1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    De uitbreiding is ook beschikbaar op dvd. Wellicht kun je die nog ergens goedkoop op de kop tikken.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Bijna nergens meer te krijgen. Misschien de Game of The Year edition ooit nog es kopen en daarna direct weer op marktplaats zetten.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Er zijn best wel wat quests te doen hoor. Je hebt er zeker een stuk of dertig. Bovendien is het wel leuk om te spelen. De Madgod uithangen is altijd fijn. :cool:

Moet je wel op tijd saven voor je een keuze moet maken tussen Mania en Dementia. Zoniet, dan kan je of een oude save laden of overnieuw beginnen en je mist een achievement. :D

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zal es zien of ik de goty edition nog ergens kan halen. Zet ik em daarna wel op marktplaats oid. Vindt het wel nog steeds verrot dat als ik ga slapen of tijd skip ik een vampire ben... dan kan je helemaal niks meer overdag doen.

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Main Quest net uitgespeeld, erg vermakelijk spel! Ga nu aan de guilds beginnen

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Main Quest voltooid in 7 uur, 55 minuten en 8 seconden. 8)

Mijn oude tijd stond op ruim 15 uur.

7. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed er 18 uur over, inclusief rondkloten :+. Die guilds zijn wel een stuk leuker! De Dark Brotherhood missies zijn een stuk korter en leuker tot nu toe :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Die sla ik met mijn nieuwe save dus over. Heb voordat het met mijn save misging alles al gehaald. Moest alleen nog wat van Fighters Guild om 1250/1250 te halen, maar dat doe ik wel een andere keer. :b:

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De Dark Brotherhood is zo geweldig :eek:
    Beste questline ever in een rpg

10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Nou,de laatste missie v THE thiefsguild was anders ook geweldig.

11. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een groot fan van fantasie games die zich in de middeleeuwen afspelen. World of warcraft/fable2 en natuurlijk runescape toen ik 8 jaar was. Ik heb al eerder gedacht om dit spel te kopen alleen ik twijfel wel. Kan iemand mij een beetje informatie geven? Wat je ongeveer moet doen en wat je kan doen.8)

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ten eerste wil ik het je heel erg aanraden aangezien ik er zelf op m'n pc jaren(!!) zoet mee ben geweest. Nu moet ik je wel zeggen dat oblivion erg verschilt van fable 2 en WoW. Dat komt bijvoorbeeld omdat fable en wow in 3rd person gespeeld worden terwijl bijna iedereen oblivion in 1st person speelt. Qua wereld indeling lijkt het het meest op WoW omdat het in trgestelling tot fable absoluut geen lineare wereld heeft, je zult dus veel heen en weer reizen tussen de steden die allen al vanf het begin beschikbaar zijn ook zijn de meeste quests al vanaf het begin verkrijgbaar, en je word dus in het diepe gegooid. Maar er is genoeg te doen en het blijft constant uitdagend, dit komt door een systeem dat ervoor zorgt dat als jij een level omhoog gaat je ooksterkere vijanden tegen zult komen. Het spel kent een main questline en 4 kleinere questlines die over guilds gaan(mages guild, thieves guild etc) verder zijn er nog een hoop enkele quests.(200?) ik zal het hier eerst maar eens bij laten ;)

13. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    koop!
    het zit echt goed inelkaar!

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer twijfelen. Je kan hem nu waarschijnlijk zeer goedkoop krijgen en het is nog steeds 1 van de betere games die ik op de 360 heb gespeeld. Topgame.

15. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor uitleg:)

Ik koop hem binnekort. Als ik weer in het centrum ben. 8)
    Hoe groot moet ik de wereld voorstellen?

Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  16. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wnr komt 5 uit

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Veel groter als liberty city:)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Geruchten voorspellen dit jaar. Omdat TES de grootste serie is van Bethesda, heb ik het idee dat ze al een paar jaar dingen geheim houden. Ik hoop op een release over enkele maanden, al lijkt dat wat voorbarig. ;)

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet teveel hoop hebben.. dat ze er mee bezig zijn staat natuurlijk vast maar er is nog helemaal niks aangekondigd. Wel jammer want dit is de enige game waar ik al héél lang op zit te wachten :'-( Ik heb de PC versie van oblivion helemaal kapot gespeeld.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Toch hoop ik dit jaar en dat ze in de komende twee maanden misschien de aankondiging doen. De E3 hebben we straks ook weer en dan eis ik gewoon dat er wat komt. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina