1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens,

Ben nog niet zo bekend met rpgs enzo, maar heb het spel net en ik heb in zon grot ofzo steeds dat er in beeld komt ''you are over-eneumbered'' wat is dit? ik kan dan niet meerf lopen

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan heb je meer spullen opgepakt dan je kunt tillen. Je kunt in je inventory zien wat hoe zwaar is en hoeveel je teveel bij je hebt

3. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
  4. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan veel lockpiks? heb er namelijk aardig wat nodig

5. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Via de Thieves Guild.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Shady Sam, hij staat aan de buitenkant van de westelijke muur van Imperial City. (Vanaf Waterfront kan je er het beste heen lopen). Hij verkoopt er een stuk of 30.

Beste is echter de Skeleton Key halen(moet je wel lvl 10 zijn).

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Heb dit spel samen gekocht met Bioshock in één bundel en had deze game vroeger al wel eens gespeeld, maar was toen niet echt ver gekomen. Nu had ik van de week geen internet en ben toen maar aan deze game begonnen.

Was begonnen met een Khajit en was erg stealthy en ook nog best wel een goede vechter, maar ik ben bij die save game volgens mij op een bug gestuit, want ik kan geen quests meer completen :confused:.

Ben maar gewoon lekker opnieuw begonnen en heb nu een Orc die flink kont schopt. Ben nog niet erg ver en al helemaal niet met de main quest. Ik loop lekker beetje side-quests te doen en de wereld te verkennen.

Erg vette game met een geweldige sfeer in een toffe wereld. Afwisselende quests en er is veel te doen. Ook niet te makkelijk. Vindt deze veel toffer dan BioShock.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Mooi dat je dat zo vind. Er zijn inderdaad problemen met een aantal questen, maar door updates zijn die wel opgelost. Wat betreft dat ''makkelijke'': Je kunt je het jezelf zo makkelijk en moeilijk maken als je wilt. Zelf speelde ik deze game altijd op zijn makkelijkst. Ik vermaakte me er toch wel mee. ;)

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nah, ik vind het prima zoals het standaard staat. Een beetje uitdagend, maar niet te moeilijk en best te doen :).

10. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Bij 1 van die side-quests met een vrouwelijke orc krijger, dan wilt ze dat ik haar ergens breng/ Uit het niets begint opeens de guard har aan te vallen. Gaat ze dood en is de quest "completed".

Maar voor de rest wel goede game:D

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Met die vrouwelijke zelfgekroonde ridder orc in Leyawin?

12. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Die ja, met ebony spullen aan

13. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik wilde laatst ook weer beginnen, maar ik kwam er achter dat ik per ongeluk mijn savegame gedelete had :mad:
    opzich wel balen, want ik had er toch een goede 60 uur inzitten

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    60 uur maar? Plak daar voor mij nog maar een 0 achter.
    Gewoon overnieuw beginnen en een custom class starten. ;)

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Toen ik voor de tweede keer opnieuw begon heb ik ook een savegame gemaakt bij het uitgaan van dat riool, waar je weer je class helemaal opnieuw kan kiezen. Nu kan ik altijd weer wat nieuws proberen te bespelen, zonder eerst die stomme tunnels door te moeten (ik houd niet zo van in-game grotjes).

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Laten daar in Oblivion nu een heleboel van zijn. Spel draait er bijna alleen maar om. In het verhaal moet je vaak zo'n grot of ruine in en voor zijmissies helemaal. :emo:;)

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Zie in de startpost dat XBW deze game met Geweldig heeft beoordeeld.
    Niet dat ik wil zeiken op een review die nu zo oud is, maar dat spoort niet.
    Zelfde voor de ME2 score.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Moet het hoger of lager voor beide? :+

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Oblivion hoger, stop het spel er nog steeds in en blijf dit topic checken gewoon omdat dingen die in het spel gebeuren legendarisch zijn.

ME2 vind ik daar tegen niet hoger, hele gave game dat zeker maar ben benieuwd of ik hem nog vaker zal spelen later. Denk alleen wanneer ME3 uitkomt en ga er niet vanuit dat ik hem dan lang zal spelen.

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, als ik er voor een quest een moet dan doe ik het wel hoor. Maar ben liever gewoon boven de grond :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina