1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat zou niet moeten, behalve als je Mehrunes Razor voor de 2e binnen gaat na dat je hem hebt uitgespeeld. Dan is die echt om te janken. Ik duik er ook alleen in voor de loot. Voor de rest zou je geen problemen mogen hebben met de DLC. ;)

2. melissapurple

melissapurple Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Merk dat ik wel vaak vast loop, zeker een keer per 3 uur :mad: Ligt dat aan al die DLC ofzo?[/QUOTE]

cache geheugen leeg maken. Als de game opstart A ingedrukt houden.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766

cache geheugen leeg maken. Als de game opstart A ingedrukt houden.[/QUOTE]
    Lang leve die knop.
    Voor mij heeft het ook wel eens geholpen, mede dankzij Tyrant, alle updates te verwijderen en opnieuw te installeren. Heb totaal geen last meer van vastlopers. Game loopt lekker super nu. Soms heb ik nauwelijks een laadscherm gezien of ik kan al weer spelen. :)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik probeer zelf zo voorzienend mogelijk te zijn, dus ik koop bijna niks :p.
    Ik vind enorm veel.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat heb ik ook.
    Het meeste wat ik zonder glitch bij elkaar heb geharkt is zo'n 637.000 septims.
    Toen had ik alle huizen al. :D

6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel voor een tientje van een medeforummer gekocht. Ik ben nu net op de eerste Oblivion plane en sta op het punt om deze te sluiten.

Ik heb een battlemage aangemaakt, eigenlijk puur random. Maar van wat ik zo lees zit er gigantisch veel mogelijkheden in dit spel. Ik ben benieuwd!

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    (Hieronder zal een post volgen van Yellow_13 wat er zoal mogelijk is in het spel.
    Hij zal afsluiten met de mededeling dat je de Official Guide en alle DLC (excl Horse Armor) zsm moet kopen)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat tientje had je ook voor een nieuw exemplaar bij Bart Smit uit kunnen geven. Maar goed, fijn dat het spel werkt.

Je moet btw wel die stenen bewaren die je krijgt als je poorten sluit. Deze zijn van waarde als je armor wilt upgraden. Je armor word in eens veel en veel meer waard.

Ik zou er ook op letten niet elke poort te sluiten. Veel vallen in herhaling. Een ervan is zo irritant, met eerst 2 torens voordat je de 3e in mag, dat je er toch weinig zin in zult krijgen.

Voor de ervaring is het nu wel even handig een aantal poorten te sluiten. Als je toe bent aan Allies for Bruma, dan moet je die van Cheydinhal, plus bijbehorende quest, ook even doen.

Nog een tip, misschien heb je het al gelezen: Doe altijd de mages guild voor de thieves guild. Als je dat doet voorkom je bij de thieves guild een onnodige arrestatie en het levert je weer wat goud op.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

HoeloeHoeloe. :+

Edit: Fok jou Tyrant. :+

9. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    En dat je vooral Vile Lair moet halen, niet omdat de quest zo goed is, maar omdat je er echt vet veel loot kan halen. :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ho wacht ff jongens, ik ga een staatslot kopen OMFG!

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Mehrunes Razor aap. :+

12. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Die bedoel ik idd... |:-
    Wat is die Vile Liar dan ook alweer?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik kan me erin vergissen, maar dat was volgens mij met Vampieren en een vleugje Dark Brotherhood.

De meeste gewilde vendor krijg je er gratis bij. :9

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    He echt?
    Ik ga voor shit te sellen altijd naar die piraat in de Pirates Cave. Maar die vampier is dus beter?

Ik vind alleen de locatie van Vile Lair zo kut.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die Vampier is eigenlijks geen Vampier, maar de Lair van de DLC wel.
    De verkoper zit namelijk in die Tavern vlak voor de brug naar The Imperial City.
    Hij spreekt je altijd aan met: ''Psst. You, hey you, I got what you need.''
    Bovendien verkoopt hij producten tot maximaal 2.000 Septims per artikel.

Helaas is dat allemaal veranderd door een update.
    Voorheen kon je, serieus waar, tot 3.000 Septims per artikel bij hem verkopen.

Als je dus een shield hebt die bijvoorbeeld 4.961 waard is, dan krijg je er bij hem gegarandeerd 2.000 voor.

Hij is superhandig als je snel rijk wilt worden en alle huizen enzovoort wilt kopen.

Inmiddels heb ik The Touch of Rage spell ook weer binnen. Weet waar je hem kan kopen: Bij The Mages Guild in Bravil. Als je geen Magic Class hebt, dan gewoon lekker oefenen.

Wat betreft je stukje over die piraten: Je weet dat je daar, in combinatie met Skeleton Key, je Security in 1,5 uur ofzo op 100 kan krijgen he?

Inmiddels heb ik dus ook, hoe kan het ook anders, de Skeleton Key ook weer binnen. Ben nu level 13.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Skeleton Key voelt toch kut, ik vond het tof om zelf alles te doen. Nu zit je gewoon x te hitten.
    En je levelt best snel, zeker niet zoals het perfect uit zou komen?
    Ben zelf level 14 en probeer overal +5 te krijgen per level up.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat is wel handig, maar uiteindelijk hangt die +5 af van hoeveel je traint.
    Als je dus helemaal niet traint, op die gratis dingen na, dan kun je daar ook wel veel +5 mee krijgen.
    Wat jij niet weet is dat ik met een minimale training toch al mijn Major Skills op 100 heb weten te krijgen.
    Het levelen met de Skeleton Key is best leuk hoor.
    Als jij het niet wilt moet je het niet te vaak gebruiken, maar ik zou hem wel halen en beslist niet verkopen.
    Vergeet ook niet Umbra te halen als je level 8 bent en een shitload aan potions mee te brengen naar haar. :+:9

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben met m'n 22 thief nu 73 security :) Geen pussykey en training chest gebruikt nog, gewoon alles openen en flink lockpicks inladen van de fence in Dunbarrow Cave (of hoe de fak die grot ook heet met die piraten die elke week voor je plunderen)
    Heb ook nog 0 stappen in de mageguild gezet, ga het proberen om met enkel m'n dikke Bow of the Dynamo en potions alles te doen. Omdat die bow ook soultrap heeft kan ik dus ook alle die bergen geleende soulgems gebruiken om hem weer te rechargen.

Ben wel weer echt non-stop encumberd, wat een bitch blijft dat toch zeg hoop dat ze dat in het volgende deel toch iets beter doen want ik ben continue bezig met shit uit te zoeken en rotzooi ergens neer te pleuren. Ben zelfs begonnen met hand to hand te levelen om maar 5 strenght te krijgen zodat ik meer kan dragen :emo: Veel te dominant element in het spel, imo.

Ook net aan de Shivering Isles begonnen, wat een vet begin zeg
    hoe die klok stopt en de kamer in vlinders uit elkaar vliegt, dan nog die debiele mensen en badass Gate Keeper *klapt* geld is het nu al waard geweest
    Had er meteen zin an!

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Shivering Isles was een van de tofste dingen in het spel vond ik. De quests waren origineel en hoe de omgeving er uit zag was echt heel erg tof.

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    De verhaallijn en de characters in Shivering isles zijn echt heel leuk. Vooral de voice acting van die koning vond ik echt he-le-maal geweldig. Ik heb me kapot gelachen om die kerel 8)

Het eiland zelf vond ik wat minder, de omgevingen vond ik op de een of andere manier niet echt leuk.

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina