1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ok, een jaartje geleden ben ik ook ooit met Oblivion begonnen. Heb toen 60 uur in mijn save gestopt en ik ben toen even gekapt (geen tijd/zin meer enz.). Een hele tijd later heb ik Oblivion toen verwijderd van mijn harde schijf, om wat ruimte vrij te maken op mijn hard drive... Niet zo slim, want kennelijk heb ik toen ook mijn savegames verwijderd.:'-(

Mijn vraag is dus, is het een goed idee om overnieuw te beginnen? Misschien dat sommigen van jullie ook ooit een 2de playtrough gedaan hebben, en ik wil even weten hoe dat is bevallen. Ik vond mijn eerste playtrough in ieder geval echt vet (zolang het duurde), maar ik ben bang dat mijn 2de een hele boel herhalen wordt, en daardoor erg saai gaat worden.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Volgens mij zit ik al op m;n 5e playthrough 8).
    En het wordt nooit saai, zolang je maar niet precies dezelfde character gaat maken.
    En ik zou dit even lezen, maakt een nieuwe playthrough zeker interessant.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat doe ik in principe altijd.
    Ik heb er ook nog steeds fun mee.
    Bovendien is het een uitdaging, na alle majors op 100, de overige skills op 100 te krijgen.
    Ik heb gelezen en gezien dat dit ook sneller kan, maar dat het nog wel tijdrovend is.
    In mijn oude cheatperiode had iemand een save gemaakt, legaal gehaald, waar alle skills, incl mercentile en speechcraft, op de 100 staan.
    Hij heeft er maar drie maanden aan gewerkt bij mijn weten.

@ Tripletth: Gewoon doen, de fun word er niet minder om. Naar mijn mening ook niet als je hetzelfde soort character gebruikt. ;)

4. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    wat voor character zal ik maken dan? had de vorige keer gewoon een warrior.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Stealth Bosmer ftw :cool:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Niet naar Tyrant luisteren. :+

Ik heb ervaren dat Warrior juist handig zijn. Ik speel altijd met een Warrior, maar ik kies dan wel custom mijn Skills. Bovendien vind ik het zwiepen met een zwaard gewoon leuk.

Wat heb je aan een Stealth Bosmer als je een Nord Warrior kunt hebben met dikke Umbra zwaard. Dat is pas ftw! :9

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Omdat eerst een vergif potion maken met wat plantjes die je net hebt gevonden, daarna je pijlpunt erin dopen om daarna die pijl door het hoofd van een Necromancer heen raggen zonder dat hij ooit heeft geweten dat je er was gewoon AWESOME is?

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Omdat hersenloos toeslaan in dit spel leuker is dan tactisch te werk gaan. Ga lekker Ghost Recon spelen ofzo. :+:9

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hersenloze warriors... Het grut van de Cyrodillic maatschappij :+

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    En warriors zijn lame, dus Robin Hood is veel beter, ik zou zelf gewoon door die lijst kijken en dan beslissen wat jou leuk lijkt. Ninja, Paladin, Scout, Elementist, Dark Mage, Thieve, Nobleman, Samurai, King Arthur.

Gewoon wat verzinnen en zelf inbeelden van hoe jij hem zou willen maken, en niet dat ultimate levelen gebruiken dat is Boring!

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Perfecte tanks.
    Bovendien heb ik het altijd de meest gemakkelijke speelstijl gevonden.
    Tripletth is het denk ik verleert na al die jaren.
    Het beste is dus gewoon een Warrior te nemen.

Ga niet in discussie met deze goeroe ok? :+

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Thief/Marksman is ook goed te doen, als Kajiit heb je ook best goede racials, die Night's Eye is perfect voor boog omdat je daarmee veel beter alles kunt zien, die Fear is ook handig als het ff teveel word maar die is maar een keer per dag.
    Het is soms wel lastig mikken en het kost zeker veel moeite om sommige vijanden te killen maar ik heb er best plezier in zo.

Mage speelt ook veel anders maar best veel vijanden doen silence dus dat word nog lastig. Was niks voor mij igg :+

Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    _O_

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    O hebben we het over de moeilijkheidsgraad?
    Dan moet je inderdaad een Redguard hebben met Warrior skillset.

Maar je wilt toch fun hebben, of wat?
    En Bosmers kunnen ook gewoon silence potions maken en daarmee hun pijl vergiftigen.
    Zo heb ik die Worm King vermoord, komt ie aanzetten met een miezerig unchanted dolkje.
    Uiteraard heb ik naast Marksman ook nog sterke Bladeskills.

15. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    :thumbs: maak idd een stealth bosmer met je nieuwe playthrough

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm ik gebruik eigenlijk nooit poison:+ Vind het altijd weer net iets te zonde om te gebruiken en dan eindig ik met veelste veel poison die ik dan maar weer verkoop 8)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je hoeft het ook niet bij elk ratje te doen, maar als je merkt dat er wat sterkere tegenstanders zijn (Trolls of sterke Mages) dan is het handig. Gewoon onder een snelknop gooien.
    Al wil je Alchemy trainen Frostcage Spire kopen!

18. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    wat is frostcage spire?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    DLC, krijg je een soort kruidentuintje erbij met allerlei handige ingredients voor potions.
    Zelf heb ik altijd wel een Feather potion op zak, ideaal met looten (ben iemand die moeilijk afscheid kan nemen wat leuke dingen).

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    M'n D-Pad is al vol :mad: Zoiezo druk ik vaak mis als ik iets op diogonaal wil gebruiken, heb al een paar keer die dark elf armor merchant in Bravil Fighter's guild in de fik gestoken inlpaats dat ik haar Charm :+

Mja moet wel zeggen dat ik de difficulty slider wel maar op 65% heb staan dus echt heel lastig word het me niet gemaakt, misschien toch's opkrikken en het wat seriuezer proberen.

Frostcrag spire heb ik al:D Dat uitzicht alleen al was het waard, wel een beetje tegenvaller dat er verder geen quest/NPCs aanvast zitten. Wel lekkah plantjes plukken en die 15 alchemy bonus helpt ook best!

Laatst bewerkt: 21 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina