1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Denk dat velen ervan genoten hebben, als ik kijk hoeveel tijd ik in oblivion heb gestoken. Niet bepaald gezond, kan me nog lange nachten herinneren. Ga je in de nacht zo'n grot in, geluid goed vol aan en schrikken wanneer zo'n rat opeens je aanvalt.

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mee eens, pracht spel! Ik ben ook een van de weinige die de boog gebruikte, ik had er bijna level 100 voor, 97 kan ik me herinneren. Ik weet ook niet wat je kreeg bij de level 100, maar ik vond de boog leuker dan de zwaarden. Want hoe goed het spel ook was, het gehak met de zwaarden en bijlen was niet echt heel tof.

Ik kan ook niet wachten op meer nieuws van TES: V.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik heb nooit anders dan met boog gespeeld, op een gegeven moment kon niemand tegen me op met m'n wood elf assasin ofzo, heerlijk die stealth bonus.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ga toch altijd voor de warrior achtige kant. Hou nu eenmaal van zwaarden en bijlen. Verder neem ik er dan ook vaak security en alchemy bij. Alchemy is heel makkelijk te levelen. Gewoon eten wat je eten kunt en lekker veel inslaan. ;)

5. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Magic is in oblivion dikke ownage je weet zelluf!!

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik gebruik het maar zelden aangezien ik liever wapens hoor kletteren dan magic knetteren.

Touch of Rage is wel een coole spell btw. Echt ftw! :thumbs:

7. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Jaja die heb je paar bladzijdes terug ook al uitgelegd, dat ie tof was.
    Maar ik weet niet, ik heb niet een speciale voorkeur, ik doe alles:)
    Het begint denk ik met een boog, dan magic en dan maar hakken.:D

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Absorb health en dan met je dagger, nothing quite like it :D

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een afkeur gekregen op magic dankzij morrowind, gebruik alleen restoration vaak. Verder die andere spammen om ze te levelen.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij duurt elk gevecht dan 3 jaar. :+ Maar je zal niet snel doodgaan idd.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hele dorpen uitmoorden zonder gestraft te worden. Achteraf zien hoeveel lijken er liggen verspreid door zo'n dorp of de Imperial City. :9

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waterfront ligt helemaal vol met doden bij mij, eerst altijd naar mijn hut en dan iedereen uitmoorden. Wel met Grey Fox masker op, geniale game was het. _O_

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zo droog altijd, werd je achtervolgd door guards met dat masker op. Deed je hem af, alle guards mochten je ineens weer en lieten je met rust. _O_

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat masker gooide ik altijd weg. Ik ben echt een voorstander van genoemde spreuk. Lekker iedereen ermee besproeien en vervolgens wegkomen met de moordpartij.

Ook ik heb trouwens wel hele stukken vol laten lopen met lijken. Chorrol, IC, Cheydinhal en noem ze maar. :9

15. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zie je maar weer dat het geen MMO moeten worden, kom je telkens van die freaks als city-killer yellow tegen.

Boog - Boring
    Swords/Axes - Boring
    Magic - Boring
    Unarmed all the way!

Lekker als een naakt wild beest door de wildernis heen gaan, en alles wat je niet bevalt als gorilla neerslaan.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nee we willen gasten die naakt rond lopen en iedereen als een gorilla neerslaan. :+

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ging altijd voor sneaken + bow en daggers. Héérlijk. Heb zin om de game te halen en hem uit te spelen op m'n nieuwe account, en de shiver islands DLC te kopen, die heb ik nog niet gespeeld.

18. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Waanzinnig is die!

19. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is voor mij véél te verslavend :p hahaha ....
    Gisteren wel dit voorgehad enik weet niet hoe ik er van kan genezen! Ik was in de Gladimist Cave en toen ik daar had geslapen op eenbodrol, ben ik blijkbaar gebeten door een vampier? Ik heb dan gelukkig wel gesaved vóór ik daar ging slapen en zo heb ik ene savegame waarin ik nog gezond ben. Ik had wel al een "Disease", maar die kon ik in een kapel bij een altaar genezen.
    Maar:kun je "Vampirism" te niet doen of blijf je daar heel het spel mee zitten?

20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    In de eerste paar dagen kan je Vampirism nog genezen, daarna ben je volgroeid vampier en is blijft het character ook

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina