voor om die quest weer te doen...en zo ga je van quest naar quest en speel je de game gewoon niet uit :p. Heerlijke game though....poeh.

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag eindelijk uitgespeeld. Gister de laatste thieves quest gedaan die behoorlijk verrot was omdat ie een bug had waardoor de councilor voor een deur bleef staan en niet wegging waardoor ik niet verder kon. Dus toen maar weer een vroege save gepakt en opnieuw gedaan.

Vindt de DLC veel te duur. 2400 points voor paar missies, dus die ga ik niet doen en houd het op 1000/1250.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina