1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Beide hoger, d'oh.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    De grootste schatten liggen ondergronds. Neem Mehrunes Razor. De beloning voor die quest is ruk, maar omdat de add on bugged is kun je keer op keer terug komen voor loot en zo stinkend rijk worden. ;)

@ Reckuuza: Ik vatte hem al hoor, zat alleen maar ff te ouwehoeren. :9

Ik heb trouwens nog een save over met een level 46 char, 13,5 miljoen septims en alle deadra armor aan. Ik heb daarin een kleine 300 plaatsen ontdekt. Helaas krijg ik de neiging een nieuwe char aan te maken, maar er is ook iets dat zegt dat ik het beter niet kan doen. Tsja, wil nog steeds alle plaatsen ontdekken die ik op een poster op mijn kamer heb.

Op die zelfgemaakte poster staat de map van de game met alle plaatsen.

Zoek de map van deze game maar eens op op google en voer hem dan maar eens in op www.pixum.nl Daar heb ik het laten doen. Heel erg vet die site. \o/

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Doordat je meerdere save games kan hebben kun je prima opnieuw beginnen, zonder je oude char kwijt te raken :).

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik weet het, maar met mijn main save game, mijn enigste tot nu toe, heb ik al veel ontdekt. Bovendien wil ik met diezelfde savegame ooit nog eens alle plaatsen ontdekken. ;)

Die tip dat je voor het einde van de sewers nog ff kunt saven voor die custom class vind ik ook wel handig. :9

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha ik ook. Vind de grotten maar creepy haha

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.395
    ik vond mijn ring met night vision en detect life erg helpen dan is er niks creepys meer aan.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ook zonder is er niks ergs aan als je de brightness of de scherpte wat omhoog zet. Voor die tijd schrok ik mezelf buiten de grotten in de nacht de pleuris. Tsja, dat heb ik dus maar kort gedaan. Sinds die tijd zet ik elke game op maximale scherpte. Dan maar een fel beeld, maar hou niet zo van superveel schrikken. Bioshock 2 staat ook op maximaal bijvoorbeeld. ;)

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, is dat niet een beetje het doel van een game als Bioshock, de creepy sfeer?;)

Heb gisteren de laatste achievement van Oblivion gehaald, heb de game nu op 1250/1250.:)

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nou, dat klint leuk!:{

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog steeds een keertje Shivering Isles halen eigenlijk. Is hij al in prijs verlaagd? Eerst was hij altijd 2600 ofzo?

11. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is nu 2100 dacht ik. Ik vind het nogsteeds belachelijk duur. Het spel kan je al voor een tientje krijgen

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Klopt, maar de GOTY is wat duurder. Het is nog steeds duur, daar heb je gelijk in. :emo:

13. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Heb gister voor het eerst de Shivering Isles gespeeld en jezus wat is dat een grote DC zeg:eek:
    Ook erg leuk om te doen!
    Iemand enig idee over de speelduur hiervan?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je er alles wil uit halen wat er in zit kun je daar met gemak 30 uur mee bezig zijn. Als je alleen de main quest doet ben je er zo doorheen maar dan mis je wel heel veel extra's

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Het ging mij alleen maar om de achievements, want dat land word ik knettergek van. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Cyrodiil. Heb ik ook een poster van met alle plaatsnamen erop. \o/

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vond het ook maar een apart land, was in het begin verdwaald in die stad. Wist ik veel dat ik opeens in een andere dimensie zat dat ik daardoor niet meer de persoon kon vinden.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het leukst/makkelijkst om oblivion mee te beginnen?

Melee, ranged of magie?

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zou zeggen gewoon een character maken zoals je zelf wilt, heb nu zelf een noble gemaakt. Die zowel champion melee is en daarnaast ook nog diverse magie kan gebruiken.

Ik begon met een Paladin te maken in Oblivion, dus vooral melee gebaseerd met support magie. Altijd makkelijk doorheen gelopen heel af en toe een lastige tegenstander(s).

Wanneer het te moeilijk word gewoon bij opties, difficulty omlaag zetten. Maakt het spel er zeker niet minder om, niet te makkelijk natuurlijk hé. Zo dat je net af en toe nog een potion nodig hebt of een health spell.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik raad je melee aan om mee te beginnen. Als melee is het duidelijk welke Skills je nodig hebt (Blade/Blunt, Block, Armorer, Heavy/Light Armor, Restoration (healing magic).
    Je kan dan terwijl je melee speelt de andere skills bekijken en kennis mee leren maken. Dan kom je er van zelf achter wat je handig vindt en wat niet en kan je dat gebruik voor een volgend personage.

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is magic ingewikkeld? Veel spells en dat je heel snel dood gaat enzo? Dus niet echt geschikt voor mensen die dit voor het eerst spelen?

Melee lijkt me wel tof, alleen heb ik liever first person magic dan first person melee.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina